• Ik ben echt schijtevies want ik heb gisteren mijn armbandjes afgedaan om de afwas te doen en ik was ze vergeten weer aan te doen dus waren ze op de vensterbank in de keuken blijven liggen.
    Nu zijn die plotseling weg en vond mijn zusje één ervan boven op de grond, waar je normaal gezien nooit zou kijken, terwijl die allemaal samen lagen.
    Ik ben pissed omdat ik een van die armbandjes gekregen heb van Tay Jardine van We Are The In Crowd
    en omdat ofwel mijn zusje, mama of stiefvader erover zit te liegen.
    Ik heb ze niet vastgehad, dus ik kan ze niet ergens gelegd hebben zonder het te weten. Daar ben ik nu eens heel erg zeker van.
    Dat een van hen zit te liegen in mijn aangezicht maakt me zo kwaad hé. Het mogen dan wel 'domme armbandjes' zijn, maar kom zeg.

    Weggewaaid? Ik zou de grond goed afzoeken, ze kunnen niet weg zijn!


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    Vervelend! En dit zal misschien dom overkomen, maar is 'vies' belgisch voor 'boos' ? :$


    You are beautiful, you are love.

    Impressie schreef:
    Vervelend! En dit zal misschien dom overkomen, maar is 'vies' belgisch voor 'boos' ? :$

    Neen. (': Vlaams, maar weinig mensen gebruiken het.

    On: Misschien een huisdier? Zoek gewoon eventjes.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 17:30 ]


    comfort in c h a o s

    Scene schreef:
    Weggewaaid? Ik zou de grond goed afzoeken, ze kunnen niet weg zijn!

    Ze kunnen niet echt wegwaaien of op de grond vallen. Dat is praktisch onmogelijk. En dan vind ik het uitermate vreemd dat een ervan opeens boven ligt.

    Impressie schreef:
    Vervelend! En dit zal misschien dom overkomen, maar is 'vies' belgisch voor 'boos' ? :$

    Vlaams/West-Vlaams :)

    Navigate schreef:
    (...)
    Vlaams/West-Vlaams :)


    Oost-Vlaams ook. ^^

    OT: Dat heb ik dus vaak met m'n familie. Dan is het zo van: als jullie het niet gedaan hebben, wie dan wel? Ik heb dus echt geen idee waar ze zouden kunnen zijn/wie het anders zou kunnen gedaan hebben.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    irie heb ik ook heelvaak
    ik kan niet tegen liegen:S


    geen idee wat ik hier moet invullen :)

    Halissa schreef:
    (...)

    Oost-Vlaams ook. ^^

    OT: Dat heb ik dus vaak met m'n familie. Dan is het zo van: als jullie het niet gedaan hebben, wie dan wel? Ik heb dus echt geen idee waar ze zouden kunnen zijn/wie het anders zou kunnen gedaan hebben.

    Ah, dat zou kunnen. :d
    Hier in W-V zeggen we dat iig.
    OT: maar ze zijn dus terecht, mijn zusje had ze gestolen en verstopt en heeft er dan keihard over staan liegen.

    Ik heb iets gelijkaardig gehad.
    I know how you feel, I really do!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Navigate schreef:
    (...)
    Ah, dat zou kunnen. :d
    Hier in W-V zeggen we dat iig.
    OT: maar ze zijn dus terecht, mijn zusje had ze gestolen en verstopt en heeft er dan keihard over staan liegen.


    Lijkt verdacht veel op m'n broer's gedrag. Ik gebruik ook altijd "vies" hoor (':


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wij in Oost-Vlaanderen zeggen dat ook hoor (:
    Maar dat is inderdaad echt stom. Misschien moet je echt eens overal kijken op de grond en onder de tafels ofzo?
    Nvm, had niet gezien dat je al wist wat er gebeurd was.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 18:10 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Oh, ja, da is echt om pist van te komen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please