• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    "Jake." begon ik heel voorzichtig. "Zou je het erg vinden om ..." en toen vervloog mijn lieve uiterlijk. "Op te rotten?"
    Ik grijnsde omdat ik wel al wist hoe hij ongeveer zou reageren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan. 'Ja eigenlijk wel. Dus wat zou je doen om me te dwingen?' grijns ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Daniël en ik lopen samen de school binnen. Ik vind het er pijnlijk uitzien, met zijn vest als een mitella voor zijn gebroken arm. Ik doe de deur van mijn kamer open en zie Jake, Alexi en Axton ieder in bed liggen. Ik neem Daniël mee naar binnen en plaats hem op mijn bed. 'Blijf zitten,' zeg ik tegen hem, waarna ik de badkamer in loop en snel alle kastjes doorzoek. Dan vind ik een echte mitella. Ik loop weer terug en zeg dan:
    'Oke, ik ga je vest weer losmaken, om er een echte mitella om heen te doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amare

    Ik grijns. ' gewoon, je speelt zo goed. Professioneel. ' Ik glimlach en kijk hem aan. 'Ik ben eigenlijk niet moe..'zeg ik dan. 'Jij wel dan?' Vraag ik voor de zekerheid. 'Wil je al nasar boven gaan?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexi Parker
    Ik kijk even van Jake naar Sky naar Daniel en zucht. No privacy dus.
    Wanhopig kijk ik even naar Axton. Ik heb gewoon behoefte aan een knuffel van hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Ik zie Alexi's wanhopige blik en zwicht.
    "Ah het zou me wat. Rot op met die reputatie, ik heb ze toch al verkloot ondertussen." mompel ik lichtjes, terwijl ik recht ga staan en naar Alexi loop.
    "Kom hier." brom ik glimlachend en druk haar zachtjes tegen me aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Glimlachend sla ik mijn armen om zijn nek . Eindelijk...
    Ik druk een lief kusje op zijn lippen en kijk hem vrolijk aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik doe voorzichtig zijn vest af. 'Je moet het nu zelf ondersteunen,' zeg ik zacht tegen hem. Dan hoor ik Alexi achter me zuchten. Ik ga eerst verder met de mitella van Daniël. Als ik daar mee klaar ben draai ik me om naar Alexi en vraag:
    'Is er iets Alexi?' en ik glimlach naar haar. Maar dan staat Axton op en gaat bij Alexi zitten toen hij had gezegd:
    'Ah het zou me wat. Rot op met die reputatie, ik heb ze toch al verkloot ondertussen. Kom hier.' en hij drukt haar zachtjes tegen zich aan.
    'Alexi, het boeit mij niets als jullie bij elkaar willen zitten hoor.' zeg ik lachend tegen Alexi. 'Zolang jullie maar geen seks hebben.' En dan zeg ik tegen Axton:
    'Het is slechts een beeld dat mensen van je hebben, jij bent de enige die daar wat aan kan veranderen. En het boeit jou toch niets wat andere van je vinden.'

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 22:20 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton Crawford
    Ik rol glimlachend met mijn ogen, maar als ze me zacht kust, lijk ik wel te smelten. Serieus, deze meid zou alles met me kunnen doen. Ik drukte haar naar beneden en ging naast haar op het bed liggen.
    Ik liet haar lippen los, om haar liefdevol aan te kijken. Af en toe duw ik een terug een kusje op de hare.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Tevreden lig in in zijn armen, zo zou ik wel uren kunnen liggen. Gewoon ik in zijn armen en af en toe een kusje. Hij is gewoon perfect. Hij zou ieder meisje kunnen krijgen en ik versta dus ook niet waarom hij mij gekozen heeft.
    Ik fluister zachtjes tegen mezelf 'Zo zou ik wel in slaap kunnen vallen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Ik herinner me dat ik enkel nog mijn boxer aan heb en trek de deken over ons heen.
    "Waarom doe je dat dan niet?" glimlach ik lief. Ik druk nog een kus op haar voorhoofd en trek haar dan tegen mijn blote borst aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Leslie White
    Ik twijfel nog steeds aan Axton, of hij het wel meent. Ik denk dat hij het zou kunnen faken. Maar ik zeg er maar niets van, dan krijg ik zeker een boze Alexi. Die het allemaal wel zal aanvoelen. Ik ben klaar met Daniëls verband en zeg dan tegen hem:
    'Kom, dan gaan we naar je kamer,' ik besefte dat het best verkeerd kon klinken, maar ik lag er niet wakker van. Ik loop de kamer uit en zeg dan tegen Daniël:
    'Ik weet niet waar je kamer is, dus wijs jij me maar de weg.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    'Blijf je hier vannacht? In mijn bed bedoel ik?' smeek ik zachtjes en kijk hem hoopvol aan. Ik teken zachtjes ondertussen 8tjes op zijn borst. Ik zie Sky de kamer verlaten met Daniel. Ik glimlach. volgens mij is daar ook iets gaande tussen die 2


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [JokerBaby?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [JokerBaby is gewoon helemaal offline :') zie ik nu tenminste. Arme Jake, ik heb wel medelij met hem :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.