• Mijn vriend zou bij me komen dit weekend en er was gisteravond ook een feest waar hij eerst altijd heen ging. Hij had gezegd dat hij daar heel misschien heen wou maar omdat hij beloofd had aan mij dat hij bij me zou zijn zou hij niet heengaan. Dus hij kwam vrijdag ook gewoon bij me. Nu ineens gisteren zei hij dat hij toch heel graag heen wou want zijn beste vriend zou ook ineens heen gaan. (En dan moet hij er ook altijd heen ._.) Dus hij vroeg aan mij of ik dat erg vond en ik zei dat ik liever heb dat hij niet heen gaat. Want hij had beloofd bij mij te zijn. En ik had gister BBQ van mijn oma bij mij thuis dus we hadden beetje 'ruzie' maar konden er toen niet goed over praten. Daarna moesten we oppassen en zodra alle kinderen op bed lagen konden we er over praten. Maar ondertussen had ie al gebeld met zijn vriend en geregeld dat hij erheen ging. Dus ik was echt boos, want hij vraagt wat ik liever heb en toch doet ie het andere. En dan vond hij het egoïstisch van mij dat ik niet blij voor hem was. :') Waarom zou ik blij voor hem zijn dat hij uit kan, als hij beloofd heeft bij mij te zijn. Toen heeft zijn vriend hem opgehaald bij mijn huis, wat betekende dat hij van het oppassen ook nog eerder wegging.

    Maar hij snapt dus niet waarom ik boos was. Dus ik vraag me af of ik me nou aanstel of niet :x


    -

    Mm, ik zou me er ook aan irriteren. Al zou ik me er waarschijnlijk wel bij neer leggen, tenzij we echt al plannen hadden voor die dag.


    Til hug og blod.

    Pimpernel schreef:
    Mmm gun die jongen ook een avond uit met zijn vrienden. Als ik een jongen zou zijn zou ik ook niet 24/7 met mijn vriendin willen hangen. Sorry als dit heel bot klinkt maar denk ook vanuit zijn punt.:W


    <3

    Hij heeft beloofd om bij jou te zijn dus is het lullig van hem als hij naar dat feest gaat. Dus nee, je stelt je niet aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pimpernel schreef:
    Mmm gun die jongen ook een avond uit met zijn vrienden. Als ik een jongen zou zijn zou ik ook niet 24/7 met mijn vriendin willen hangen. Sorry als dit heel bot klinkt maar denk ook vanuit zijn punt.:W


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Pimpernel schreef:
    Mmm gun die jongen ook een avond uit met zijn vrienden. Als ik een jongen zou zijn zou ik ook niet 24/7 met mijn vriendin willen hangen. Sorry als dit heel bot klinkt maar denk ook vanuit zijn punt.:W

    Ik ben het niet met je eens. Een belofte is een belofte en daar hoor je je aan te houden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik ben het niet met je eens. Een belofte is een belofte en daar hoor je je aan te houden.

    Ja het is lullig maar ik ben meer van de get over it very fast manier en het laten gaan. Sorry maar jij hebt jou mening en ik mijne:W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pimpernel schreef:
    (...)
    Ja het is lullig maar ik ben meer van de get over it very fast manier en het laten gaan. Sorry maar jij hebt jou mening en ik mijne:W

    Ik dwing je mijn mening toch ook niet op? Ik zeg alleen dat ze zich niet aanstelt omdat hij zich niet aan zijn belofte houdt. En natuurlijk is het beter om gewoon snel weer verder te gaan, maar ik vind wel dat ze het recht heeft om er iets over te zeggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik dwing je mijn mening toch ook niet op? Ik zeg alleen dat ze zich niet aanstelt omdat hij zich niet aan zijn belofte houdt. En natuurlijk is het beter om gewoon snel weer verder te gaan, maar ik vind wel dat ze het recht heeft om er iets over te zeggen.

    Tuurlijk heeft ze dat recht, tuurlijk is het lullig van die vriend en tuurlijk had hij zich aan zijn belofte moeten houden maar ze vraagt toch wat ik hier van vind en als jij het daar niet eens mee bent is dat toch ook oké?(bloos)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 15:13 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pimpernel schreef:
    (...)
    Tuurlijk heeft ze dat recht, tuurlijk is het lullig van die vriend en tuurlijk had hij zich aan zijn belofte moeten houden maar ze vraagt toch wat ik hier van vind en als jij het daar niet eens mee bent is dat toch ook oké?(bloos)

    Natuurlijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Natuurlijk.

    Oké (;


    Shit happens but pee happens a lot more.

    LovelyLonely schreef:
    Nee, je stelt je niet aan


    26 - 02 - '16

    I would kill the guy. (cat) Maar dat ben ik haha. Veel te dramatisch.


    Your make-up is terrible

    Bingley schreef:
    Ik vind niet dat je je aanstelt. Hij had wel even beter kunnen nadenken dan, voor hij het jou beloofde, als hij er toch wel heen wilde. En dat hij dan ook eerder weggaat van het oppassen, voor dat feestje, vind ik ook best flauw.. Maar ik kan er sowieso al niet tegen als mensen hun beloftes niet nakomen, dus ik vind dat je gelijk hebt. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."