• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!


    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flint
    Ik schiet in de lach. "Denk je nu echt dat ik dat mee heb? Een schoon hemd en jeans zal wel volstaan." Ik werp een blik op Connor. "Laten we het aan casanova zeggen." grijns ik.


    kindness is never a burden.

    Sophie.

    'Is zag jullie wel bijna zoenen in het zwembad hoor' grinnikte ik direct naar het punt toe. 'En het lijkt erop dat Connor en Noah elkaar leuk vinden.' 'En Austin kan ik nog niet goed peilen.'


    Pretty is just a pretty word.

    Madison
    Ik lach naar haar en haal mijn schouders op "Probeer hem anders wat beter te leren kennen vanavond" zeg ik tegen Sophie en doe mijn haar in een los knotje.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Austin
    'Ach wat jammer nou,ik wou jou wel in pak zien hoor'grinnik ik. Daarna sta ik op en loop richting Conner. 'Eey' begroet ik hem simpel en wacht tot Flin ook bij ons staat.

    Sophie.


    Ik haalde nonchalant mijn schouders op. 'Zal ik wel even doen. Maar morgen wil ik wel uit hoor. Ben benieuwd of Noah los kan gaan. En anders voeren we haar dronken' grijnsde ik breed uit.


    Pretty is just a pretty word.

    [Ik moet gaan. Vertel het casanova maar zonder Flint. Maar wel wachten op het etentje tot Poeh terug is he? *pruil* ]


    kindness is never a burden.

    Noah
    Ik kleed me om in trek een simpele jurk aan waarna ik gelijk naar het balkon loop en op de balustrade ga zitten. De zon gaat al onder ook al is het nog maar kwart voor vijf.


    kindness is never a burden.

    Madison
    "Ja ik ook als we morgen niet uit gaan word ik gek hoor" zeg ik lachend en kijk even naar het water 'Ben benieuwd of Noah los kan gaan. En anders voeren we haar dronken' zegt Sophie dan en ik begin hard te lachen "Hahaha vast niet of ze gaat alleen maar bij de bar zitten ofzo, maar ja we gaan haar anders dus echt dronken voeren en zeggen we gewoon dat het een zoet drankje is* zeg ik nog steeds lachend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Connor

    "Eey." Hoor ik en ik kijk op, Austin staat daar.
    "Hay, ik heb het verpest." Mompel ik en ik laat mijn hoofd op het bed terug komen.
    "Meteen verpest, door een verkeerd ding te zeggen." Mompel ik, ongewild kom ik overeind en ga aan de rant van de ligstoel zitten.
    "Het lijtk of je iets te vertellen hebt, klopt dat?" Zeg ik en kijk Austin aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'Ai dat is klote man,maar ik denk dat je het vanavond misschien wel goed kan maken'zeg ik met een glimlach. 'Ik wou inderdaad iets vertellen.We gaan namelijk met ze alle uit eten vanavond in een chic restaurant,iedereen betaalt voor zichzelf. Dus misschien is dat wat om het goed te maken met Noah' zeg ik met een glimlachje.

    * we wachtten op Poeh! C: *

    'Zoiets kan best' grinnikte ik. Ik stapte het bad uit en droogde me af waarna ik de kamer uitliep. In de slaapkamer kleedde ik me om. We zouden chique eten dus deed ik een rode strakke jurk aan met lange zwarte hakken.


    Pretty is just a pretty word.

    Madison
    Ik grijnsde met haar mee en stapte zelf ook uit bad, ik droogde me af en deed mijn jurkje aan en stapte in mijn hakken en deed snel mijn make-up en mijn haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    Madison liep de kamer in. 'Je ziet er zo mooi uit' mompelde ik een tikkeltje jaloers. Ik pakte mijn make-up tasje en mijn borstel.


    Pretty is just a pretty word.

    Madison
    Ik lachte "Thanks jij ook" zeg ik en keek haar even aan, ik liep naar een grote spiegel en schudde met mijn haar zodat het rommelig maar sexy over mijn schouders hing, en ging toch nog maar iets meer make-up op doen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *SLAAP TIJD. TOTMORGEN C: *


    Pretty is just a pretty word.