• Aangezien er geen algemeen en actief topic over deze anime is [geloof ik], bij deze.

    Drop hier je fan-things over Soul Eater. Je favoriete personen, shippings, etc..

    lang geleden uitgekeken en ik vind het nog steeds leuk^_^


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Oud topic is oud, IDC 8D
    Dtk x Crona, for sure! Ook al ben ik van mening dat Crona een jongen is... IDC 8D


    i put the fun in funeral

    Oh looky, this topic seems to be revived again. 8D

    Ik denk over Crona als een awesome figuur. No gender, just awesomeness. :3
    Als ik Kid aan iemand zou moeten koppelen zou het Liz zijn, maar hoogstwaarschijnlijk zal hij voor symmetrie kiezen. :')

    Synaisthmata schreef:
    Fan here! Tijdje geleden afgekeken :S
    Maargoed, I really liked it!

    Oh en mijn fav's:
    Blair, Stein en Tsubaki ^^

    Sowiezo, when my friends told me about Soul Eater, zat ik echt van WIE IS HET KATTENMEISJE, I LIKE HER, en na Ep. 1 al helemaal :3, Stein, omdat hij zo geinig gestoord is, maar wel een beetje eng, Tsubaki gewoon, alleen heb ik vaak medelijden met haar, vanwege Black Star ;P

    Ik zie Tsubaki als een grote pervert eigenlijk. :"D
    In de manga worden ze door omstandigheden tijdelijk van gender geswitched [hoe spel je dat?] en degene die als laatste terug wordt gewisseld is "the horniest of all". En dat was Tsubaki. Zegt BlackStar ook nog heel droog:
    "We sleep in the same room. I think i should stop." :')

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik zie Tsubaki als een grote pervert eigenlijk. :"D
    In de manga worden ze door omstandigheden tijdelijk van gender geswitched [hoe spel je dat?] en degene die als laatste terug wordt gewisseld is "the horniest of all". En dat was Tsubaki. Zegt BlackStar ook nog heel droog:
    "We sleep in the same room. I think i should stop." :')


    Lol, nee dat heb ik niet gelezen xD, welk deel was dat?


    Tijd voor koffie.

    Synaisthmata schreef:
    (...)

    Lol, nee dat heb ik niet gelezen xD, welk deel was dat?

    Ergens vanaf chapter 70. Dan zie je ook gelijk hoe het komt. Later veranderd Tsubaki weer terug, weet niet precies welk chapter, ergens tussen 74 en 80.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ergens vanaf chapter 70. Dan zie je ook gelijk hoe het komt. Later veranderd Tsubaki weer terug, weet niet precies welk chapter, ergens tussen 74 en 80.


    Lol, gevonden
    Hahahahaha xD Arme Tsubaki, But she's still one of my Favourites!


    Tijd voor koffie.

    Lets bump it. Because Soul Eater is Awesome.
    Klik.


    Tijd voor koffie.

    Kid en Asura mijn all time favourites!

    Ik moet er echt mee beginnen (:


    •*• Lululu •*•

    crywithout schreef:
    Kid en Asura mijn all time favourites!

    ASDFGHJK HIGH FIVE. I DEMAND A HIGH FIVE IMMIDEATLY.

    Kid is gewoon badass as fuck en Asura is zo vreemd dat hij net zo awesome is.

    Still need to continue watching that.
    Ik ship Stein en - crap, hoe heette hij ook alweer - Spirit! After some googling.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Still need to continue watching that.
    Ik ship Stein en - crap, hoe heette hij ook alweer - Spirit! After some googling.


    Whaha xd, Als je Spirit dichtbij genoeg krijgt voor Stein om hem zelfs maar aan te raken :')

    Lol, wat dacht je van *Kuch* Blair en Stein? Slechtste shipping ooit, lijkt mij


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    (...)

    Whaha xd, Als je Spirit dichtbij genoeg krijgt voor Stein om hem zelfs maar aan te raken :')

    Lol, wat dacht je van *Kuch* Blair en Stein? Slechtste shipping ooit, lijkt mij

    Ah the wonderful world of yaoi, where absolutely everything is possible *.*
    Blair and Stein lololo awesome ship is awesome :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kubi schreef:
    (...)
    ASDFGHJK HIGH FIVE. I DEMAND A HIGH FIVE IMMIDEATLY.

    Kid is gewoon badass as fuck en Asura is zo vreemd dat hij net zo awesome is.


    Hehehe Zijn echt ssooo cool! En Hier is mijn high five (zorg er wel voor dat alles Symmetrisch blijft)!(cool)