• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Dana Lupores ~ LostDreamz

    District 4
    Kayo Partagon ~ LostDreamz
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira


    Rol:
    District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (met foto):
    Karakter:
    Krachten(niet iedereen hetzelfde):
    Zwakte (is een MUST HAVE):
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen):
    Goede & slechte eigenschappen:
    District aandenken:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:42 ]


    ~

    NiallsMofo schreef:
    Btw, dit is de eerste keer dat ik aan RPG op Quizlet doe, heb al wel op Hyves gezeten met RPG ofzo. Dus ik weet niet precies hoe het hier werkt xd
    Dus wil iemand misschien uitleggen hoe dat precies allemaal gaat? Voordat ik wanneer het eenmaal is begonnen het helemaal fout doe.
    Alvast bedankt xx


    Elke RPG is meestal wel het zelfde, maakt niet uit waar je het op doet ;) Zolang je weet hoe je je personage moet laten praten, in OOC moet praten en goeie fantasie hebt voor een RPG kan je mee doen (:

    Paddo schreef:
    (...)

    Elke RPG is meestal wel het zelfde, maakt niet uit waar je het op doet ;) Zolang je weet hoe je je personage moet laten praten, in OOC moet praten en goeie fantasie hebt voor een RPG kan je mee doen (:


    Fantasie gaat wel lukken, heb op Hyves twee awards gewonnen voor Beste Badass en Best Male (had zo'n Ian Somerhalder karakter dingetje) Oke, dat komt wel goed denk ik :)


    Billy Bob Bob Billy :P

    Okeej ^^
    Ik zou dan het meisje uit zeven willen,
    vul alles zo meteen in :)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Zou ik ook nog een jongen uit 3 mogen maken die kan metaal sturen en een beetje kan vuursturen?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik wil ook wel de jongen uit 4 invullen (:


    Billy Bob Bob Billy :P

    Peepz, er mag ook nog een jongen bij 10 komen hoor, anders is Rose zo alleen!

    Ik ga d'r nu invullen, trouwens x'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Peepz, er mag ook nog een jongen bij 10 komen hoor, anders is Rose zo alleen!

    Ik ga d'r nu invullen, trouwens x'D.


    Zal ik dan de jongen invullen nadat ik weet hoe Rose er uit ziet enzo? x


    Billy Bob Bob Billy :P

    NiallsMofo schreef:
    (...)

    Zal ik dan de jongen invullen nadat ik weet hoe Rose er uit ziet enzo? x

    Ja, is goed!
    Oh, ik hoor net dat ik zo naar de MacDonalds ga :'D
    Haar uiterlijk is van Tori Praver ^^
    Haar karaktertrekjes;
    -zelfverzekerd als het gaat om haar vaardigheden, maar naïef. Ze is zorgzaam en voelt zich snel gekwetst en gekleineerd door mensen die ouder/beter/groter dan haar zijn.
    Ik ga het straks heel uitgebreid beschrijven hoor, haha. Maar dan weet je 't ongeveer :3.
    Even snel foto's zoekennn.
    Oh, en ze is 17. :"D

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 17:49 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Ja, is goed!
    Oh, ik hoor net dat ik zo naar de MacDonalds ga :'D
    Ik zoek wel even haar uiterlijk op, dan weet je dat ook alvast.
    Haar karaktertrekjes;
    -zelfverzekerd als het gaat om haar vaardigheden, maar naïef. Ze is zorgzaam en voelt zich snel gekwetst en gekleineerd door mensen die ouder/beter/groter dan haar zijn.
    Ik ga het straks heel uitgebreid beschrijven hoor, haha. Maar dan weet je 't ongeveer :3.
    Even snel foto's zoekennn.
    Oh, en ze is 17. :"D


    Oke is goed (:


    Billy Bob Bob Billy :P

    Mag ik de jongen uit vier reserveren?
    En als dat niet mogelijk is, de jongen uit zeven alsjeblieft?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:07 ]


    If there's no risk, there's no reward.

    Rol: Mannelijke Tribuut
    District: 10
    Naam: Florian James Jackson
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:



    Karakter: Florian heeft een sterke wilskracht. Hij laat niet zo snel met zich sollen. Hij en zijn moeder zijn in het verleden mishandeld, wat een gevoelig onderwerp voor hem is. Hij komt erg knorrig en chagerijnig over, maar als je hem eenmaal leert kennen, heeft hij een hart van goud.
    Krachten: Florian kan de emoties van andere mensen beïnvloeden. Hij kan iemand kalmeren die kwaad is, en iemand laten schrikken terwijl diegene erg zelfverzekerd is.
    Zwakte: Praten over zijn thuis maakt hem erg gevoelig. Dat laat hem zijn zwakte tonen, waar hij een hekel aan heeft.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds: Een rugzak gevuld met een slaapzak en een touw.
    Goede & slechte eigenschappen: Een goede eigenschap is dat hij weet waar hij mee bezig is. Hij is niet naïef opgesteld. Een slechte eigenschap is dat hij snel kwaad wordt.
    District aandenken:


    Dit heeft zijn opa voor hem gemaakt, toen hij nog maar net was geboren. Dit zal hem altijd herrinneren waar hij vandaan komt, District 10, en hij is er trots op.



    Ik heb niet alleen Liam Payne gekozen omdat ik een Directioner ben, ik vind hem ook erg goed bij hoe ik Florian in mijn hoofd zie passen (:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 15:05 ]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Rol: Meisjes Tribuut
    District: 7
    Naam: Heather May Autumn
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk (met foto):


    Heather heeft golvend lang bruin haar, wat ze nooit vast doet. Ze heeft sprekende bruinen ogen die je vrolijk aan kunnen kijken. Maar in de arena zal dat anders zijn, als je haar kwetst of boos maakt staan ze kil. Haar huid is bruin getint door de zon.
    Karakter: Heather is een vrij kil meisje. Het maakt haar niets uit wat anderen van haar vinden en of ze anderen kwetst. Ze blijft altijd kalm en beheerst en wilt alles tot de bodem uit zoeken. Ze zal in de arena haar prooi zoeken en zich op die gene gefocust houden. Ze zal die gene kleineren en bang proberen te maken. Wel denkt ze goed na voor ze dingen doet en ze laat zich niet snel uitlokken. Ook weet ze zo geruisloos als mogelijk te lopen en slimme routes te nemen waardoor ze minder opvalt.
    Krachten(niet iedereen hetzelfde): Heather is in staat de wind op te wekken of te laten verdwijnen. Ze kan de wind hard laten waaien op een bepaalde plek, in een heel gebied lukt haar niet. Maar in een straal van tien meter om haar heen kan het dan hevig waaien. Ook kan ze de wind een andere richting op laten waaien. Dit kan een voordeel zijn om bijvoorbeeld harder te rennen.
    Zwakte (is een MUST HAVE): Door de wind kan ze het aardig koud krijgen en ziek worden aangezien de kleding er niet erg geschikt voor is. Ook zal ze snel uit geput raken als ze haar krachten te lang zal gebruiken. Als ze de wind te krachtig maakt zal dat niet in haar voordeel werken. Prut en aarde maken de lucht donker en het zal in haar ogen komen.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen): Eten en een warme cape.
    Goede & slechte eigenschappen: Ze denkt goed na voor ze iets doet en blijft altijd kalm en beheerst. Ze kan zich snel woedend van binnen voelen. Ze onderdrukt haar emoties altijd en vertrouwd niet snel mensen.
    District aandenken:

    Goed?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:50 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mag ik ook de jongen uit 8?


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Aragog schreef:
    Rol: Vrouwelijke tribuut
    District: 10
    Naam: Melrose 'Rose' Jeanine Roux
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk (met foto):



    Karakter: Rose is een naïef meisje, en vertrouwt mensen té snel. Ze voelt zich snel gekleineerd als er mensen in de buurt zijn die ouder, beter of groter zijn dan haar, en ze is dan ook redelijk snel onzeker. In tegenstelling tot dat, heeft ze veel vertrouwen in haar krachten en oefent er maar al te graag mee. Melrose is een meisje dat snel is gekwetst, maar het niet laat blijken. Ze houdt er niet van om haar zwaktes te tonen, omdat ze door haar verleden -zie district aandenken- maar al te goed weet dat dit erg in je nadeel kan zijn. Ze loopt dus soms dagenlang rond met problemen en onzekerheden, zonder het tegen iemand te zeggen. Dit beïnvloedt haar humeur dus ook, want op dat soort momenten is ze stil, chagrijnig en snauwt ze iedereen af. Dit is een kant die heel tegenstellend is in vergelijking met dagen waar ze zichzelf is: Vrolijk, druk, en probeert iedereen op te beuren als ze ergens mee zitten. Ze is erg beschermend tegenover dierbaren en mensen die ze mag, en doet er vaak alles aan om het naar hun zin te brengen.

    In haar district is haar familie ontzettend arm, en Rose is degene die werkt om het gezin te onderhouden. Waarom? Haar vader is overleden toen Rose veertien was, haar moeder wordt ontzettend snel ziek, als je praat over griep, verkoudheid en dergelijke. Sinds de dood van haar vader heeft haar moeder gewoon geen zin of kracht om voor het gezin te zorgen. Melrose heeft één broertje van negen, die is gehandicapt, en een zusje van vier. Melrose werkt bij de bakker, van zes uur 's morgens tot vijf uur 's avonds. De spelen doet ze dan ook alleen maar voor haar gezin, zodat ze er eindelijk weer bovenop komen.
    Krachten: Melrose kan transformeren. Ze kan zich aanpassen op het achtergrond, net als een kameleon, transformeren in een ander persoon, maar ook onzichtbaar worden. Dit heeft ze echter nog niet helemaal onder controle.
    Zwakte (is een MUST HAVE): Ze is ontzettend naïef, en dit kan echt in haar tegendeel werken. Daarnaast is water éen van haar grootste vijanden, omdat dit haar transformatie als het ware wegspoelt. Daarnaast is ze niet bepaald stil, en dit is ontzettend onhandig met het besluipen of iets dergelijks.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen): Een bot mes om planten en voedsel mee te kappen en zoeken, samen met een stevig touw.
    Goede & slechte eigenschappen: Melrose is ontzettend nieuwsgierig en ongeduldig, wat sommige mensen echt op hun zenuwen werken. Ze is een stuiterbal, en kan, als ze geen slechte dag heeft, amper stilzitten. Ze is vaak overenthousiast bij bepaalde dingen. Natuurlijk heeft ze ook goede eigenschappen, en haar loyaliteit valt daar onder. Ze is ontzettend trouw, en laat niet zomaar iemand stikken. Ze zal je altijd helpen als je een probleem hebt, en laat je nooit achter in moeilijke tijden. Daarnaast kan ze goed luisteren en advies geven, wat veel mensen fijn vinden en daarom hun hart bij haar luchten.
    District aandenken: Haar vader is overleden toen hij, ontwetend, een giftige plant at. Hij stierf op een langzame en pijnlijke wijze, en Rose denkt nog bijna iedere dag aan hem. Het enigste wat de familie van hem heeft overgehouden, is zijn cadeautje voor Rose' haar verjaardag, aangezien ze een week na zijn overlijden vijftien zou worden.


    Deze ring. Nu zal je je afvragen waar hij het geld vandaan haalde.
    Vlak voor zijn dood, ongeveer een halfuurtje van te voren, legde hij met zijn laatste kracht uit dat hij er járen lang voor gespaard had. Hij werkte bij de slagerij.


    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:43 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik hoop dat 'ie goed is!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''