• Hey guys,

    Ik hen nu vakantie en daarbij dus ook meer tijd voor mijn hobby's.
    Een van die onderliggende hobby's is het editen van foto's, filmpjes en het maken van filmpjes. Mijn interesse ligt bij het extreem editen (zoals het Instagram account "fetching tigers" dit ook doet).
    Nu heb ik wat geprobeerd, maar ik merk dat ik het misschien al wel iets verleerd ben, het is een jaar geleden dat ik dit heb gedaan.
    Nu dacht ik, ik kan mijn creaties ook delen op Q. Misschien kan ik hiermee anderen inspireren en tips krijgen.
    Dus heb je een tip voor een goede fotobewerkingsapp voor Adroid? Alle sis welkom.
    Dit is trouwens de creaties die ik vandaag in elkaar heb geprutst:


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Ik vind de foto hardstikke leuk!
    Ik zelf gebruik de app PicsArt, daar kan je veel verschillende effecten gebruiken, en zelf bevalt het mij prima! Je kan daar zelf dingetjes maken, maar ook een account aanmaken en dingen posten. Op die manier kun je ook creaties van andere mensen bekijken en inspiratie opdoen. Daar zie je vaak dingetjes op het niveau van wat jij hier poste ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Ik vind de foto hardstikke leuk!
    Ik zelf gebruik de app PicsArt, daar kan je veel verschillende effecten gebruiken, en zelf bevalt het mij prima! Je kan daar zelf dingetjes maken, maar ook een account aanmaken en dingen posten. Op die manier kun je ook creaties van andere mensen bekijken en inspiratie opdoen. Daar zie je vaak dingetjes op het niveau van wat jij hier poste ^^


    Dankjewel!! Ik ben echt nog heek erg aan het proberen, maar het origineel zijn is al best moeilijk


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.