• De Beliebers onder ons hebben vast zijn nieuwe album al geluisterd met onder andere het nummer: Maria. Voor de gene die het niet weten:
    Maria Yeater had gezegd dat ze sex had gehad met Justin en dat ze nu een zoon van hem heeft. Dat is nogal bekend geworden en zo, maar het was natuurlijk fake.

    Nu heeft Justin een lied er over geschreven. Geloof, ik begrijp dat hij het niet leuk vond en dergelijke. Maar dit is gewoon vuur met vuur bestrijden waardoor er een groter vuur zal kunnen ontstaan. Het lijkt me niet dat Maria het leuk vind dat Justin zo'n nummer heeft geschreven. Of misschien juist wel omdat ze nu nóg meer aandacht krijgt, wat ze graag wilt.

    Kijk dat hij het nummer schrijft oké, moet hij weten, maar het dan ook nog eens wereldwijd bekend maakt; op zijn album zet? - Ik had het persoonlijk nooit van hem verwacht dat hij zo iets zou doen... Maarja,
    wat vinden jullie hier van?

    She says she met me on the tour
    She keeps knocking on my door, she won't leave me
    Leave me alone
    This girl, she wouldn't stop
    Almost had to call the cops
    She was scheming, ooh, she was wrong

    Cause she wanted all my attention
    And she was dragging my name through the dirt(no)
    She was dying for my affection
    And she keep making up and give it to 'em
    I'm talking to you!


    -En nee, ik haat Justin niet.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:26 ]


    Believe in yourself.

    Brutus schreef:
    Dat vind ik best gemeen van hem.
    Ja, sommige fans zijn asdfghjkl irritant, maar daar moet hij maar mee leren te leven. ;/

    dit + ik vind dit echt heel kinderachtig:W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Goldenblatt schreef:
    Ahjoh, dit doen toch al die sterretjes?
    Taylor Swift heeft over al haar exen een nummer geschreven.
    Over hoe slecht ze wel niet waren blablabla.
    Dus ik snap het probleem niet zo?
    Als hij een nummer wil schrijven, lekker doen.
    Hij verdient er geld mee en zij krijgt de aandacht die ze wilt.

    Zover ik weet heeft Taylor Swift geen lied over een Ex waar een naam bij staat. Hey Stephan kan je nou niet echt zien als iets dat kinderachtig is. Wie zegt trouwens dat de jongen waar Taylor over zingt in Hey Stephan wel echt Stephan heet? - Haast iedereen, althans: De Beliebers. Weten wie Maria is, dat is heel anders dan één over andere ex..


    Believe in yourself.

    Wolfsbane schreef:
    (...)
    Zover ik weet heeft Taylor Swift geen lied over een Ex waar een naam bij staat. Hey Stephan kan je nou niet echt zien als iets dat kinderachtig is. Wie zegt trouwens dat de jongen waar Taylor over zingt in Hey Stephan wel echt Stephan heet? - Haast iedereen, althans: De Beliebers. Weten wie Maria is, dat is heel anders dan één over andere ex..


    Taylor Swift heeft dit wel gedaan over Tim Mcgraw (:


    To infinity and beyond •

    Wolfsbane schreef:
    (...)
    Zover ik weet heeft Taylor Swift geen lied over een Ex waar een naam bij staat. Hey Stephan kan je nou niet echt zien als iets dat kinderachtig is. Wie zegt trouwens dat de jongen waar Taylor over zingt in Hey Stephan wel echt Stephan heet? - Haast iedereen, althans: De Beliebers. Weten wie Maria is, dat is heel anders dan één over andere ex..


    Nee, natuurlijk is het niet precies hetzelfde, maar wel vergelijkbaar.
    Ik luister verder ook niet naar Taylor Swifts muziek, maar ik las ergens dat "Dear John" over John Mayer gaat, "Bring me back December" over Taylor Lautner etc.
    Excuse me if I'm wrong.
    Mijn punt is dat heel veel sterren zingen over conflicten die ze zelf hebben meegemaakt en dat dit meisje dan toevallig Maria heet en dit gedaan heeft, vindt ik niet kinderachtig ofzo.
    Ze heeft het zelf verdient. Al zou ik persoonlijk nooit zo'n lied maken haha. (:


    Tell me about it, stud.

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Taylor Swift heeft dit wel gedaan over Tim Mcgraw (:


    Tim McGraw is een zanger. :'D En als je eens luistert naar de tekst zie je dat ze zingt over haar favoriete liedje. (Een liedje van Tim McGraw dus.)

    Het is nogal kinderachtig van Justin om, na dat grote schandaal er over, om zo'n liedje uit te brengen.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 18:29 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wolfsbane schreef:
    (...)
    Zover ik weet heeft Taylor Swift geen lied over een Ex waar een naam bij staat. Hey Stephan kan je nou niet echt zien als iets dat kinderachtig is. Wie zegt trouwens dat de jongen waar Taylor over zingt in Hey Stephan wel echt Stephan heet? - Haast iedereen, althans: De Beliebers. Weten wie Maria is, dat is heel anders dan één over andere ex..

    Hey Stephen is over een ex, Dear John ook. Should have said no ook. Zo zijn er nog een paar.


    Ex astris, sciencia

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Taylor Swift heeft dit wel gedaan over Tim Mcgraw (:

    Ja, maar het was niet gemeen en kinderachtig.
    Daarbij is het een heel andere situatie...


    Believe in yourself.

    Wolfsbane schreef:
    (...)
    Ja, maar het was niet gemeen en kinderachtig.
    Daarbij is het een heel andere situatie...


    Daar gaat het niet om. Het gaat erom, dat ze ook gewoon diezelfde naam gebruikt. Overigens schrijf je haar naam niet als 'Maria' maar als Mariah. Dus technisch gezien .. :')
    Nee maar ik snap niet waarom er een drama om gemaakt wordt. Het is niet gemeen bedoelt, en hij vertelt gewoon z'n verhaal.


    To infinity and beyond •

    Bronte schreef:
    (...)
    Hey Stephen is over een ex, Dear John ook. Should have said no ook. Zo zijn er nog een paar.

    Ja maar jemig, dat is heel wat anders. Should have said no komt niet eens een naam in voor? Like, al haar nummers gaan over vriendjes en break-ups. Ik vind dat echt heel wat anders dan dat wanneer iemand een lied schrijft over en meisje dat aandacht en geld wilde... - Ik vind gewoon niet dat je ze kan vergelijken. :/


    Believe in yourself.

    Ik vind het geniaal van die kerel, maar hij gaat wel te ver. Hij is gewoon veranderd, maar that's life, it changes.


    live the life you love

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Daar gaat het niet om. Het gaat erom, dat ze ook gewoon diezelfde naam gebruikt. Overigens schrijf je haar naam niet als 'Maria' maar als Mariah. Dus technisch gezien .. :')
    Nee maar ik snap niet waarom er een drama om gemaakt wordt. Het is niet gemeen bedoelt, en hij vertelt gewoon z'n verhaal.


    Precies. Bij "Billie Jean" werd er ook niet zo'n probleem van gemaakt. Dat is zelfs een van de grootste hits ooit.

    En of de naam nu wordt genoemd, dat maakt ook niet uit. Want vaak weet je toch wel over wie het gaat. Als hij had gezongen over een fan die loog dat ze een kind van hem had, had iedereen toch wel doorgehad dat het over Maria ging.(:


    Tell me about it, stud.

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Daar gaat het niet om. Het gaat erom, dat ze ook gewoon diezelfde naam gebruikt. Overigens schrijf je haar naam niet als 'Maria' maar als Mariah. Dus technisch gezien .. :')
    Nee maar ik snap niet waarom er een drama om gemaakt wordt. Het is niet gemeen bedoelt, en hij vertelt gewoon z'n verhaal.

    Lol, zo'n drama is het nou ook weer niet hoor? Misschien niet, maar ik vind het alsnog kinderachtig. (:


    Believe in yourself.

    Wolfsbane schreef:
    (...)
    Lol, zo'n drama is het nou ook weer niet hoor? Misschien niet, maar ik vind het alsnog kinderachtig. (:


    Dat is jouw mening (:


    To infinity and beyond •

    Goldenblatt schreef:
    (...)

    Precies. Bij "Billie Jean" werd er ook niet zo'n probleem van gemaakt. Dat is zelfs een van de grootste hits ooit.

    En of de naam nu wordt genoemd, dat maakt ook niet uit. Want vaak weet je toch wel over wie het gaat. Als hij had gezongen over een fan die loog dat ze een kind van hem had, had iedereen toch wel doorgehad dat het over Maria ging.(:

    Tsja, de naam was ook maar een detail er van. Ik zou het zelfde hebben gevonden als hij het zonder naam had gedaan, want zoals je zegt: Iedereen wist dat het over Maria ging. Als Taylor Swift Tim McGraw zonder naam had gezongen hadden misschien een paar mensen geweten dat het over hem ging.. Daarom vind ik dat je dat niet echt kan vergelijken. En Billie Jean, tsja, ik ken het nummer/verhaal niet dus daar kan ik niks over zeggen.


    Believe in yourself.

    Bvlgari schreef:
    Serieus. Ik vind het geniaal van hem. ZIJ verspreid roddels, zegt dat ze een kind van hem heeft en wordt hiermee wereldwijd bekend, en dan vinden jullie het 'lullig' van hem. Nou eh sorry hoor. Payback is a bitch, just like Karma. (:


    Hahaha, c'mon payback? Dat is je gewoon verlagen tot een even zielig niveau. Sowieso is payback, ofwel wraak nemen een van de meest trieste dingen ooit. Zoiets nutteloos, daar komen alleen nog maar problemen en gezeur van.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle