• stel Made was in nl of belgie

    waarin zou jij dn 'Made' willen worden?

    ik persoonlijk in een rockster samen met onze band(A) dat geeft mij mijn zelfvertrouwen terug(A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Een zangeres


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Ik wil liever in My Super Sweet Sixteen dan in Made.. Made vind ik zo hopeloos...


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Rapper.

    Ik wil heel graag die Rapwereld in enzo. Leek me echt vet.

    Heb je grote kans dat je ook nog eens de Bone Thugs ooit ontmoet. Hun zijn echt vet ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Beroemd schrijfster >:3
    En anders.. *thinks* Scene model x') *droomt*

    Gitariste. ;D


    Sing the song of the stars for me.

    ik wil model worden :)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    dan zou ik eindelijk wel eens goed gitaar willen leren spelen en een band beginnen :D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Je kon je in schrijven voor Made , het was toen een made into a Bondgirl. Maar daarvoor moest je een rijbewijs hebben. En dat meisje uit nederland heeft die Olga ontmoet enzo en ging naar london.

    prof hiphopper of streetdancer
    Ofwel goeie actrice of zangeres
    fzo xD Die eerste vindek leuwker :P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je kon je in schrijven voor Made , het was toen een made into a Bondgirl. Maar daarvoor moest je een rijbewijs hebben. En dat meisje uit nederland heeft die Olga ontmoet enzo en ging naar london.

    Ja, die aflevering heb ik gzien. Die was echt super! En die actiescène van der was echt goe Ö En ik zou owk wel es Olga Kurylenko ontmoeten zu =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Ja, die aflevering heb ik gzien. Die was echt super! En die actiescène van der was echt goe Ö En ik zou owk wel es Olga Kurylenko ontmoeten zu =D

    Ja , ik zag dat op een auditiesite
    maar toen stond er dat je een rijbewijs moest hebben , voor de autoscene! Maar het was wel cool ja. :D

    Ik zou dan graag een basketbalster willen worden. :)


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Prof Freestyler of Streetdancer (A)

    Ik wil liever in My Super Sweet Sixteen dan in Made.. Made vind ik zo hopeloos...


    Jah dat zou wel leuker wezen, ik zie het eigenlijk al helemaal voor me Xo *Droomt verder*