• Wie kijkt/kent/leest Pandora Hearts? Ik heb hem een tijdje geleden gezien (ik lees de manga, die nog ongoing is) en het is een van de beste manga/anime die ik ken. De verhaallijn is in het begin een beetje verwarrend, maar al snel is het begrijpelijk en echt heel spannend en mooi. Bovendien is het leuk getekend en Gilbert en Break zijn haaaawt. ;3

Sorry, ik kon alleen een Engelse samenvatting vinden.
    Oz Vessalius, heir to the Vessalius dukedom, has just turned fifteen. His life is rich and carefree, darkened only by the constant absence of his father. At his coming-of-age ceremony, however, everything changes when the clock that was silent for 100 years rang. For no reason that he can discern, Oz is cast into the prison known as the "Abyss", only to be saved by a "Chain" known as Alice, the Bloodstained Black Rabbit, B-Rabbit for short. The mystery there begins as Oz unravels the mystery behind Alice, the Abyss and the strange organization known as "Pandora".

Pretty much, Pandora is an organization, and Oz is secretly working with them, to discover what sin he has created for him to be cast into the Abyss...from there, he would discover the secrets within the Abyss and that past history would pretty much repeat itself -- so Oz in this case, would have to try and stop that from happening, whilst at the same time, figure out who Alice is and what his relation to her is all about.

[ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 18:52 ]

| Reality is for people that lack imagination |

Ja, ik vind de tekenstijl heel gaaf hiervan.

No growth of the heart is ever a waste

Ik heb 'm nog niet gezien, maar ben dat wel van plan. :Y)

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Nou, ik heb weer wat te kijken.. x]

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Ik wil 'm nog zien.:Y)

Gezien leuke serie :3

Love You >3<

Ik vond her echt geweldig owo

I'm not short D: I just live in a big world

Die heb ik gekeken. Alice en Break zijn echt leuk en Alices witte versie is zo mooi! <3

Let the Night embrace you

Lijkt me interessant, maar ik denk dat ik het dan vooral voor Gilbert zal kijken. (Ik zag een paar foto's van 'm in een ander topic :9~) Wat is de genre van deze anime?

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

Smalth schreef:
    Lijkt me interessant, maar ik denk dat ik het dan vooral voor Gilbert zal kijken. (Ik zag een paar foto's van 'm in een ander topic :9~) Wat is de genre van deze anime?

Yeaaaah die foto's had ik gepost. =DDDD
    Genre is: mystery, psychological thriller, fantasy, drama, comedy, action.
    Gilbert en Break zijn echt zooooo nice. ^.^ ~Break is funny en Gilbert heeft af en toe een soort van Yaoi momentjes met Oz. (:

[ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:12 ]

Die ga ik even opschrijven op mijn lijst van dingen die ik nog moet kijken ^.^

Shoganai i ne~

Ichiya schreef:
    (...)

Gilbert en Break zijn echt zooooo nice. ^.^ ~Break is funny en Gilbert heeft af en toe een soort van Yaoi momentjes met Oz. (:

Daar hoopte ik al op! :'DDD lol, ik ga kijken wanneer ik tijd heb. :]

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

Ichiya schreef:
    (...)

*Fangirl-scream*

Oké, jk. x'D
    Maar seriously, ik ga die anime straks kijken. *O*

Funny Pic :

[ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 12:35 ]

Love You >3<

RainbowTail schreef:
    Funny Pic :

Aaawh die eerste is echt cuuute! I love Alice =DDDDD

Ik ben bezig met het kijken alleen ik ben een tijdje gestopt met het kijken( ben nu bij ep 6) omdat ik nog 3 andere anime's aan het kijken was:P