• Ik ben dus op zoek naar mensen die samen met mij een verhaal willen schrijven. Maakt niet uit of ik je nu ken of niet, wel leuker als we elkaar even wat beter leren kennen, is btw ook altijd wel handig (:
    Ik ben niet iemand die alle soorten verhaallijnen leuk vind om over te schrijven, het meeste wel maar ik kan kieskeurig zijn ... ;s
    Genres maken me niet veel uit, het mag dus romantisch zijn, er mag drama , actie, avontuur enz in komen, het mag ook horror zijn en blabla ...

    Hieronder som ik wel even op wat ik zowat wel leuk vind.

    One Direction | Harry Potter | Twilight | Onbekend | Degrassi | Victorius | Glee (ik heb de laatste keer niet meer echt gevolgd) | Big Time Rush | Andere bepaalde films of series | High School | Big Brother | Programma's zoals The Voice, X-Factor, iets met modellen of dans | ...

    Als jullie zelf nog iets weten mag je dat altijd even zeggen, kan best zijn dat ik dat ook leuk vind.

    Je mag me ook een privé bericht sturen als je dat liever wil.

    Ps: Ik kan niet met 10 mensen tegelijk schrijven, ik schrijf ook nog andere verhalen met andere mensen, ik kan er wel voor zorgen dat ik minstens één stukje per dag schrijf.

    XxX


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 3:15 ]


    16 - 09 - '17

    Ik wil wel. Voor mijn schrijfwijze moet je maar even kijken bij mijn stories. Die zijn in tt, maar ik kan ook in vt schrijven. Mijn voorkeur zou uitgaan naar Hp of onbekende personen.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Ik wil wel. Voor mijn schrijfwijze moet je maar even kijken bij mijn stories. Die zijn in tt, maar ik kan ook in vt schrijven. Mijn voorkeur zou uitgaan naar Hp of onbekende personen.


    Ik heb een keer gekeken en jij schrijft wel mooi (:


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Ik heb een keer gekeken en jij schrijft wel mooi (:


    Dankje :)


    Happy Birthday my Potter!

    ik wil ook wel!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Jev schreef:
    ik wil ook wel!


    En wat precies?


    16 - 09 - '17

    1D, OP.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Jev schreef:
    1D, OP.


    Hmm ok (:


    16 - 09 - '17

    Allow,
    Het lijkt me wel leuk om samen met jou (en miss anderen) een verhaal te schrijven. Mij boeit het eigenlijk ook niet zo welk genre het is, maar een beetje een orginele verhaallijn vind ik altijd wel leuk ^^.
    Qua onderwerpen vind ik vooral Onbekende Personen wel leuk.
    Ik zit nu midden in mijn proefwerkweek dus ik pas vrijdag echt beginnen met schrijven etc. ^^
    Als je iets van mijn schrijfstijl wil lezen kan je even bij mijn SA's kijken. De eerste paar zijn van een jaar of twee geleden, dus die zijn irrelevant.
    Ik hoor het wel als het je leuk lijkt om met mij te schrijven.
    Xx
    Dit klinkt trouwens bestwel als een sollicitatiebrief ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    LaCerise schreef:
    Allow,
    Het lijkt me wel leuk om samen met jou (en miss anderen) een verhaal te schrijven. Mij boeit het eigenlijk ook niet zo welk genre het is, maar een beetje een orginele verhaallijn vind ik altijd wel leuk ^^.
    Qua onderwerpen vind ik vooral Onbekende Personen wel leuk.
    Ik zit nu midden in mijn proefwerkweek dus ik pas vrijdag echt beginnen met schrijven etc. ^^
    Als je iets van mijn schrijfstijl wil lezen kan je even bij mijn SA's kijken. De eerste paar zijn van een jaar of twee geleden, dus die zijn irrelevant.
    Ik hoor het wel als het je leuk lijkt om met mij te schrijven.
    Xx
    Dit klinkt trouwens bestwel als een sollicitatiebrief ^^


    Jij schrijft echt goed (:
    Veel succes met je proefwerken!


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Jij schrijft echt goed (:
    Veel succes met je proefwerken!


    Bedankt voor het compliment ^^
    En jij succes met je examens c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    LaCerise schreef:
    (...)

    Bedankt voor het compliment ^^
    En jij succes met je examens c:


    Alsje en bedankt! x


    16 - 09 - '17

    do you know who you want to write with?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Jev schreef:
    do you know who you want to write with?


    Nee sorry, ik wacht nog even (:


    16 - 09 - '17

    Ikzelf heb ook wel interesse.
    Ik ben echter niet zo van de fanfics - met HP bij uitzondering <3. Al schrijf ik dan liever met niet bestaande personages uit de serie (als het gaat om samen schrijven).
    Verder vind ik Onbekende personen ook erg leuk. Vooral horror en drame spreekt mij aan. Uiteraard met een originele verhaallijn n__n

    Ik hoop niet dat dit te veeleisend is. Voorbeelden van mijn schrijfstijl staan uiteraard bij mijn stories. Ik schrijf vrijwel in alle vormen.

    Ik hoop dat je er wat mee kan (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Avenged7Fold schreef:
    Ikzelf heb ook wel interesse.
    Ik ben echter niet zo van de fanfics - met HP bij uitzondering <3. Al schrijf ik dan liever met niet bestaande personages uit de serie (als het gaat om samen schrijven).
    Verder vind ik Onbekende personen ook erg leuk. Vooral horror en drame spreekt mij aan. Uiteraard met een originele verhaallijn n__n

    Ik hoop niet dat dit te veeleisend is. Voorbeelden van mijn schrijfstijl staan uiteraard bij mijn stories. Ik schrijf vrijwel in alle vormen.

    Ik hoop dat je er wat mee kan (:


    Jij schrijft ook al zo goed (:


    16 - 09 - '17