• Zoals velen verveel ik me nogal, dus maak ik covers op aanvraag ;D
    Er zijn wel een paar dingetjes die je moet invullen;

    Titel;
    Afbeeldingen;
    eventuele sfeer;
    eventuele beschrijving van je story;
    eventuele voorkeur voor lettertype;
    iets anders?;


    Een paar voorbeeldjes:






    In het weekend heb ik alle tijd, maar doordeweeks zal het wel wat langer duren voordat ik je cover af heb (:


    Gemaakt;
    Diapal
    Whovian
    Philyra
    Jalouis 1 & 2
    DracoWeasley
    Maitresse
    Winterwerp
    JustinWife
    Liamousine
    MissesStyles
    ONExCARROT
    DSalvatorex
    Assassin
    HarrysBum
    Phantasia
    McConaughey 1 & 2 & 3
    xHogwarts
    xMHoran 1 & 2 & 3 & 4
    Intan
    Rahjesh
    SkyFall
    Demi1309 1 & 2 & 3
    HarrysBum
    Reaping
    CarrotNiall
    NiallxNandos
    Candentium
    xMadebyme
    Dsalvatorex
    xBritta 1 & 2 & 3
    Fierte 1 & 2
    Prejudices
    Myrnaaaaa 1 & 2
    xcelebcrushx
    Bradfordd
    Pronks
    Mockingjays
    MissesStyles
    StarWarsGirl
    xEques 1 & 2 & 3 & 4
    DamonSBitch
    LoveLost
    Bleu
    Merope
    PereginTook 1 & 2
    GeorgeWx 1 & 2
    T0RRES 1 & 2
    Eenhoornpoep
    xNymphadora
    Limerick
    Tortura 1 & 2A - B
    Constantine
    ShadowSnape
    Survive
    Courteous
    Knife
    Lizor
    xShadowGirlx
    DragonWings
    AutumnRain
    CHEESECAKEx
    Kreacher
    Vasilisa
    Fidelius
    Naging
    Coockies
    Atlethiometer
    Ziamcrew
    MyDreamStory
    Curlies
    DamonSBitch
    SorrowPayne
    ZiamxZiall
    LadyCeliac 1 & 2
    Besar
    OfTheLake
    MickeyMousee
    Compulsion
    xAngelForce
    Steroline
    Curlies

    Wachtlijst;



    Ik maak de covers met Photoshop elements 10.


    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:31 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Titel: Secret Detachment
    Afbeeldingen: Photo 01, Photo 02, en Photo 03.
    Eventuele sfeer: Mysterieus, alsof er meer is dat ze je laten zien, liefde, ijs.
    Eventuele beschrijving van je story: Het typische verhaal over een meisje dat verhuist is en Jacob Black die zich tot haar aangetrokken voelt, maar door een geheim haar vermijdt. Er schuilt echter meer dan wat ze ziet en gelooft, veel meer..
    Eventuele voorkeur voor lettertype: Als 't er maar bijpast en het een beetje krullerig is, netjes, alsof het in de oude tijd is geschreven.
    Iets anders?: Dit erbij zetten: “Every heart sings a song, incomplete, until another heart whispers back. Those who wish to sing always find a song. At the touch of a lover, everyone becomes a poet.” - Plato

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 21:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Titel:Crazy but not alone - Luna & Neville
    Afbeeldingen:




    Sfeer: Dromerig


    I believe in a *Magical World*

    Zou je er eentje willen maken voor mijn stand alone? (:
    Er hoeft geen titel bij, ik wil alleen een cover die er magisch uitziet. Hier zijn drie plaatjes die ik erg mooi vind, hoewel ik alleen het bos er graag in wil hebben zitten, als je andere plaatjes vind die magisch zijn of uitzien, mag je die natuurlijk ook gebruiken (;






    Inspiration can hit you any time

    Titel; Stuck between Earth and Heaven
    Afbeeldingen; Weer zoals de vorige, ze hoeven niet allemaal
    persoon 1: 1234
    persoon 2: 12 of een andere Sirius Black foto, maar ze zijn moeilijk te vinden
    eventuele sfeer; Zoekend
    eventuele beschrijving van je story; Hoe zou het zijn geweest als iemand Sirius na was gesprongen? Hoe zou het verhaal dan zijn gelopen? Jill Black, dochter van Sirius werd niet tegen gehouden zoals Harry, ze sprong haar vader achterna met de hoop hem te kunnen redden. Iedereen dacht dat de hoop verloren was, niet alleen Sirius maar nu ook Jill zou verloren en dood zijn . Het tegendeel werd bewezen. Jill heeft een onbreekbare band met de wereld van de levende mensen, en kan op die manier terug keren wanneer ze wilt. Maar eerst wilt ze haar vader vinden. Het is een lange zoektocht in de wereld van de geesten, waar ze mensen tegen komt waarvan ze niet wist dat ze dood waren. De tijd die voor haar een week lijkt, is op aarde een jaar, en zo komt ze ook snel Dumbledore tegen. Zou het haar lukken om haar oude opdracht verkregen van Dumbledore weer op de wereld op te pakken, maar zonder haar vader terug te keren of zal ze voor altijd in de geestenwereld rond blijven zweven?
    eventuele voorkeur voor lettertype; Nope
    iets anders?;


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    1
    2
    3

    Afbeelding 1 zou ik het liefst op de voorgrond, dus een beetje onderaan vooraan willen hebben.
    Twee rechts en de ogen van drie links.
    De ogen moeten naar het kleine meisje kijken en het meisje moet het liefst met de rug naar de boze ogen toe staan, als dit niet lukt is dat niet erg.

    Het lettertype moet een beetje krullerig, zoals die in je voorbeelden.

    De tekst is:
    Dream Chronicles
    The chosen child

    Maar 'the chosen child' moet iets kleiner dan 'Dream Chronicles' en het moet eronder.

    Als het je lukt, dikke respect! En alvast bedankt (:

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 8:00 ]


    26 - 02 - '16

    Titel; Carcer, prison
    Afbeeldingen; deze, deze (maar dan het liefst zonder de bomen, dus alleen de lantaarn met misschien een beetje grond), en een plaatje van dezen: naar keuze, behalve 9
    eventuele sfeer; Avontuurlijk, spannend, donker.
    eventuele beschrijving van je story;

    deel 2

    Nog altijd is Kaz niet verslagen. Hij manipuleert de inwoners van Achlys en zorgt ervoor dat ze aan zijn kant gaan staan. Ahn wil ze duidelijk maken dat ze hem niet mogen vertrouwen, maar dat zou een levensgevaarlijke missie betekenen. De soldaten van Kaz staan overal op de uitkijk, en ze vermoorden Ahn maar al te graag. Als Ahn een poging doet word ze gevangen genomen, en daar komt ze iemand tegen die haar misschien wel kan helpen. Maar is hij te vertrouwen?

    eventuele voorkeur voor lettertype; Eentje die er het mooist bij past. c:
    iets anders?; Wil je een pb sturen als je hem af hebt? xSucces

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 15:07 ]

    *Effecten, een beetje old-looking.
    *In sierlijke letters, Just like the others.
    *Dit plaatje
    deze of ipv. de 2e Deze
    *vragen via pb.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik had op pagina 4, op 29 juni een verzoekje ingediend. Die is er nog niet. Ben je er al ver mee? c:

    T0RRES:


    Klik voor groter. :3

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 11:42 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    DamonSBitch schreef:
    Titel; we are so different
    Afbeeldingen; afbeelding
    AfbeeldingAchtergrond
    eventuele sfeer; verliefd en emo achtig
    eventuele beschrijving van je story; het gaat over twee zussen de dochters van Jacob Black en Dilara Black. Ze zijn heel erg verschillend en worden heel gek van elkaar
    eventuele voorkeur voor lettertype; emo achtig
    iets anders?;

    Titel;We are so Different
    Afbeeldingen;Afbeedling
    Afbeedling Achtgrond
    eventuele sfeer;een beetje raar en verliefd
    eventuele beschrijving van je story;het gaat over twee zussen de dochters van Jacob Black en Dilara Black. Ze zijn heel erg verschillend en worden heel gek van elkaar
    eventuele voorkeur voor lettertype; Mooi
    iets anders?;

    Moet ik ze nu allebei maken, of..?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    @Eenhoornpoep;


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Moet ik ze nu allebei maken, of..?


    ja alle bij als je dat wilt doen


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Aragog schreef:
    T0RRES:


    Klik voor groter. :3

    Oh, die vind ik zeer leuk gelukt! Dankjewel! Is het goed als ik ook nog een andere aanvraag indien voor een verhaal dat nóg niet online staat c:

    Titel: Understand
    Eventuele andere tekst: She understand you more than you think.
    Sfeer: Geheimzinnig graag.
    Afbeeldingen*: Dit moet het meisje voor stellen die de ik zeg maar speelt, ook zal ik graag een mes er bij willen hebben, misschien deze mes maar als dat niet past mag je zelf als je wilt ook wel zoeken?




    (achtergrond?): Een echte achtergrond had ik niet in gedachte, ik denk wat het beste uit komt voor jou. Een stel spiegels is ook wel mooi denk ik. Of misschien vuur en dat je de plaatjes er op zwart/wit doet?
    Eventuele naam/username: Niks, hoeft er niet bij.
    Eventuele korte uitleg over je story: (Het faalt, i know) Het verhaal gaat uit de ik vorm van de negen jaar jonge Firee, ze is wat anders dan de meeste meisjes van haar leeftijd, haar ontwikkeling is al verder. Firee snapt dingen die zelfs haar ouders niet kunnen begrijpen, ze is al stukken verder dan ze hoort te zijn voor haar leeftijd terwijl ze er gewoon uit ziet als een negen jarig meisje. De meeste mensen verklaren haar voor een gek, voor anders. Dag in en dag uit word Firee gepest, maar er is nog wat anders aan dit meisje. Ze kan in de toekomst kijken, wanneer ze s'avonds laat op bed zit terwijl haar ouders haar aankijken vertelt ze in kleuren en geuren wat er morgen of over een week gaat gebeuren. Wanneer ze haar ouders vertelt wat er gaat gebeuren op kerst avond word ze op gesloten, in een kelder omdat men haar gek vind. 'Er word een moord gepleegd, in dit dorpje' sprak haar kinderelijke stem op dat moment uit. Maar niemand gelooft haar waardoor ze in een moeilijk web komt te zitten.


    I'm a fighter, let me go.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Oh, die vind ik zeer leuk gelukt! Dankjewel! Is het goed als ik ook nog een andere aanvraag indien voor een verhaal dat nóg niet online staat c:

    Geen dank ^-^!
    En natuurlijk mag dat!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''