• Zoals velen verveel ik me nogal, dus maak ik covers op aanvraag ;D
    Er zijn wel een paar dingetjes die je moet invullen;

    Titel;
    Afbeeldingen;
    eventuele sfeer;
    eventuele beschrijving van je story;
    eventuele voorkeur voor lettertype;
    iets anders?;


    Een paar voorbeeldjes:






    In het weekend heb ik alle tijd, maar doordeweeks zal het wel wat langer duren voordat ik je cover af heb (:


    Gemaakt;
    Diapal
    Whovian
    Philyra
    Jalouis 1 & 2
    DracoWeasley
    Maitresse
    Winterwerp
    JustinWife
    Liamousine
    MissesStyles
    ONExCARROT
    DSalvatorex
    Assassin
    HarrysBum
    Phantasia
    McConaughey 1 & 2 & 3
    xHogwarts
    xMHoran 1 & 2 & 3 & 4
    Intan
    Rahjesh
    SkyFall
    Demi1309 1 & 2 & 3
    HarrysBum
    Reaping
    CarrotNiall
    NiallxNandos
    Candentium
    xMadebyme
    Dsalvatorex
    xBritta 1 & 2 & 3
    Fierte 1 & 2
    Prejudices
    Myrnaaaaa 1 & 2
    xcelebcrushx
    Bradfordd
    Pronks
    Mockingjays
    MissesStyles
    StarWarsGirl
    xEques 1 & 2 & 3 & 4
    DamonSBitch
    LoveLost
    Bleu
    Merope
    PereginTook 1 & 2
    GeorgeWx 1 & 2
    T0RRES 1 & 2
    Eenhoornpoep
    xNymphadora
    Limerick
    Tortura 1 & 2A - B
    Constantine
    ShadowSnape
    Survive
    Courteous
    Knife
    Lizor
    xShadowGirlx
    DragonWings
    AutumnRain
    CHEESECAKEx
    Kreacher
    Vasilisa
    Fidelius
    Naging
    Coockies
    Atlethiometer
    Ziamcrew
    MyDreamStory
    Curlies
    DamonSBitch
    SorrowPayne
    ZiamxZiall
    LadyCeliac 1 & 2
    Besar
    OfTheLake
    MickeyMousee
    Compulsion
    xAngelForce
    Steroline
    Curlies

    Wachtlijst;



    Ik maak de covers met Photoshop elements 10.


    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:31 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Haayy
    nog eentje omdat ik de titel ga veranderen :$
    Dus zeg maar deze twee aan elkaar en dan de titel in het midden? Zonder achtergrond dan :3

    One
    Twooo
    Titel : Love Taught Me To Lie • Harry Styles
    (en als het kan de zin tussen de aanhalingstekens een beetje groot/vet en de rest in het net. :3

    Alvast bedankt (: x

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 12:01 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    --

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 14:05 ]


    Het orakel van Delphi.

    Titel; Africa's Savannah
    Afbeeldingen;
    1. Woestijn bij nacht
    2. Meisje met zwart haar
    3. Harry Styles.
    eventuele sfeer;Donker als bij nacht/ met sterren (als dat kan)
    eventuele beschrijving van je story;-
    eventuele voorkeur voor lettertype; sierlijk
    iets anders?; kan de woestijn op de achtergrond, het meisje linksboven en harry rechtsonder?


    thanks for trying.xx


    Het orakel van Delphi.

    Solera = Courteous
    ^^


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Titel; I'll find my way back En daar klein onder: Interactive story - soldiery
    Afbeeldingen; Deze & deze & Deze, alleen dan het liefst alleen de bliksem + lucht, zonder de grond eronder zegmaar.
    eventuele sfeer; Eng, alleen, bang, wanhopig
    eventuele beschrijving van je story;

    I'll find my way back.
    Opgesloten in een donkere kamer, met alleen één lucifer en een bonkende hoofdpijn, moet jij je weg terug zien te vinden in een doolhof van vallen, ravijnen, en nog meer angstaanjagende obstakels.

    Wat kies jij? De dood na een paar stappen, of door vechten zodat je misschien ooit het daglicht weer zal zien?

    eventuele voorkeur voor lettertype; Ik hou niet heel erg van heel overdreven lettertypes, dus hou het lettertype maar een beetje gewoon.
    iets anders?; Stiekem heeft het wel een beetje haast, dus als het snel zou kunnen zou dat super zijn! Wil je ook een pb/gb sturen als hij klaar is?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 12:55 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    T0RRES schreef:
    Titel; Back to red for her
    Afbeeldingen; Nicole Richie - Fernando Torres - Liverpool FC - Chelsea FC - Achtergrond Graag die van Liverpool en Chelsea zo ver mogelijk uit elkaar.
    Eventuele sfeer; Afstandelijk, verlangend, doorzettend.
    Eventuele beschrijving van je story; Kan ik je geven maar alleen via een pb dus als je dat wilt?
    Eventuele voorkeur voor lettertype; Kan de titel in JSL Ancient Font en daarvan de schuingedrukte. En de tekst: YOU'LL NEVER WALK ALONE in het lettertype DK CRISS CROSS FONT. De titel veel groter als de andere tekst. Tekst het liefste zwart of wit.
    Iets anders?; Niet teveel rotzooien met de kleur(en) van de cover c: En geen namen of usernames erop. Tekst moet wel opvallend genoeg zijn maar niet te groot, dus geen doorzichtige tekst of zo iets.

    Foto's mogen afwijken maar liever niet en liever niet te erg afwijken.

    Op de éen of andere manier kon ik de schuingedrukte versie van JSL Ancient niet downloaden, dus heb ik het zo maar gedaan. (:


    Ik hoop dat je 'm mooi vindt!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    xSpookje schreef:
    Oehh, wil je please weer een cover voor me maken, die van jou zijn zo geweldig (:
    Ik en een vriendin gaan een story The vampire fights schrijven, deze is gebaseerd op The vampire diaries, maar met vernieuwde personages en een ander verhaal.
    Plaatjes:
    The Vampire Fights (:

    En deze tekst:
    Stefan Salvatore
    For over a century, I`ve lived in secret. Hiding in the shadows, alone in the world. Until now. I`m a vampire and this is my story.

    Alvast bedankt
    xx


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    xShadowGirlx schreef:
    Titel; Black Tears
    Eventuele sfeer; Een beetje mysterieus & donker (niet te donker)
    Eventuele beschrijving van je story; Genre: Triller, Romantiek, Misdaad.
    Eventuele voorkeur voor lettertype; Wat je ook bij de cover van Phantasia hebt gedaan. Die vind ik prachtig!
    Iets anders?; De titel moet duidelijk te zien zijn. Mijn mijn moet er ook in komen (als dat kan). Dat is: Belle fleur (kleine letter f!) Hoeft niet heel duidelijk, maar wel zichtbaar. Dan graag met het copybright tekentje er bij.
    Afbeeldingen;

    Foto 1

    Foto 2

    Foto 3 (jha jah .., daar is die)

    Thank you! (flower)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:04 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demi1309 schreef:
    Titel: The Quest For Me
    Storie:Caitlin weet eigenlijk niks over zichzelf. Ze weet dat ze Caitlin heet, dat ze zeventien is en waar ze van houdt, maar ze weet niet wie haar echt ouders zijn en waarom ze sommige dingen kan. Ze kent niemand die gedachtes kan lezen, ze kent niemand die datums ziet in de ogen van sommige mensen en ze kent niemand die dromen heeft die echt uitkomen. Alleen zij heeft het. Nachtmerries die haar beangstigen, maar altijd uitkomen. Niemand weet van haar gaves, althans dat denkt ze. Ze krijgt vrienden, die volgens school de rare buitenbeentje zijn. Vijf personen die niemand kent. Volgens de school hebben zij duizenen geheimen. Net zoals zij zelf... Als haar ouders op een avond vermoordt worden, kan ze als enige bij haar drie vrienden terecht. Daar komt ze erachter hoe de echte wereld is en start ze een zoektoch naar zichzelf...
    Username:Nee, maar wel mijn echte naam: Demi de Gooijer
    Afbeeldingen: 1 Zij is de hoofdrolspeler, dus die moet wat meer naar voren komen.
    2
    3
    4
    5

    Het landschap graag als achtergrond, de jongen en het meisje moeten het meeste naar voren komen, want die zijn de hoofdrolspelers en het oog en de wolf graag een beetje naar de achtergrond, maar toch dat het duidelijk is.

    Sfeer:Een beetje dreigend en duister.
    Verder Wensen:Letters sierlijk, maar toch dreigend zeg maar.

    Hoop dat het lukt, als het te moeilijk of te veel gevraagd is zeg het me dan maar, dan kijk ik eventjes welke foto weg kan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    AutumnRain schreef:
    Titel; Thug live
    Afbeeldingen;
    De achtergrond
    Het meisje
    Zayn 1
    Zayn 2
    Zayn 3
    Ik weet niet welke jij makkelijker vind (die van Zayn), kies er maar eentje
    eventuele sfeer; Een beetje rauw, donker.
    eventuele beschrijving van je story; Het gaat over een meisje die als taakstraf vooor one direction moet gaan werken.
    eventuele voorkeur voor lettertype; Iets blokkerigs.
    iets anders?; ja ik wil graag in het groot ' Thug Live' en dan wat kleiner daaronder ' Thug Love'. O ja en geen namen =D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    DragonWings schreef:
    Titel; True love never ends
    Afbeeldingen;


    eventuele sfeer; romantish en misschien een beetje eng? maar alleen als dat lukt met deze plaatjes.
    eventuele beschrijving van je story; het is niet voor een story op Q, misschien later wel maar ik ben er nog aan aan het schrijven. de beschijving maakt verder niet zoveel uit als die plaatjes er maar in zitten en die titel.
    eventuele voorkeur voor lettertype; nee
    iets anders?; nee


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Even een random vraag hoor, maar hoe moet je blenden met de photoshop die jij gebruikt?


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Even een random vraag hoor, maar hoe moet je blenden met de photoshop die jij gebruikt?

    Je kan de opacity/dekking zowel bij de lagen, gum en brushes aanpassen. Die techniek gebruik ik zelf heel vaak. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)


    Hij is perfect, thanks =D.


    Every living creature dies alone.