• Wie kijkt/kent/leest Pandora Hearts? Ik heb hem een tijdje geleden gezien (ik lees de manga, die nog ongoing is) en het is een van de beste manga/anime die ik ken. De verhaallijn is in het begin een beetje verwarrend, maar al snel is het begrijpelijk en echt heel spannend en mooi. Bovendien is het leuk getekend en Gilbert en Break zijn haaaawt. ;3

Sorry, ik kon alleen een Engelse samenvatting vinden.
    Oz Vessalius, heir to the Vessalius dukedom, has just turned fifteen. His life is rich and carefree, darkened only by the constant absence of his father. At his coming-of-age ceremony, however, everything changes when the clock that was silent for 100 years rang. For no reason that he can discern, Oz is cast into the prison known as the "Abyss", only to be saved by a "Chain" known as Alice, the Bloodstained Black Rabbit, B-Rabbit for short. The mystery there begins as Oz unravels the mystery behind Alice, the Abyss and the strange organization known as "Pandora".

Pretty much, Pandora is an organization, and Oz is secretly working with them, to discover what sin he has created for him to be cast into the Abyss...from there, he would discover the secrets within the Abyss and that past history would pretty much repeat itself -- so Oz in this case, would have to try and stop that from happening, whilst at the same time, figure out who Alice is and what his relation to her is all about.

[ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 18:52 ]

| Reality is for people that lack imagination |

So beautiful <3

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Ik heb de anime nog niet gezien, en ik ben momenteel ook niet van plan om die nog te zien omdat er nog heel veel andere anime zijn die ik doodgraag wil zien, maar ik volg de manga en die is echt geweldig :)

Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

Parachutes schreef:
    So beautiful <3

INLOVE. (:

Ooh, die wil ik nog zien!

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Endure schreef:
    Ooh, die wil ik nog zien!

Zeker doen. ^.^

dragonslayer schreef:

Waauw, zo mooi <3

Eerste twee afleveringen gezien, ha, het bevalt me wel :a
    Het begin deed me een beetje denken aan Shakugan no Shana, daar wordt ook iemand plots voor de leeuwen geworpen ;p

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Endure schreef:
    Eerste twee afleveringen gezien, ha, het bevalt me wel :a
    Het begin deed me een beetje denken aan Shakugan no Shana, daar wordt ook iemand plots voor de leeuwen geworpen ;p

Haha, dat had ik ook! Ik vond Pandora Hearts op het begin net een combinatie van Shakugan no Shana en Tsubasa Chronicles. ;p

Aflevering 4 gezien :Y) haha, ik vind Alice een leuke persoonlijkheid hebben (:

Dat filmpje van Oz & Gilbert.. <3__<3

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

Endure schreef:
    Aflevering 4 gezien :Y) haha, ik vind Alice een leuke persoonlijkheid hebben (:

alice is echt cool, maar ze zijn allemaal leuk.
    Vooral Break ^.^
    Hij is echt super grappig, maar tegelijkertijd is hij zo sterk en slim, that's why i love him. ^.^ Zijn verleden is ook best wel shocking.

Ep6 was shocking..D:

Nu ga ik die ook kijken! Lijkt me gaaf :3

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

dragonslayer schreef:
    (...)

alice is echt cool, maar ze zijn allemaal leuk.
    Vooral Break ^.^
    Hij is echt super grappig, maar tegelijkertijd is hij zo sterk en slim, that's why i love him. ^.^ Zijn verleden is ook best wel shocking.

Break is awesooome~ Vooral als hij tevoorschijn uit kasten komt enzo. :Y)