• Ja, Sofie vindt weer eens een andere jongen leuk. En niet zo'n beetje ook :3

    Hij zit deze keer in mijn jaar en hij zit in de vriendengroep van een vriendin van me. Alleen hier komt het probleem: die vriendin vindt hem ook leuk... Dilemma, dilemma dus... :3

    Hoe is het met de liefdesgedoe van iedereen? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Een paar jongens hebben laten blijken dat ze interesse in me hebben, maar dat is niet wederzijds. Zelf vind ik niemand leuk momenteel. Ik hoef btw geen vriend. Kan ik tenminste feesten op vakantie c:


    Me so good.

    Brutus schreef:
    Een paar jongens hebben laten blijken dat ze interesse in me hebben, maar dat is niet wederzijds. Zelf vind ik niemand leuk momenteel. Ik hoef btw geen vriend. Kan ik tenminste feesten op vakantie c:


    Dat vind ik onzin. Ik had eerst ook zoiets van; Ik ga single op vakantie dan kan ik lekker doen en laten wat ik wil! Maar ik ben een hele leuke jongen tegengekomen en ik heb hem niet laten gaan omdat ik single op vakantie wilde. Ik kan nog steeds lekker uitgaan. Je hoeft toch niet per se iets te doen met iemand?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Oei da's wel een probleempje.. xd
    mijn liefdesleven is (nog steeds) saai :D


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Wie vond hem als eerste leuk? Doet me denken aan dat ene boek van Carry Slee, Dat heb ik weer, volgens mij.

    Mijn eigen liefdesgedoe is nogal saai, jongens en ik hebben nog steeds een haat-liefdes verhouding, ze mogen me meestal wel maar zullen me niet zien als hun toekomstige vriendin, wel lekker rustig


    Physics is awesome

    JW! JW! (nerd) Of niet?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Neenie schreef:
    Ah, da's echt zo'n kutsituatie. Maar was jij niet verliefd op één van je collega's ofzo? Want ik volg niet echt meer, haha. ^^
    Ik ben niet echt verliefd, maar ik heb wel een crush. Denk ik. I don't know. D:

    Haha, dat klopt. 8D
    Maar ook deze jongeman. (cat)

    @Lotte; lol, no. Die is knap, maar niet mijn type ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Hum hum (:
    Wie is de vriendin en wie is de jongen? ^^
    Ik denk dat Annelies de vriendin is, maar wie is dan de jongen?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik ben een jaar en één week samen met mijn vriend <3.
    Maar het is wel fijn dat jullie er samen om kunnen lachen en grapjes om kunnen maken.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    I'm friendzoned.):


    The universal language of art.

    Paddington schreef:
    Hum hum (:
    Wie is de vriendin en wie is de jongen? ^^
    Ik denk dat Annelies de vriendin is, maar wie is dan de jongen?

    Again, no.
    Volgens mij moet ik voor jullie drie alvast gewoon erin zetten dat jullie hen niet kennen? :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Argh, kutsituatie. ik heb het een paar jaar geleden ook meegemaakt met een vriendin. Hij vond mij leuk, maar haar niet en toen hebben we heel lang ruzie gehad met elkaar, terwijl ik nooit een relatie met die jongen ben aangegaan omdat ik wist dat zij hem ook leuk vond. Maar ja, ondertussen zijn we ook weer een paar jaartjes ouder :').

    M'n vriendje en ik waren vorige week een jaar en 8 maanden samen (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)What about me :(?

    Tuurlijk hou ik van je, lekker blondje :D
    Seks?


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmm.. Mijn liefdes gedoe..

    Laten we het erop houden dat de ene me iritand vind en ze me alletwee zien als gewoone vriend


    Don't be like the rest of them, darling

    Antebellum schreef:
    (...)
    Again, no.
    Volgens mij moet ik voor jullie drie alvast gewoon erin zetten dat jullie hen niet kennen? :')



    Weet je het heel zeker? Misschien ken ik hem toch wel? *hoopvol*


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Paddington schreef:
    (...)


    Weet je het heel zeker? Misschien ken ik hem toch wel? *hoopvol*

    Nee. :P


    Deep inside, I've never felt alive