• Mijn vriend zou bij me komen dit weekend en er was gisteravond ook een feest waar hij eerst altijd heen ging. Hij had gezegd dat hij daar heel misschien heen wou maar omdat hij beloofd had aan mij dat hij bij me zou zijn zou hij niet heengaan. Dus hij kwam vrijdag ook gewoon bij me. Nu ineens gisteren zei hij dat hij toch heel graag heen wou want zijn beste vriend zou ook ineens heen gaan. (En dan moet hij er ook altijd heen ._.) Dus hij vroeg aan mij of ik dat erg vond en ik zei dat ik liever heb dat hij niet heen gaat. Want hij had beloofd bij mij te zijn. En ik had gister BBQ van mijn oma bij mij thuis dus we hadden beetje 'ruzie' maar konden er toen niet goed over praten. Daarna moesten we oppassen en zodra alle kinderen op bed lagen konden we er over praten. Maar ondertussen had ie al gebeld met zijn vriend en geregeld dat hij erheen ging. Dus ik was echt boos, want hij vraagt wat ik liever heb en toch doet ie het andere. En dan vond hij het egoïstisch van mij dat ik niet blij voor hem was. :') Waarom zou ik blij voor hem zijn dat hij uit kan, als hij beloofd heeft bij mij te zijn. Toen heeft zijn vriend hem opgehaald bij mijn huis, wat betekende dat hij van het oppassen ook nog eerder wegging.

    Maar hij snapt dus niet waarom ik boos was. Dus ik vraag me af of ik me nou aanstel of niet :x


    -

    Ik vind van wel.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik vroeg ook alleen of ik me aanstelde of niet. Ik zeg niet dat ik hier huilend zit om wat er is gebeurd. (cat)

    In dat geval vind ik dat je je een beetje aanstelt, dit is niks tegen over jou hoor maar gewoon mijn mening.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pimpernel schreef:
    (...)
    In dat geval vind ik dat je je een beetje aanstelt, dit is niks tegen over jou hoor maar gewoon mijn mening.

    Neenee ik bedoelde niet dat ik echt zit te huilen! :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Neenee ik bedoelde niet dat ik echt zit te huilen! :'D

    Ja ik snapte je, ik reageerde op je vraag of je je aanstelde en ik zei "Ja maar niks tegen jou bedoeld. Dit is gewoon mijn mening"


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik vind dat je je niet aanstelt. Ik ben echt van mening dat wanneer hij belooft aan je om bij jou te blijven en mee te gaan oppassen, dat hij deze belofte dan ook na moet komen. Hij vroeg wat jij wilde en jij gaf aan dat je wilde dat hij bij jou was. Ik vind het niet netjes om dan toch het andere te doen. Wanneer hij niet had beloofd om bij jou te blijven, dan kan ik het me voorstellen, maar kan hij toch rekening houden met wat jij wil enzo.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Duuussss hij belooft wat en houdt zich er niet aan?
    Nee dan vind ik niet dat je je aanstelt


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    LovelyLonely schreef:
    Nee, je stelt je niet aan


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik vind dat je je helemaal niet aanstelt. Zoals je zegt gaat je vriend altijd mee als zijn beste vriend gaat, dus als hij jouw dan iets beloofd moet hij dat ook nakomen. Mijn vriend deed dat ook soms, hij kwam elke zondagavond naar mijn thuis en dan 5 minuten voor hij kwam vroeg hij of ik het erg vond als hij naar zijn vrienden ging. Natuurlijk vond ik dat erg, ik haastte me altijd met douchen enzo omdat hij kwam en dan zegt hij af vlak voor hij komt.
    Ik zou me eens goed kwaad maken, dat heeft bij mij na een tijdje ook goed geholpen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Kanade schreef:
    Nee, je stelt je totaal niet aan. Als hij beloofd heeft om samen met jou te zijn, dan moet hij dat ook doen.
    En het is al helemaal flauw als hij aan jou vraagt wat jij liever hebt, terwijl hij ondertussen alles al heeft geregeld.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Ik zou het een rotstreek vinden, dus nee, je stelt je niet aan.


    You are beautiful, you are love.

    naar mijn mening stel je je niet aan...je moet niets beloven wat je niet kunt houden...ik ken hem niet, maar ik snap het op zich ook wel...als hij altijd met die vriend naar feesten gaat...

    wat ik een rotstreek vind, is dat hij je eerst vraagt wat jij liever hebt, maar zich er niks van aan trekt...als hij je vraagt, moet hij het ook serieus nemen....als de uitkomst hem geen ene moer kan schelen, moet hij ook niet vragen (cat)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Je stelt je echt niet aan. Je vriend moet respect hebben voor je mening.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Waarom zou hij er niet heen mogen? Of beter, waarom gaan jullie niet gewoon samen?
    Dat is een soort van compromis toch?
    Het is wel fout van hem dat hij het beloofd heeft, en toch gaat, maar als ik in zijn schoenen stond had ik gelijk al iets van: ik ga naar dat feest, als je mee wil haal ik je wel op.
    Maar, je stelt je niet aan, hier ligt de schuld voor het grootste deel bij hem.
    Hij vroeg toch ook meerdere keren van wat jij ervan vond?(Als ik het me niet verkeerd herinner) Dat is gelijk al een teken dat hij wel zou gaan, en het jou vragen gewoon een leeg gebaar is.
    Oh, en als afsluiter: Hij weet wel waarom je boos bent, ik doe ook soms wat hij nu doet. Gewoon doen alsof je van niks weet en onschuldig bent, dan laat de ander het wel vallen. c':

    (Ik quotte dit bericht perongeluk in plaats van het bewerken van spelfouten x'D Oops.)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 2:28 ]


    ~Sterven Is Om Te Leven Uit Dromen~

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 2:25 ]


    ~Sterven Is Om Te Leven Uit Dromen~

    Als je normaalgesproken het niet erg vindt dat hij uitgaat en nu gewoon boos bent omdat hij iets had beloofd dat hij uiteindelijk niet gedaan heeft, vind ik dat je je niet aanstelt. Als je iets zegt, moet je het ook doen. Beetje kinderachtig van hem dat hij jou egoïstisch noemt.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.