• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.

    BELANGRIJK!!
    Een meermens is oogverblindend mooi. Ze kunnen met elkaar praten via Telepathie. Ze kunnen iemand lichtelijk doof gillen of diegene hypnotiseren. Daar kan je niet aan ontsnappen. Iedere meermens kan iets met water. Een heel klein beetje besturen. Geen bloed alleen een beetje water. Daarmee wordt bedoeld dat ze mensen of zichzelf (meestal zichzelf) kunnen Healen. Ook kunnen ze van kleding veranderen als ze uit het water komen.

    Jagers: (6 )
    Jayden Jason Bright HurtedHeart
    Asanterelle Guinevive Ravenlore Jarvis
    Cameron Alexander Summers Prisoner
    Ryan Tereseon Black ShallNotPass
    -

    Meermensen: (8)
    Jade Skyler Grey HurtedHeart
    Amory Eleanor Griffith Jarvis
    Mia Whitemore Kaien
    Katherine Sophia Piazón Bisous
    Flower Adrina Drea LovelyLonely
    Amare May Lee Prisoner
    Delphine Rose Parker Frodo
    Daniël Edmund Georgi ShallNotPass
    VOL!!

    Mensen: Oneindig
    Madeline Melody Hope HurtedHeart
    Amberlynn Phoebe Smith Prisoner
    Tyler Brandon Smith LovelyLonely
    Nathan Alexander Scagotti ShallNotPass
    -

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!
    Vragen? Stel ze maar ;)

    Het Begin:
    De "oorlog" is al ongeveer 3 jaar bezig. De zeemeermensen die aan land komen zijn nieuw en komen in groepjes van 2/3 de Jagers lopen rond er zijn weinig tot geen mensen op het strand door het gevaar. De jagers hebben alleen messen netten harpoenen of verdovingspijltjes geen kogels aangezien deze op zijn en ze geen landingsbaan hebben. Je kan niet met de boot ontsnappen dan word je opgegeten!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mijn topics


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    Mijn topics


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mijn topics]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Main Toooopieeeeeks]


    help

    (mijn topics ^^ )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Amare May Lee

    Zuchtend kom ik het water uit en transformeer tot mens. Ik glimlach. Toch hield ik meer van mijn staart maar met mijn benen kon ik goed overweg. Ik was het rare gevoel al gewend dus ik viel niet meer om. Mijn topje en shortje waren droog en ik glimlachte. Mijn haar hing losjes over mijn schouder en ik liep het strand op waarna ik naar de rand ging van het strand en even genoot van het zonnige weer.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    Ik zwem omhoog en als ik boven water ben kijk ik snel om me heen. Niemand te zien. Met gemak trek ik aan de rotsen omhoog en wacht ik even totdat mijn staart heeft plaats gemaakt voor benen. Zodra mijn benen zijn verschenen en ik me even heb uitgerekt loop ik achter de rotsen vandaan.
    Mijn nachtblauwe ogen zoeken de omgeving af, opzoek naar ook maar iets van leven. Het liefst menselijk natuurlijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cameron Alexander Summers

    Ik wordt wakker en glimlach. Ik had een goed gevoel over deze dag. Ik rekte mezelf uit en stond op waarna ik ging douchen, ik trok wat kleding aan en liep uiteindelijk naar de keuken waarna ik wat eten maakte en ging ontbijten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mia Whitemore

    Ik zag al een paar van ons naar boven gaan. Al had mijn ouders het liever niet, toch ging ook ik omhoog. Ik verstopte mij achter een stel rotsen, tot dat mijn staart plaats maakte voor een stel benen. Ik glimlachte en wiebelde met mijn tenen. Ik stond op en kwam voorzichtjes achter de rotsen vandaan. Mijn haar deed ik achter mijn schouders en liep voorzichtjes over het strand.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Madeline Melody Hope
    Met het mandje gehaakt in mijn arm die helemaal vol zat met bloemen hippelde ik vrolijk op het strand. Volgens Jayden was het erg gevaarlijk, maar niet voor mijn leeftijd. Mij mochten ze nog niets doen ik was te jong. Ook prachtige schelpen deed ik in mijn mandje. Was er maar iemand om mijn haar te vlechten. Of ik die iemands haar kon vlechten. Dat is ook erg leuk. Ik voel de zon op me schijnen en glimlach. Het was een prachtige dag. Opeens komen er mensen aan. 'Hallo.' Zeg ik vriendelijk tegen een meisje [Katherine]. Ik kijk haar aan. Ze was mooi. 'Mag ik je haren vlechten?' Vraag ik mierzoet.

    Jade Skyler Grey
    Ik kijk op het strand of ik iemand zo jagers ofzoiets, maar nee. Het was vroeg in de ochtend en de zon scheen in mijn gezicht. Heerlijk. Het enige op het strand was een klein meisje. Die konden we makkelijk ontwijken. Blijkbaar waren mijn soortgenoten al op het land eb ik zwom richting het rif om daar uit het water te klimmen en mijn start als vallende blaadjes plaatsmaken voor benen. Ik sta op en loop soepel over de stenen heen. Ik spits mijn oren maar zie geen jager of gewone burger afgezien van het meisje.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Amberlynn Phoebe Smith

    Lachend kom ik uit het dorp uit en loop ik richting de rand van het strand. Het was een geweldig zonnige dag en de zon brandde op mijn huid. Het was al vroeg en ik vond het geweldig. Ik was een echt buiten mens, ik hield van de natuur en dan vooral van het bos of de zee. Ik glimlach bij het idee en loop zonder na te denken door. Eenmaal op het strand ga ik op de rand zitten waarna ik met een grijnsje mijn all stars uittrek en mijn voeten in het zand begraaf.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik ben even douchen. Dus tenzij je vast wil lopen, ga niet naar mijn personage ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Vergeten te zeggen. Alle jagers wonen in 1 huis. Daar is ook waar ze gevangen Meermensen vasthouden :)]
    Jayden Jason Bright
    Ik gaap rek me uit en loop naar beneden. De zon scheen al bij mijn raam naar binnen. Ik deed een vale spijkerbroek wat sneakers en een gewoon wit shirt aan en liep al naar beneden waar ik Sam zag. 'Eey.' Zeg ik nog half slaperig waarna ik naar de koelkast loop en wat voor ontbijt pak. Ik ga tegenover hem bij de tafel zitten en kijk naar Sam. 'Hoelaat gaan we aar het strand? Kijken of er wat te vissen valt.' Zg ik grinnikend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Hallo.' hoor ik opeens iemand zeggen.
    Ik kijk op en zie een klein meisje staan. Te jong.
    'Mag ik je haren vlechten?' vraagt ze met een zoete stem.
    Ik kijk even om me heen of ik geen jagers zie en glimlach daarna naar het meisje. 'Tuurlijk mag je dat,' zeg ik zo vriendelijk mogelijk. 'Wat is je naam?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amory Eleanor Griffith || Meermin
    Amory zwemt omhoog. Ze is graag op het strand, het is zo rustgevend en ze kan de zee vanuit een ander oogpunt bekijken.
    Ze hijst zich moeizaam op bij de kliffen, terwijl ze nauwlettend oplet of er geen mens in de buurt is. Haar staart verdwijnt langzaamaan en de laatste restjes slijm veegt ze van haar benen. Het gaat vanzelf weg, maar ze kan gewoon niet wachten. Ze staat even wankel op, het is al een tijd geleden dat ze boven water is geweest, en gaat naar het strand.

    Asanterelle Guinevive Ravenlore || Jager
    Asante staat geeuwend op en duikt de douche in, vraagt zich af of er vandaag eindelijk iets gaat gebeuren.
    Ze trekt simpele, gemakkelijke kleren aan en gaat naar buiten, om wat zonlicht te vangen.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 21:35 ]


    help