• Hi,
    Al sinds ik klein ben schrijf ik altijd kleine verhaaltjes, nu ik ouder ben zijn ze wat groter geworden. Maar sinds een paar maanden lukt het schrijven me echt niet meer! En als ik al een idee heb om een verhaal te beginnen, lukt het me niet om het goed uit te werken. Ik word er echt chagrijnig van, terwijl het me eerder altijd rustig maakte. Door schrijven kreeg ik mijn hoofd een beetje op orde.
    Maar het lukt me echt niet meer.. Ik denk dat ik ga stoppen met schrijven en maar een andere hobby moet gaan vinden. Of heeft iemand een perfecte oplossing ..? :3
    x


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Ik wil schrijven en elke keer begin ik goed, maar 10 hoofdstukken later is het idee weer van de baan en weet ik niets meer -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Join the club. Vooral nu mijn chronische hoofdpijn steeds erger wordt kan ik echt bijna niet meer schrijven. Fine.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Wel, je kan even afstand nemen van het schrijven en ik durft te wedden dat je inspiratie na een tijd terugkomt. (:
    Schrijven verleer je niet snel.


    Let the Night embrace you

    Dat probleem heb ik ook een tijd gehad. Bij mij was het zo, ik had een geweldig onderwerp(dacht ik dus) en na zoveel bladzijdes dacht ik, ik kan er niet meer verder aan. Ik ben gewoon een tijdje gestopt, onthield de ideeën en ben na een maand ofzo weer gaan schrijven:)

    x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Dat probleem heb ik ook een tijd gehad. Bij mij was het zo, ik had een geweldig onderwerp(dacht ik dus) en na zoveel bladzijdes dacht ik, ik kan er niet meer verder aan. Ik ben gewoon een tijdje gestopt, onthield de ideeën en ben na een maand ofzo weer gaan schrijven:)

    x

    Ja, dat dacht ik dus ook te gaan proberen, alleen bij mij gaat het nu al een paar maanden zo. :')


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Misschien, ik hoop dat het werkt, heb ik een tip voor je. Heel erg veel schrijvers hebben de drang om altijd goed te schrijven. Hier op Q al helemaal aangezien je het aan anderen wilt laten lezen. Maar probeer maar gewoon eens te gaan schrijven zonder daar aan te denken. Gebruik het idee dat in je hoofd zit, en ga gewoon een half uur non-stop schrijven; het maakt niet uit hoe 'slecht' het is, gewoon schrijven wat er in je op komt. En daarna kun je het wel na gaan kijken.

    Wat een vriend van mij heel vaak doet, maar hij heeft een draadloos toetsenbord, is om zijn toetsenbord aan de andere kant van de kamer te zetten dan waar zijn beeldscherm staat, zodat hij simpelweg niet kan zijn wat hij schrijft. Dit is eigenlijk hetzelfde principe als wat ik vertelde in het eerste stuk.

    En daarom is trouwens zoiets als NaNoWriMo er ook. Je moet veel schrijven om het limiet te halen, het is niet de bedoeling om het terug te kijken; dat doe je na die tijd pas.

    Misschien helpt het?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Misschien, ik hoop dat het werkt, heb ik een tip voor je. Heel erg veel schrijvers hebben de drang om altijd goed te schrijven. Hier op Q al helemaal aangezien je het aan anderen wilt laten lezen. Maar probeer maar gewoon eens te gaan schrijven zonder daar aan te denken. Gebruik het idee dat in je hoofd zit, en ga gewoon een half uur non-stop schrijven; het maakt niet uit hoe 'slecht' het is, gewoon schrijven wat er in je op komt. En daarna kun je het wel na gaan kijken.

    Wat een vriend van mij heel vaak doet, maar hij heeft een draadloos toetsenbord, is om zijn toetsenbord aan de andere kant van de kamer te zetten dan waar zijn beeldscherm staat, zodat hij simpelweg niet kan zijn wat hij schrijft. Dit is eigenlijk hetzelfde principe als wat ik vertelde in het eerste stuk.

    En daarom is trouwens zoiets als NaNoWriMo er ook. Je moet veel schrijven om het limiet te halen, het is niet de bedoeling om het terug te kijken; dat doe je na die tijd pas.

    Misschien helpt het?

    Ah, yeah! *pakt toetsenbord en gaat verhuizen*
    Meer tips zijn altijd welkom, ik ga nu deze testen. (krul) Me word weer een beetje happy hehe.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)
    Ah, yeah! *pakt toetsenbord en gaat verhuizen*
    Meer tips zijn altijd welkom, ik ga nu deze testen. (krul) Me word weer een beetje happy hehe.


    Haha, ik hoop dat het werkt!:Y)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Misschien, ik hoop dat het werkt, heb ik een tip voor je. Heel erg veel schrijvers hebben de drang om altijd goed te schrijven. Hier op Q al helemaal aangezien je het aan anderen wilt laten lezen. Maar probeer maar gewoon eens te gaan schrijven zonder daar aan te denken. Gebruik het idee dat in je hoofd zit, en ga gewoon een half uur non-stop schrijven; het maakt niet uit hoe 'slecht' het is, gewoon schrijven wat er in je op komt. En daarna kun je het wel na gaan kijken.

    Wat een vriend van mij heel vaak doet, maar hij heeft een draadloos toetsenbord, is om zijn toetsenbord aan de andere kant van de kamer te zetten dan waar zijn beeldscherm staat, zodat hij simpelweg niet kan zijn wat hij schrijft. Dit is eigenlijk hetzelfde principe als wat ik vertelde in het eerste stuk.

    En daarom is trouwens zoiets als NaNoWriMo er ook. Je moet veel schrijven om het limiet te halen, het is niet de bedoeling om het terug te kijken; dat doe je na die tijd pas.

    Misschien helpt het?


    Lijkt me een handige tip ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Quiescent schreef:
    Misschien, ik hoop dat het werkt, heb ik een tip voor je. Heel erg veel schrijvers hebben de drang om altijd goed te schrijven. Hier op Q al helemaal aangezien je het aan anderen wilt laten lezen. Maar probeer maar gewoon eens te gaan schrijven zonder daar aan te denken. Gebruik het idee dat in je hoofd zit, en ga gewoon een half uur non-stop schrijven; het maakt niet uit hoe 'slecht' het is, gewoon schrijven wat er in je op komt. En daarna kun je het wel na gaan kijken.

    Wat een vriend van mij heel vaak doet, maar hij heeft een draadloos toetsenbord, is om zijn toetsenbord aan de andere kant van de kamer te zetten dan waar zijn beeldscherm staat, zodat hij simpelweg niet kan zijn wat hij schrijft. Dit is eigenlijk hetzelfde principe als wat ik vertelde in het eerste stuk.

    En daarom is trouwens zoiets als NaNoWriMo er ook. Je moet veel schrijven om het limiet te halen, het is niet de bedoeling om het terug te kijken; dat doe je na die tijd pas.

    Misschien helpt het?


    ik baal echt dat ik geen draadloos toetsenbord heb, want dat is echt heel handig.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Thirlwall schreef:
    (...)

    ik baal echt dat ik geen draadloos toetsenbord heb, want dat is echt heel handig.

    Heb ik ook niet, maar mijn snoer is inmens lang. hehe, (krul)
    Nah, ik probeer andere keer wel weer, want het werkt nog steeds niet. x'\


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)
    Heb ik ook niet, maar mijn snoer is inmens lang. hehe, (krul)
    Nah, ik probeer andere keer wel weer, want het werkt nog steeds niet. x'\

    Ik heb alleen maar een laptop, dus dat gaat al helemaal niet (:


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik had dat de paar weken terug heel erg. Ik had echt totaal geen inspiratie, maar bij mij is het er nu wel weer gewoon. Misschien voor een tijdje een pauze?


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Quiescent schreef:
    Misschien, ik hoop dat het werkt, heb ik een tip voor je. Heel erg veel schrijvers hebben de drang om altijd goed te schrijven. Hier op Q al helemaal aangezien je het aan anderen wilt laten lezen. Maar probeer maar gewoon eens te gaan schrijven zonder daar aan te denken. Gebruik het idee dat in je hoofd zit, en ga gewoon een half uur non-stop schrijven; het maakt niet uit hoe 'slecht' het is, gewoon schrijven wat er in je op komt. En daarna kun je het wel na gaan kijken.

    Dit is echt een geweldige tip die voor mij in ieder geval heel goed werkt. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    RainbowShine schreef:
    Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Ik wil schrijven en elke keer begin ik goed, maar 10 hoofdstukken later is het idee weer van de baan en weet ik niets meer -.-


    Shit happens but pee happens a lot more.