• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:11 ]

    Ik zag hem op 9gag voorbij komen. Het is inderdaad een sterk idee.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wauw... mooi.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat is wel iets om over na te denken als je een roker bent.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:27 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik vind dit inderdaad echt wel heel goede bedacht. Echt een hele slimme manier om rokende volwassenen aan het denken te zetten.


    Winter is coming.

    Wauw.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.


    Shoganai i ne~

    wow... dat is echt een goede reclame.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Reaping schreef:
    Ik vind dit inderdaad echt wel heel goede bedacht. Echt een hele slimme manier om rokende volwassenen aan het denken te zetten.

    Oké ik ga hem straks bekijken :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Reaping schreef:
    Ik vind dit inderdaad echt wel heel goede bedacht. Echt een hele slimme manier om rokende volwassenen aan het denken te zetten.


    Food.

    KangDaesung schreef:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Reaping schreef:
    Ik vind dit inderdaad echt wel heel goede bedacht. Echt een hele slimme manier om rokende volwassenen aan het denken te zetten.


    Bad decisions make good stories.

    Ellen rook jij? Badass!:W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pimpernel schreef:
    Ellen rook jij? Badass!:W


    Ik weet het, ik ben badass. Ik ga mezelf nu helemaal stoer voelen omdat ik rook, zoals iedereen van mijn leeftijd (cat)

    Timor schreef:
    (...)

    Ik weet het, ik ben badass. Ik ga mezelf nu helemaal stoer voelen omdat ik rook, zoals iedereen van mijn leeftijd (cat)

    Well that's because you are cool!*O*
    edit; dat roken is niet cool hoor..

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:55 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.