• Wie kijkt/kent/leest Pandora Hearts? Ik heb hem een tijdje geleden gezien (ik lees de manga, die nog ongoing is) en het is een van de beste manga/anime die ik ken. De verhaallijn is in het begin een beetje verwarrend, maar al snel is het begrijpelijk en echt heel spannend en mooi. Bovendien is het leuk getekend en Gilbert en Break zijn haaaawt. ;3



    Sorry, ik kon alleen een Engelse samenvatting vinden.
    Oz Vessalius, heir to the Vessalius dukedom, has just turned fifteen. His life is rich and carefree, darkened only by the constant absence of his father. At his coming-of-age ceremony, however, everything changes when the clock that was silent for 100 years rang. For no reason that he can discern, Oz is cast into the prison known as the "Abyss", only to be saved by a "Chain" known as Alice, the Bloodstained Black Rabbit, B-Rabbit for short. The mystery there begins as Oz unravels the mystery behind Alice, the Abyss and the strange organization known as "Pandora".

    Pretty much, Pandora is an organization, and Oz is secretly working with them, to discover what sin he has created for him to be cast into the Abyss...from there, he would discover the secrets within the Abyss and that past history would pretty much repeat itself -- so Oz in this case, would have to try and stop that from happening, whilst at the same time, figure out who Alice is and what his relation to her is all about.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 18:52 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ben nu ook bezig met kijken en het is echt fucking awesome, ben helemaal verslaafd! Vooral aan Gilbert en Oz. :9~ Da's dan ook mijn favo 'ship'. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    haha
    ik heb hem al gekeken
    ken je 07 ghostXD?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hmmm schreef:
    haha
    ik heb hem al gekeken
    ken je 07 ghostXD?


    Neeeee maar het ziet er wel nice uit (plaatjes op google).
    Waar gaat dat dan over?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Sorry dat ik dit topic omhoog schop, maar het leek me ook zo onnodig om een nieuwe aan te maken over hetzelfde onderwerp (':

    Ik ben Pandora Hearts dus nu aan het volgen en ik ben echt verslaafd. :Y)
    Man, deze hoort zeker bij één van de leukste, beste, etc. anime die ik ooit heb gezien! En ik zag dat de manga nog ongoing is, dus die ga ik ook zeker volgen als ik de anime af heb.
    Oh, en ik ben vooral heel erg fan van Gil, hehe. ^^
    Nee serieus, wat een awesome anime _O_


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Lijkt me leuk! ;O


    Believe in yourself.

    Oew die lijkt mij leuk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb hem niet zo lang geleden helemaal gezien^^
    Echt een leuke anime!

    Parachutes schreef:
    Sorry dat ik dit topic omhoog schop, maar het leek me ook zo onnodig om een nieuwe aan te maken over hetzelfde onderwerp (':

    Ik ben Pandora Hearts dus nu aan het volgen en ik ben echt verslaafd. :Y)
    Man, deze hoort zeker bij één van de leukste, beste, etc. anime die ik ooit heb gezien! En ik zag dat de manga nog ongoing is, dus die ga ik ook zeker volgen als ik de anime af heb.
    Oh, en ik ben vooral heel erg fan van Gil, hehe. ^^
    Nee serieus, wat een awesome anime _O_


    ODE AAN U! ow machtige pandora hearts. <3


    | Reality is for people that lack imagination |

    En ik schop weer even dit topic omhoog, hehe. ^^

    Ondertussen heb ik zowel de anime af gekeken als de manga gelezen, voorzover hij uit is, want de manga is dus nog ongoing.
    Maar even serieus, de manga is echt nog 190823098x beter dan de anime, als dat zelfs nog mogelijk is ;o. Zo heerlijk ingewikkeld en fantastisch en onvoorspelbaar en alles ;D.
    Ik dacht altijd, nadat ik mijn favoriete anime/manga Tsubasa Chronicles had gezien/gelezen, dat ik nooit meer een manga/anime zou lezen/zien die beter is... Maar Pandora Hearts komt toch wel een heel stuk in de buurt.
    Volgt iemand van jullie de manga? ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Leuke serie zelf Fan van Oz :D


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ze hebben het einde wel echt zo jammer gemaakt. Zo van, goh, we mogen nog 3 afleveringen vullen LATEN WE ER ALLEMAAL FANSERVICE EN NONCANON SHIT IN STOPPEN OLOLOLOL!1111!11.


    All art is an imitation of nature.

    Ik heb het nooit gezien, maar het is me wel aangeraden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Parachutes schreef:
    En ik schop weer even dit topic omhoog, hehe. ^^

    Ondertussen heb ik zowel de anime af gekeken als de manga gelezen, voorzover hij uit is, want de manga is dus nog ongoing.
    Maar even serieus, de manga is echt nog 190823098x beter dan de anime, als dat zelfs nog mogelijk is ;o. Zo heerlijk ingewikkeld en fantastisch en onvoorspelbaar en alles ;D.
    Ik dacht altijd, nadat ik mijn favoriete anime/manga Tsubasa Chronicles had gezien/gelezen, dat ik nooit meer een manga/anime zou lezen/zien die beter is... Maar Pandora Hearts komt toch wel een heel stuk in de buurt.
    Volgt iemand van jullie de manga? ;D


    Ik volg de manga niet, maar zodra ik terug ben van Kroatië zal ik er meteen aan beginnen. ;'D


    | Reality is for people that lack imagination |


    I love you my dear Break <3


    | Reality is for people that lack imagination |

    Hij staat op mijn lijstje, maar ik kijk eerst Death Note af voor ik daaraan begin ^^


    yeehh