• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ge moogt bij Timo & Dalena of Vans & Xav. Poeh zit naast me en zegt da (zusje) ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Ik merk haar reactie en grijns tegen haar nek aan.
    "Interessant." grinnik ik speels. Ik druk mijn lippen weer op haar huid en zuig zachtjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik zucht zachtjes en voel hoe hij een zuigzoen in mijn nek wil zetten. Ik laat hem maar.
    Zuigzoenen staan symbool voor bezit van iemand en ook voor iemand die je graag ziet dus ik vind het niet erg om er morgen met één rond te lopen. Onder een sjaaltje verborgen dan wel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ Thank u, doe maar Vans en Xav. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Axton Crawford
    Ik laat haar huid zachtjes los en ga terug naar haar gezicht. Ik leun gewoon met mijn voorhoofd tegen het hare. Geen kusjes, niets meer. Ik staarde gewoon in haar ogen.
    Met anderen zou dit niet waar geweest zijn. Ik zou ze al bijna opgegeten hebben om maar te zeggen, maar nu was het anders. Alexi is niet zoals de anderen. Voor haar voel ik echt iets.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Poeh komt vanmiddag online ze ga naar de kunstacademie... opendeurdagen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi Parker
    Ik buig me een beetje dichter naar hem toe voor nog een kusje. Hij heeft een verslavende uitwerking op me. 'Ax.?' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Ik druk kort, maar liefdevol een kusje op haar lippen en kijk haar dan weer aan.
    "Ja, schat?" antwoord ik ook fluisterend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'Ik hou van je.' fluister ik. Nog nooit heb ik die woorden zo hard gemeend. Als je ze tegen vriendinnen zegt is het meestal om te lachen en tegen je ouders en familie is het nog een andere soort liefde. Maar ik hou echt super veel van Axton en ik weet dat als hij me achterlaat alleen ik er niet meer boven op kom.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    "Ik ook van jou." glimlach ik. "Meer dan ik ooit van iets of iemand gedaan heb." ik duw haar dicht tegen me aan en verberg mijn gezicht in haar haren. Ik snuif haar geur op en zucht. Wat heb ik toch veel gemist al die jaren. Al heb ik nooit geweten wat. Dat wist ik nu en ik zou niet meer zonder kunnen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik bloos lichtjes en luister naar het kloppen van zijn hart. Het maakt me rustiger.
    'Zouden Sky en Jake nog terugkomen?' vraag ik al weet ik van Jake het antwoord denk ik al. Van Sky weet ik het niet zeker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    "Ik weet niet." mompel ik zachtjes, waarna ik nog een kusje op haar hoofd druk.
    "Sky misschien."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    In mezelf hoopte ik dat ze niet terugkomt vannacht. Sky is echt wel een goeie vriendin maar ik wil het liefst zo alleen met Axton blijven liggen.
    Ik sluit even mijn ogen en luister naar zijn ademhaling. Deze avond is perfect.
    Geen verplichtingen, gewoon af en toe een kusje en in elkaars armen liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    "Ik had nooit gedacht dat verliefd zijn zo goed zou voelen." zei ik plots naar waarheid. "Maar ik had ook nooit gedacht dat ik verliefd zou worden."
    Ik kijk naar haar gekleurde haren en glimlach. "Je bent prachtig."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik bloos lichtjes. 'Ik ben wel al verliefd geweest, maar het was nooit wederzijds.' beken ik. En verstop mijn gezicht zodat hij mijn rode wangen niet ziet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'