• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.

    BELANGRIJK!!
    Een meermens is oogverblindend mooi. Ze kunnen met elkaar praten via Telepathie. Ze kunnen iemand lichtelijk doof gillen of diegene hypnotiseren. Daar kan je niet aan ontsnappen. Iedere meermens kan iets met water. Een heel klein beetje besturen. Geen bloed alleen een beetje water. Daarmee wordt bedoeld dat ze mensen of zichzelf (meestal zichzelf) kunnen Healen. Ook kunnen ze van kleding veranderen als ze uit het water komen.

    Jagers: (6 )
    Jayden Jason Bright HurtedHeart
    Asanterelle Guinevive Ravenlore Jarvis
    Cameron Alexander Summers Prisoner
    Ryan Tereseon Black ShallNotPass
    -

    Meermensen: (8)
    Jade Skyler Grey HurtedHeart
    Amory Eleanor Griffith Jarvis
    Mia Whitemore Kaien
    Katherine Sophia Piazón Bisous
    Flower Adrina Drea LovelyLonely
    Amare May Lee Prisoner
    Delphine Rose Parker Frodo
    Daniël Edmund Georgi ShallNotPass
    VOL!!

    Mensen: Oneindig
    Madeline Melody Hope HurtedHeart
    Amberlynn Phoebe Smith Prisoner
    Tyler Brandon Smith LovelyLonely
    Nathan Alexander Scagotti ShallNotPass
    -

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!
    Vragen? Stel ze maar ;)

    Het Begin:
    De "oorlog" is al ongeveer 3 jaar bezig. De zeemeermensen die aan land komen zijn nieuw en komen in groepjes van 2/3 de Jagers lopen rond er zijn weinig tot geen mensen op het strand door het gevaar. De jagers hebben alleen messen netten harpoenen of verdovingspijltjes geen kogels aangezien deze op zijn en ze geen landingsbaan hebben. Je kan niet met de boot ontsnappen dan word je opgegeten!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Madeline is door mijn ouders geadopteerd omdat haar ouders zijn vermoord door Meermensen. Dus we zijn geen bloedverwanten maar ze is al sinds haar 5e mijn zusje,' antwoordt Jayden.
    'Het spijt me van haar ouders,' zeg ik op een zachte toon, zodat het overtuigender overkomt. 'Lief van je dat je haar in huis hebt genomen'.
    'Eey, mogen we erbij komen zitten?' vraagt iemand dan. Ik ken de stem als die van Mia en als ik op kijk zie ik inderdaad haar en Amare staan. Ik moet mijn best doen om ze geen geïrriteerde blik toe te werpen en richt me weer op de twee jongens.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    HurtedHeart schreef:
    [Waar kan Jade zich erbij voegen? Die is best lonerd xD]


    (Delphine had toch op haar gereageerd? )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mia Whitemore

    'Tuurlijk,' zei één van de jongens. Ik glimlachte vriendelijk en ging erbij zitten. Amare trok ik zachtjes mee. Ik keek een beetje naar de personen die er waren. De geur van de drie menselijke wezens kwamen het scherpst mijn neus binnen. Alle drie waren ze verschillend. 'Ik heb een vraagje,' zei ik en ik keek de twee jongens aan. 'Ik en mijn vriendin hier zijn hier nieuw. Kunnen jullie ons zo een korte rondleiding geven?' vroeg ik vriendelijk. De helft was gelogen, maar ik vond dit de beste keuze.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amare

    Ik grijns en ga bij ze zitten. Ik glimlach. 'Zo wat deden jullie hier.' Zeg ik wanneer ik zit en kijk Mia aan. Ik glimlach met een verleidelijk lachje. Ik zou me wel kunnen beheersen. Hun geur rook verschrikkelijk lekker en ik beet even op me wil toen ik naar de ene jongen keek.

    Cameron

    Ik glimlach naar Maddie. 'Toch oppassen.' Zeg ik nog beschermend. Ik kijk de meermin aan terwijl nog andere bij onskkwamen zitten de ene herkende ik. Dat was die ene die haar stem altijd gebruikte. Ik geef Jayden een teken dat hij met haar op moet passen aangezien ze bij hem zat ik keek kat aan. 'Hmm, misschien.' Zeg ik dan terwijl ik haar aandeelhet was een erg knap meisje. Maar toch een meermin


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Welke herkent Cameron?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jayden Jason Brighg
    Ik zie Sam zijn waarschuwing en ik begrijp het al. Ik wist al wie dat was. Het manipulerende meisje. Ik kijk Kat aan. 'Ik zou zo een lief meisje niet op straat kunnen laten wegrotten of niet.' Zeg ik vertederd. Ik keek naar de twee meerminnen. 'Genieten van de zon en natuurlijk geven we jullie een rondleiding.' Zeg ik poeslief. Als Madeline weg was zou ik ze vangen samen met Cameron. Maar Madeline hoefde niet te zien hoe we deze DINGEN meenamen.

    Madeline Melody Hope
    'Oke beloofd. Mag ik dan bloemen plukken in het bos? Dan kan ik bij de dieren en mijn hert zijn.' Zeg ik liefjes tegen Cameron. Ik kijk hem smekend aan. Ik hield van mijn hert. Hij was lief en bracht me altijd overal naartoe.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [@Frodo. Kan je hem Quoten ik zit nu op mijn mobiel en hij is al moelijk met refreshen :S]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Amare xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katherine 'Kat' Sophia Piazón
    'Ik zou zo een lief meisje niet op straat kunnen laten wegrotten of niet.' zegt Jayden.
    Ik schud lichtjes mijn hoofd. 'Tuurlijk niet'.
    'Zo wat deden jullie hier.' vraagt Amare dan waarna Mia ook gelijk iets vraagt. 'Ik en mijn vriendin hier zijn hier nieuw. Kunnen jullie ons zo een korte rondleiding geven?'
    Dom. Zover ik weet is hier geen landingsbaan en met de boot gaat het ook nogal lastig, je kan hier haast onmogelijk nieuw zijn. Daarom moet je ook zo voorzichtig doen.
    'Genieten van de zon en natuurlijk geven we jullie een rondleiding,' antwoordt Jayden.
    'Bezwaar als ik mee ga?' vraag ik op een lieve en zachte toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Delphine Rose Parker

    Met een zucht kom ik boven water en zie iemand op het strand zitten. Ze heeft een symmetrisch gezichtje en een prachtig lichaam; een meermens dus. Als ik dichterbij kom herken ik Jade en lach.
    'Hé Jade!' ik zwaai uitbundig en duik weer onder tot ik bij het strand kom. Mijn vinnen verdwijnen langzaam aan en veranderen in een topje dat dezelfde kleur zal hebben als mijn staart en een wit shortje.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Cameron Alexander Summers

    Ik glimlachte en keek even schuins naar Jayden. Ik snapte het al. 'Tuurlijk mag dat, als je maar goed oppast en optijd weer thuis bent.' zeg ik en strijk even over haar haar. Ik kijk naar de meerminnen. 'Tuurlijk geven we jullie een rondleiding.' zeg ik met een lachje. Het andere meerminnetje vraagt als ze mee mag en ik knik, 'Jij zeker.' zeg ik dan met een knipoog waarna ik Jayden aankijk. 'Maddie, ga maar alvast wij gaan deze lieve meisjes even een rondleiding geven oke.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade Skyler Grey
    Plots zie ik Delphine. Ik glimlach en zwaai. 'Heey Delph.' Zeg ik vriendelijk met een glimlach op mijn mond. De jongens kregen veel aandacht al moest ik zggen ze waren niet lelijk en ze roken onwijs lekker. Maar ik moest me herinneren in was vegatarisch. Ik dood alleen slechte mensen. Geen jagers alleen moordenaars of pooiers drugsdealers enzovoort. Ik keek naar Delphine. 'Als je honger hebt moet je snel zijn voor de hapjes op zijn.' Zeg ik grinnikend als ik even onzichtbaar voor hun naar de jongens wijs.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mia Whitemore

    'Genieten van de zon en natuurlijk geven we jullie een rondleiding,' zei ze ene jongen en de glimlach op mijn gezicht werd iets groter. Kat vroeg of ze ook mee mocht. Mij maakte het eigenlijk niet zo heel veel uit. 'Tuurlijk geven we jullie een rondleiding,' zei ze andere jongen. Tegen Kat zei hij dat zij zeker mee mocht. 'Maddie, ga maar alvast wij gaan deze lieve meisjes even een rondleiding geven oke,' zei hij tegen het kleine meisje. Ik rekte mij eventjes uit en keek toen met een brede glimlach naar Amare. Eerlijk gezegd ben ik benieuwd of ze hier een winkel hebben met geurtjes, telephateerde ik naar haar. Om dat hard op te zetten was zo raar. Ik kende de naam niet van hoe het heette!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Delphine Rose Parker

    Als Jade me ook herkent, zwaait ze en begroet me vriendelijk.
    'Als je honger hebt moet je snel zijn voor de hapjes op zijn.' ik haal mijn schouders op. Ik eet enkel mensenvlees als het echt nodig is en op dit moment is dat niet zo. Daarbij haat ik het om de soort die me zo integreert te vermoorden, terwijl ik ze liever wil leren kennen.
    'Niet deze keer,' zeg ik dus. 'Jij bent toch een vegi hè?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Madeline Melody Hope
    Ik knik. 'Zal ik doen Cam.' Zeg ik gli lachend. Ik druk een kus op zijn wang en ook op die van Jay en pak mijn mandje en loop weg de bossen in. Ik voelde het gras tussen mijn tenen en ik pluk bloemetjes tot ik op het open veld terecht kom.

    Jayden Jason Bright
    Ik knik en pak onze badlakens al en vouw ze op om ze over onze schouders te gooien. 'Lopen jullie dan mee om het eiland te zien?' Vraag ik vriendelijk. Madeline was bijna in de bosjes verdwenen. En deze wezens moesten je in het water opeten zodat er geen sporen zouden worden achtergelaten.


    I'm finally back, Finally after a Year break