• Momenteel ben ik lekker op vakantie. Ik zit op Vlieland en ik heb het perfect naar mijn zin en om het nog leuker te maken, ben ik naar het strand gegaan. Hartstikke leuk en aardig. Camera mee en lekker foto's maken enzo.
    Maar nu is er verdorie zand in mijn camera gekomen.
    Ik heb de canon eos 600D en er is zand tussen het knopje gekomen waar je op moet drukken om een foto te maken. (Lekker duidelijke beschrijving, I know) Opzich niet erg, maar mijn lcd-schermpje werkt nu niet meer en ik kan het knopje ook niet meer helemaal indrukken, waardoor ik niet automatisch scherp kan stellen. Grof gezegd: Vet kut.
    Ik ga iets als een tandenstoker proberen te vinden, zodat ik het er wellicht uit kan peuteren, maar hebben jullie nog een oplossing? I mean het is een duur ding en ik hou intens van mijn camera. Heel sad allemaal.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oh no, wat vervelend! D:
    Ik weet het eerlijk gezegd niet zo goed... het beste wat je eigenlijk kunt doen is naar zo'n service ding gaan of je camera misschien zelfs opsturen zodat zij het voorzichtig kunnen demonteren en schoonmaken. Maar voor nu zou een klein ragertje/tandenstoker misschien kunnen werken ja

    Aii dat is heel zuur. Is zuigen met een stofzuiger een optie? Camera helemaal uitzetten en dan met de stofzuiger op de zachtste stand?


    From these ashes, I will rise

    Misschien met persluchtspray? (Oa te koop in de Action)
    Mijn vriend gebruikt dat om onze MacBooks om de zoveel tijd proper te maken. Dan vijst hij deze open en perslucht erop: al het stof eruit. Maar goed, dat is een laptop en daar gaat het over stof. Ik weet niet of het bij jouw camera lukt. =S


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Heel erg bedankt allemaal!!
    Ik was er zelf nooit opgekomen maar dat met de stofzuiger heeft gewoon gewerkt! Ik kan het stiekem eigenlijk ook niet geloven, maar it worked!!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Gefeliciteerd! Mooi dat het is opgelost!
    En geniet van je vakantie ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Hahahaha, soms is de oplossing lekker simpel. Ik ben blij dat het heeft geholpen!


    From these ashes, I will rise