• De Beliebers onder ons hebben vast zijn nieuwe album al geluisterd met onder andere het nummer: Maria. Voor de gene die het niet weten:
    Maria Yeater had gezegd dat ze sex had gehad met Justin en dat ze nu een zoon van hem heeft. Dat is nogal bekend geworden en zo, maar het was natuurlijk fake.

    Nu heeft Justin een lied er over geschreven. Geloof, ik begrijp dat hij het niet leuk vond en dergelijke. Maar dit is gewoon vuur met vuur bestrijden waardoor er een groter vuur zal kunnen ontstaan. Het lijkt me niet dat Maria het leuk vind dat Justin zo'n nummer heeft geschreven. Of misschien juist wel omdat ze nu nóg meer aandacht krijgt, wat ze graag wilt.

    Kijk dat hij het nummer schrijft oké, moet hij weten, maar het dan ook nog eens wereldwijd bekend maakt; op zijn album zet? - Ik had het persoonlijk nooit van hem verwacht dat hij zo iets zou doen... Maarja,
    wat vinden jullie hier van?

    She says she met me on the tour
    She keeps knocking on my door, she won't leave me
    Leave me alone
    This girl, she wouldn't stop
    Almost had to call the cops
    She was scheming, ooh, she was wrong

    Cause she wanted all my attention
    And she was dragging my name through the dirt(no)
    She was dying for my affection
    And she keep making up and give it to 'em
    I'm talking to you!


    -En nee, ik haat Justin niet.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:26 ]


    Believe in yourself.

    Billie Jean was niet de naam van een meisje dat hem had lastig gevallen, of tenmiste, zoveel is er niet bekend. Hij zei zelf dat het ging om groupies die hij had ontmoet, dus ik vind dit niet echt vergelijkbaar.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Flea schreef:
    Billie Jean was niet de naam van een meisje dat hem had lastig gevallen, of tenmiste, zoveel is er niet bekend. Hij zei zelf dat het ging om groupies die hij had ontmoet, dus ik vind dit niet echt vergelijkbaar.

    Oh ok, sorry. Ik had wikipedia even snel overgelezen maar niet goed genoeg dus.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb even naar het liedje geluisterd, maar ik vind het ook een verschrikkelijk lied, sorry.

    OT: Ik vind het wel een beetje flauw van hem.


    Not all those who wander are lost.

    En net zoals laats op het vliegveld, eh die dude flipte helemaal, omdat hij geen privacy heeft blablabla, ja natuurlijk is het mooi klote voor hem. Maar hij heeft nu eenmaal voor dit leven gekozen, en dat hoort er bij. En die 'irritante' fans die hij nu afwijst zijn wel mooi zijn geldbron, dus ik snap Bieber boy ook niet helemaal. Maar zo gaat dat blijkbaar met tienersterretjes.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 20:05 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    De meeste artiesten zouden het denk ik toch subtieler aanpakken met metaforen en zo (cat)
    Maar ik snap z'n standpunt wel.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wiarda schreef:
    Ken je het liedje Billy Jean van Micheal Jackson? Same thing. Not impressed. Dat soort fans zijn er nou eenmaal, en gaan ook niet zomaar weg. Misschien is dit juist de enige manier om haar weg te krijgen?


    Daar dacht ik dus ook meteen aan, ja. Al denk ik eerder dat hij hoopt net zo er mee te scoren als Michael, als dat hij het doet om van haar af te komen.


    Til hug og blod.

    Frodo schreef:
    Urgh, wat een na-aper, Michael Jackson heeft precies hetzelfde gedaan bij Billy Jean. Kan hij nog niet eens zijn eigen thema's verzinnen? (cat)


    dat was precies wat ik dacht. Ik vind Billy Jean overigens een leuker nummer.


    The universe is not made of atoms, it's made of tiny stories.

    Retaliate schreef:
    (...)

    Daar dacht ik dus ook meteen aan, ja. Al denk ik eerder dat hij hoopt net zo er mee te scoren als Michael, als dat hij het doet om van haar af te komen.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Zelf ben ik een Belieber, en ik wist dat hele verhaal nog niet een ;$ Ik vind het ook best gemeen van hem, niet echt de goede manier om het op te lossen. Het is eigenlijk gewoon kinderachtig. Maar ik ben fan om zijn liedjes, niet echt om dat hele gedoe om zijn carrière en al.


    Swag,♥ Van Inge(L)