• Postlijstje

    Please, don't kill me als ik je username verandering niet aanpas. Ik werk met post its met de username erop, om alles goed terug te vinden en af en toe staat er dus de oude username op. Het is voor mij dus overzichtelijker als hier in de lijst ook de Username staat die opgegeven is toen ik met deze actie begon

    Groep Nummer 1
    - Ontvangen McConaughey
    - Ontvangen Miyavizm
    - Ontvangen Seeder/Clint
    - Ontvangen Aladdin/Mute
    - Ontvangen Aragog

    Groep Nummer 2
    - Ontvangen Alucard
    - Ontvangen Peetniss/Thirlwall
    - Ontvangen DarkSavior
    - Ontvangen Notredame/Kuyt
    - Ontvangen Tchaikowski

    Groep Nummer 3
    - Ontvangen Salamander
    - Ontvangen Assassin
    - Ontvangen Wazowski
    - Ontvangen DrayMalfoy
    - Ontvangen RainbowShine & DrWhooves

    Groep 1
    - Ontvangen Burlington/Colfer
    - Verstuurd Jukebox
    - Ontvangen Swaggafic
    - Ontvangen Keene/CarrotBear
    - Verstuurd Kylar

    Groep Nummer 4
    - Ontvangen Parachutes
    - Ontvangen Imlove
    - Ontvangen Hoppus
    - Ontvangen MEGADUDE/ASTRONAUTx

    Groep Nummer 5
    - Verstuurd Puss
    - Ontvangen Symphonia/Forks
    - Ontvangen Squidward
    - Ontvangen Yayde
    - Ontvangen Scharry

    Groep Nummer 6
    - Ontvangen Britsanity
    - Ontvangen Draki/Savant
    - Ontvangen Blackwell
    - Ontvangen xxShyxx/MyMisery
    - Ontvangen Chartreux

    Groep Nummer 7
    - Ontvangen Bieb3r/awkw4rd
    - Ontvangen Cadentium
    - Ontvangen MeLuvZaynx
    - Verstuurd JustYouAndMe
    - Ontvangen IHeartCurly

    Groep Nummer 8
    - Ontvangen Mandje/Hmmm
    - Ontvangen Jakhals
    - Verstuurd Comatose

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 12:34 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    abo. x:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    hahahha
    lukt het hier allemaalxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    damnn schreef:
    hahahha
    lukt het hier allemaalxD


    momenteel niet...ik ga zorgen dat ik ze voor het einde van de vakantie allemaal in 1 keer op de post doe...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    wow oke


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Sorry voor de bump, maar hoever ben je al met de posters? (Is gewoon nieuwsgierig)


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Sorry voor de bump, maar hoever ben je al met de posters? (Is gewoon nieuwsgierig)


    Ik ga ze na mijn vakantie allemaal wegen en berekenen hoeveel postzegels ik nodig heb en dan kijken dat ik ze allemaal in 1 keer wegstuur...mijn doel is het om ze allemaal voor het einde van de vakantie weg te hebben...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Timcanpy schreef:
    (...)

    Ik ga ze na mijn vakantie allemaal wegen en berekenen hoeveel postzegels ik nodig heb en dan kijken dat ik ze allemaal in 1 keer wegstuur...mijn doel is het om ze allemaal voor het einde van de vakantie weg te hebben...


    Oke :3


    26 - 02 - '16

    Helaas moet ik de posters NOG een maand uitstellen *GVD*...ik zal heel eerlijk zijn, we hadden dus schijnbaar een stroomrekeningachterstand...en mijn ouders hebben nog maar 80 euro voor 3 weken. Ik moet dus wat bijleggen, zodat we enigszins genoeg te eten hebben, dus dat wordt hem voor het einde van de zomervakantie niet (huil)
    damn...ik wil die posters eindelijk op de post kunnen doen (no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Geeft niet hoor ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nayade schreef:
    Geeft niet hoor ^^


    26 - 02 - '16

    Geef niet;)
    mandje/hmmm/ kittje


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Risus --> Amicis.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Symphonia / Forks / Svenka.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 18:53 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cadentium -> Knight -> Kyoshi.
    Lukt 'ie nog een beetje?


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Cadentium -> Knight -> Kyoshi.
    Lukt 'ie nog een beetje?


    een beetje...ik hou deze maand wel wat over, niet veel dankzij een excursie van 120 euro, dus ga 1 a 2 groepen wegsturen, als het kan meer......


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.