• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 10:06 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Felicia
    Als het liedje afgelopen is drukt hij voorzichtig zijn lippen op die van mij en drukt hij mijn lichaam iets dichter tegen dat van hem aan, zonder zijn lippen los te halen. Langzaam druk ik zachte kusjes op zijn lippen, elke keer weer. Daarna haal ik mijn lippen los en druk een kusje op zijn kaaklijn, net onder zijn oor. 'Ik hou van je.' fluister ik zachtjes.

    Brandon
    Ze keek me boos aan. 'Ik heb zo mijn gewoontes.' legde ze uit en ze draaide op haar buik om vervolgens haar hoofd op haar handen te laten steunen. 'Ah, nu ben je net een schattig klein kindje. Lach eens.' zeg ik vrolijk als ik met mijn handen een soort camera vorm. Zo'n foto had ik ook ooit eens van mijn broertje gemaakt in de speeltuin.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Oke dan kom ik naar jullie toe. ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Oke is goed,moet ik beetje uitleggen wat er in die tuin gebeurt is?Dan kan je daar maybe op reageren]

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 13:36 ]

    Vanessa Goodman.

    Ik wou niet lachen, maar toch lachte ik mijn tanden bloot. Een vrolijke lach verliet mijn mond. Ik sloeg mijn handen voor mijn ogen en keek terug op. Ik was nog altijd wat verlegen als het op lachen aankwam.

    Adam
    Even verstijft mijn hele lichaam. Nu al, schiet het door mijn hoofd. ik realiseer me dat ik waarschijnlijk niet meer zonder haar kan leven. Is dat van iemand houden, ik denk het wel. 'Ik ook van jou,' fluister ik. Ik laat haar los en pak haar hand vast. 'draai eens een rondje, dat vind ik echt heel schattig als meisjes dat doen,' zeg ik zacht.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Sarah


    Ik keek achter het muurtje en hoopte dat niemand me zag. Oke niemand was hier , ik kon rustig weg wandelen. ik liep vlug de trap op naar mijn kamer. Ik nam een douche en poetsten mijn tanden. Niemand was in de kamer dus ik kon ongezien eventjes spuiten. Ik grabbelde onder mijn matras en daar was ie. De heroïne die ik gisteren in een dorpje gekocht had. Eindelijk nog eens. Heel de ochtend is er al altijd iemand bij me geweest dus kon ik niet spuiten. Ik wil niet dat iemand weet van mijn verslaving. Ik weet dat het slecht is en dat als de mensen het te weten komen me niet meer durven aan te kijken. Een jointje vindt iedereen oké maar heroïne? Nee dan gaan ze me mijden. Maar ik kan niet anders. ik heb het nodig. Ik kan niet meer zonder.

    ...

    Na een tijdje liep ik terug naar buiten. In de tuin zaten Austin , Brooke, en Quinn samen. Ik liep naar ze toe en zei : 'Hallo, jongens. Alles goed? Een niet te harde kater?' En ik knipoogde naar Brooke. Toen pas zag ik dat Mia erbij was. Shit! Waarom zei ik nu weer van die kater. Ik weet dat Mia niet mag drinken met haar baby. God ik ben zo dom! 'Hmm.. hallo Mia . Alles goed?' vroeg ik. En ik ging langs haar zitten.
    Daarna zag ik dat Austin een gitaat in zijn handen had. 'Austin? Kun jij gitaar spelen ? Laat me eens een stukje horen. Je kan het waarschijnlijk fantastisch!' zei ik

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 13:47 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Ah oke , is goed zeg maar]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Oke,Austin zou gitaar gaan spelen in de tuin,sloot toen zijn ogen en vergat dat Mia en Brooke daar al bij waren. Quinn kwam later ook en zei wat tegen Mia waardoor Austin schok en gelijk stopte omdat die zich schaamde voor zijn stem.-Hij denkt dat die niet kan zingen maar dat kan die dus wel-]

    [Oke dan pas ik mijn reactie eventjes aan. Ik voeg er dan nog wat aan toe.]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Austin
    'Heey Sara'zei ik met een glimlach toen ze aankwam en ze ging even later naast Mia zitten. 'Nope geen last van kater'zei ik vrolijk,ik was wel de enige samen met Mia want voor de rest was iedereen een beetje dood hier. Sara vraagt of ik een stukje wil spelen en ik knik. 'Als jij er bij gaat zingen,want da doe ik niet'zeg ik met een grijns. 'Welk nummer wil je horen?'

    [Heb het ook ff aangepast]

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 13:50 ]

    [Ow oke is goed]

    Phootos schreef:
    Sarah


    Ik keek achter het muurtje en hoopte dat niemand me zag. Oke niemand was hier , ik kon rustig weg wandelen. ik liep vlug de trap op naar mijn kamer. Ik nam een douche en poetsten mijn tanden. Niemand was in de kamer dus ik kon ongezien eventjes spuiten. Ik grabbelde onder mijn matras en daar was ie. De heroïne die ik gisteren in een dorpje gekocht had. Eindelijk nog eens. Heel de ochtend is er al altijd iemand bij me geweest dus kon ik niet spuiten. Ik wil niet dat iemand weet van mijn verslaving. Ik weet dat het slecht is en dat als de mensen het te weten komen me niet meer durven aan te kijken. Een jointje vindt iedereen oké maar heroïne? Nee dan gaan ze me mijden. Maar ik kan niet anders. ik heb het nodig. Ik kan niet meer zonder.

    ...

    Na een tijdje liep ik terug naar buiten. In de tuin zaten Austin , Brooke, en Quinn samen. Ik liep naar ze toe en zei : 'Hallo, jongens. Alles goed? Een niet te harde kater?' En ik knipoogde naar Brooke. Toen pas zag ik dat Mia erbij was. Shit! Waarom zei ik nu weer van die kater. Ik weet dat Mia niet mag drinken met haar baby. God ik ben zo dom! 'Hmm.. hallo Mia . Alles goed?' vroeg ik. En ik ging langs haar zitten.
    Daarna zag ik dat Austin een gitaat in zijn handen had. 'Austin? Kun jij gitaar spelen ? Laat me eens een stukje horen. Je kan het waarschijnlijk fantastisch!' zei ik


    [Stukje aangepast]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Brandon
    Eventjes lijkt ze te twijfelen maar uiteindelijk lacht ze toch. Het ziet er heel schattig uit. Snel slaat ze haar handen voor haar ogen en kijkt dan weer omhoog. Ze leek wel verlegen ofzo. 'Ahw wat schattig.' zei ik toen. 'Je lacht leuk hoor.' zei ik en ik glimlachte vrolijk naar haar.

    Felicia
    Even voel ik hoe hij schrikt. Shit, wat had ik nu weer gezegd, had ik het verpest? 'Ik ook van jou.' fluistert hij dan. Ik twijfel even, liegt hij nu gewoon tegen me? Dan laat hij me los en pakt mijn hand vast. 'Draai eens een rondje, dat vind ik echt heel schattig als meisjes dat doen.' zegt hij zachtjes. Ik hou zijn hand boven mijn hoofd en draai als een echte ballerina een heel netjes rondje. 'Zo goed?' vroeg ik toen ik hem aankeek en even op mijn lip beet.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    quin98 schreef:
    Austin
    'Heey Sara'zei ik met een glimlach toen ze aankwam en ze ging even later naast Mia zitten. 'Nope geen last van kater'zei ik vrolijk,ik was wel de enige samen met Mia want voor de rest was iedereen een beetje dood hier. Sara vraagt of ik een stukje wil spelen en ik knik. 'Als jij er bij gaat zingen,want da doe ik niet'zeg ik met een grijns. 'Welk nummer wil je horen?'

    [Heb het ook ff aangepast]

    Adam
    Ik knik en kijk haar aan. 'ik meen het hoor. En voor als je het wilt weten, ik ben 's werelds slechtse leugenaar, dus je zou het echt wel doorhebben als ik niet de waarheid spreek,' zeg ik en ik trek haar weer naar mij toe. Ik doe niks, ik staar alleen maar in haar ogen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see