• De Beliebers onder ons hebben vast zijn nieuwe album al geluisterd met onder andere het nummer: Maria. Voor de gene die het niet weten:
    Maria Yeater had gezegd dat ze sex had gehad met Justin en dat ze nu een zoon van hem heeft. Dat is nogal bekend geworden en zo, maar het was natuurlijk fake.

    Nu heeft Justin een lied er over geschreven. Geloof, ik begrijp dat hij het niet leuk vond en dergelijke. Maar dit is gewoon vuur met vuur bestrijden waardoor er een groter vuur zal kunnen ontstaan. Het lijkt me niet dat Maria het leuk vind dat Justin zo'n nummer heeft geschreven. Of misschien juist wel omdat ze nu nóg meer aandacht krijgt, wat ze graag wilt.

    Kijk dat hij het nummer schrijft oké, moet hij weten, maar het dan ook nog eens wereldwijd bekend maakt; op zijn album zet? - Ik had het persoonlijk nooit van hem verwacht dat hij zo iets zou doen... Maarja,
    wat vinden jullie hier van?

    She says she met me on the tour
    She keeps knocking on my door, she won't leave me
    Leave me alone
    This girl, she wouldn't stop
    Almost had to call the cops
    She was scheming, ooh, she was wrong

    Cause she wanted all my attention
    And she was dragging my name through the dirt(no)
    She was dying for my affection
    And she keep making up and give it to 'em
    I'm talking to you!


    -En nee, ik haat Justin niet.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:26 ]


    Believe in yourself.

    Wolfsbane schreef:
    (...)
    Tsja, de naam was ook maar een detail er van. Ik zou het zelfde hebben gevonden als hij het zonder naam had gedaan, want zoals je zegt: Iedereen wist dat het over Maria ging. Als Taylor Swift Tim McGraw zonder naam had gezongen hadden misschien een paar mensen geweten dat het over hem ging.. Daarom vind ik dat je dat niet echt kan vergelijken. En Billie Jean, tsja, ik ken het nummer/verhaal niet dus daar kan ik niks over zeggen.

    Dan wordt het hoog tijd dat je die even gaat luisteren. ;p


    You've cat to be kitten me right meow.

    om nog even wat voorbeelden te noemen:

    Er was een meisje wat zei dat ze verkracht was door de Blood On The Dancefloor leadzanger. Ze had nog veel meer filmpjes op youtube gezet waarin groffe tekst zat enz enz, toen werd ze ge'pest' op het internet door sites zoals 4chan en even later heeft de band ook een liedje over haar gemaakt.

    Bring me the horizon leadzanger was in een argument gekomen met een vrouw die later had gezegd dat hij op haar geplast zou hebben, wat dus niet zo was en daar is ook een nummer over.

    What's the big deal, mensen doen dit altijd en dit nummer is niet beledigend op wat voor manier dan ook.

    Morgue schreef:
    om nog even wat voorbeelden te noemen:

    Er was een meisje wat zei dat ze verkracht was door de Blood On The Dancefloor leadzanger. Ze had nog veel meer filmpjes op youtube gezet waarin groffe tekst zat enz enz, toen werd ze ge'pest' op het internet door sites zoals 4chan en even later heeft de band ook een liedje over haar gemaakt.

    Bring me the horizon leadzanger was in een argument gekomen met een vrouw die later had gezegd dat hij op haar geplast zou hebben, wat dus niet zo was en daar is ook een nummer over.

    What's the big deal, mensen doen dit altijd en dit nummer is niet beledigend op wat voor manier dan ook.


    Eminem, heeft ook verscheidene nummers gemaakt over z'n ex; Kim.


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Eminem, heeft ook verscheidene nummers gemaakt over z'n ex; Kim.


    Yup! Nog een voorbeeld dus (: maar Eminem komt overal mee weg haha.

    Morgue schreef:
    (...)

    Yup! Nog een voorbeeld dus (: maar Eminem komt overal mee weg haha.


    HAHA. True. Al was 1 nummer wel echt respectloos, dat ging over dat hij d'r wilde stikken en afslachten en weet ik het wat. DAT vind ik te ver gaan. Dit is gewoon een lacherig iets, niemand moet 't ook serieus nemen want dat doet hij ook niet.


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    (...)

    HAHA. True. Al was 1 nummer wel echt respectloos, dat ging over dat hij d'r wilde stikken en afslachten en weet ik het wat. DAT vind ik te ver gaan. Dit is gewoon een lacherig iets, niemand moet 't ook serieus nemen want dat doet hij ook niet.


    Welk nummer was dat? + hij is ook gewoon gek, Kim moest dat vast wel weten :'D
    Anyway, we gaan offtopic!

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Eminem, heeft ook verscheidene nummers gemaakt over z'n ex; Kim.


    Ook over Mariah Carey toch? En toen heeft Mariah Carey weer een nummer over hem gemaakt haha.


    Tell me about it, stud.

    Zelfs voor Bieber is dit laag.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Bvlgari schreef:
    Serieus. Ik vind het geniaal van hem. ZIJ verspreid roddels, zegt dat ze een kind van hem heeft en wordt hiermee wereldwijd bekend, en dan vinden jullie het 'lullig' van hem. Nou eh sorry hoor. Payback is a bitch, just like Karma. (:

    Lancelot schreef:
    (...)

    Hahaha, c'mon payback? Dat is je gewoon verlagen tot een even zielig niveau. Sowieso is payback, ofwel wraak nemen een van de meest trieste dingen ooit. Zoiets nutteloos, daar komen alleen nog maar problemen en gezeur van.
    HIJ heeft de problemen over zich gekregen niet ZIJ. Ik vind dat hij dan wel iets mag doen. Maar hij moet oppassen grote sterretjes vergaan snel.

    LovelyLonely schreef:
    (...)HIJ heeft de problemen over zich gekregen niet ZIJ. Ik vind dat hij dan wel iets mag doen. Maar hij moet oppassen grote sterretjes vergaan snel.


    Nou, sorry, maar ik vind het onzin. Je maakt jezelf echt geen beter en waardiger mens door zo'n liedje te schrijven + dit soort dingen gebeuren nu eenmaal als je bekend wordt, dat weet je van tevoren en het zal zeker niet de eerste keer zijn en blijven. Gaat 'ie dan over alles en iedereen liedjes schrijven straks?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Nu krijgt ze nog meer aandacht. Stom sjlfjslefeqjvklwepjflsjrevc kind.


    Food.

    Waar is dat kind dat Baby zong gebleven.
    't Is nu allemaal zogenaamde swag swag swag swag....

    Gestoorde fans zullen er altijd zijn, maar om er een lied over te maken.....

    Billy Jean though. nvm

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 20:03 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Lancelot schreef:
    (...)

    Nou, sorry, maar ik vind het onzin. Je maakt jezelf echt geen beter en waardiger mens door zo'n liedje te schrijven + dit soort dingen gebeuren nu eenmaal als je bekend wordt, dat weet je van tevoren en het zal zeker niet de eerste keer zijn en blijven. Gaat 'ie dan over alles en iedereen liedjes schrijven straks?
    Dit is de 1e keer dat dit gebeurt. Ik snap ook wel dat hij er niet zo goed mee om kan gaan. De volgende keer verloopt het anders. Ik zou precies hetzelfde doen.

    Brutus schreef:
    Dat vind ik best gemeen van hem.
    Ja, sommige fans zijn asdfghjkl irritant, maar daar moet hij maar mee leren te leven. ;/

    De keerzijde van de medaille, heet dat dan.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."