• De Beliebers onder ons hebben vast zijn nieuwe album al geluisterd met onder andere het nummer: Maria. Voor de gene die het niet weten:
    Maria Yeater had gezegd dat ze sex had gehad met Justin en dat ze nu een zoon van hem heeft. Dat is nogal bekend geworden en zo, maar het was natuurlijk fake.

    Nu heeft Justin een lied er over geschreven. Geloof, ik begrijp dat hij het niet leuk vond en dergelijke. Maar dit is gewoon vuur met vuur bestrijden waardoor er een groter vuur zal kunnen ontstaan. Het lijkt me niet dat Maria het leuk vind dat Justin zo'n nummer heeft geschreven. Of misschien juist wel omdat ze nu nóg meer aandacht krijgt, wat ze graag wilt.

    Kijk dat hij het nummer schrijft oké, moet hij weten, maar het dan ook nog eens wereldwijd bekend maakt; op zijn album zet? - Ik had het persoonlijk nooit van hem verwacht dat hij zo iets zou doen... Maarja,
    wat vinden jullie hier van?

    She says she met me on the tour
    She keeps knocking on my door, she won't leave me
    Leave me alone
    This girl, she wouldn't stop
    Almost had to call the cops
    She was scheming, ooh, she was wrong

    Cause she wanted all my attention
    And she was dragging my name through the dirt(no)
    She was dying for my affection
    And she keep making up and give it to 'em
    I'm talking to you!


    -En nee, ik haat Justin niet.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:26 ]


    Believe in yourself.

    Laat maar weer zien dat hij zich tot een bepaald niveau verlaagd.
    Ik mocht hem sowieso al niet, maar dit bewijst het maar weer eens.

    Bvlgari schreef:
    Serieus. Ik vind het geniaal van hem. ZIJ verspreid roddels, zegt dat ze een kind van hem heeft en wordt hiermee wereldwijd bekend, en dan vinden jullie het 'lullig' van hem. Nou eh sorry hoor. Payback is a bitch, just like Karma. (:

    En waarom verspreid ze die roddels, omdat ze aandacht wilt. Dat is exact wat hij haar nu geeft.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    En waarom verspreid ze die roddels, omdat ze aandacht wilt. Dat is exact wat hij haar nu geeft.


    +1


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Holy creap, dat is wel heel kinderachtig van hem, ook al was dat van haar ook heel kinderachtig.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Holy creap, dat is wel heel kinderachtig van hem, ook al was dat van haar ook heel kinderachtig.


    ^This.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Bronte schreef:
    (...)
    En waarom verspreid ze die roddels, omdat ze aandacht wilt. Dat is exact wat hij haar nu geeft.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Lol, krijgt dat wijf alleen maar meer aandacht mee. Ik bedoel, welke "Belieber" kan nou zeggen: Justin Bieber heeft een liedje voor me geschreven? Ik denk dat hij haar alleen maar een mega attentionboost heeft gegeven hiermee.


    ars moriendi

    Wiarda schreef:
    Ken je het liedje Billy Jean van Micheal Jackson? Same thing. Not impressed. Dat soort fans zijn er nou eenmaal, en gaan ook niet zomaar weg. Misschien is dit juist de enige manier om haar weg te krijgen?
    Maar die tekst is toch iets minder belastend dan dit eigenlijk..


    Life is hard and then we die



    No offence, maar het lijkt wel of hij sympathie heeft voor Maria? Tenminste wat ik uit de tekst kan halen. Hij vind het sneu voor haar en wil duidelijk maken dat ze alleen maar zijn aandacht wou en geen slechte bedoelingen had right? Dan is het het toch juist leuk voor Maria? Ik vind dit helemaal niet gemeen van Justin, het is juist om alles minder erg voor haar te maken.

    Morgue schreef:


    No offence, maar het lijkt wel of hij sympathie heeft voor Maria? Tenminste wat ik uit de tekst kan halen. Hij vind het sneu voor haar en wil duidelijk maken dat ze alleen maar zijn aandacht wou en geen slechte bedoelingen had right? Dan is het het toch juist leuk voor Maria? Ik vind dit helemaal niet gemeen van Justin, het is juist om alles minder erg voor haar te maken.


    De reden waarom ze het hele verhaal had verzonnen, was omdat ze geld wilde om haar kind te onderhouden. Hij heeft in een interview bekend gemaakt dat hij er ook helemaal niet boos over is, en dat hij totaal geen wraak gevoelens tegenover haar heeft. Ik snap niet waarom iedereen sympathie met haar heeft, maar goed :') Je hebt gelijk.


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    (...)

    De reden waarom ze het hele verhaal had verzonnen, was omdat ze geld wilde om haar kind te onderhouden. Hij heeft in een interview bekend gemaakt dat hij er ook helemaal niet boos over is, en dat hij totaal geen wraak gevoelens tegenover haar heeft. Ik snap niet waarom iedereen sympathie met haar heeft, maar goed :') Je hebt gelijk.


    Ja ik weet verder het verhaal niet, ik ben geen fan, hoewel het redelijk erg is :'D maar een obsessie kan heel ver gaan, dat blijkt maar weer en waarschijnlijk was ze niet helemaal 100procent.

    Ik kan beter dichten dan deze tekst. En Billie Jean heeft tenminste nog een vette tekst.


    No growth of the heart is ever a waste

    Morgue schreef:


    No offence, maar het lijkt wel of hij sympathie heeft voor Maria? Tenminste wat ik uit de tekst kan halen. Hij vind het sneu voor haar en wil duidelijk maken dat ze alleen maar zijn aandacht wou en geen slechte bedoelingen had right? Dan is het het toch juist leuk voor Maria? Ik vind dit helemaal niet gemeen van Justin, het is juist om alles minder erg voor haar te maken.


    Misschien wel, als je het zo bekijkt. Maar toch vind ik het vreemd en kinderachtig. Ik bedoel, er zijn honderden van fans die zijn aandacht willen. Als ze het allemaal op Maria's wijze zouden doen, zouden die dan ook allemaal een liedje met hun naam krijgen van Justin? En zal hij dan ook sympathie hebben?...


    Believe in yourself.

    Urgh, wat een na-aper, Michael Jackson heeft precies hetzelfde gedaan bij Billy Jean. Kan hij nog niet eens zijn eigen thema's verzinnen? (cat)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ahjoh, dit doen toch al die sterretjes?
    Taylor Swift heeft over al haar exen een nummer geschreven.
    Over hoe slecht ze wel niet waren blablabla.
    Dus ik snap het probleem niet zo?
    Als hij een nummer wil schrijven, lekker doen.
    Hij verdient er geld mee en zij krijgt de aandacht die ze wilt.


    Tell me about it, stud.