• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Dana Lupores ~ LostDreamz

    District 4
    Kayo Partagon ~ LostDreamz
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira


    Rol:
    District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (met foto):
    Karakter:
    Krachten(niet iedereen hetzelfde):
    Zwakte (is een MUST HAVE):
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen):
    Goede & slechte eigenschappen:
    District aandenken:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:42 ]


    ~

    Oh oeps, ik heb er bij allebei overheen gelezen. -facepalm-
    Dan een meisje uit elf graag, ik ga nog even nadenken over de gave. :3

    Edit: Ik heb twee ideeën maar ik weet niet welke beter is. Zal ik kiezen dat ze pijn kan laten afnemen of geven of de natuur beïnvloeden? Met natuur beïnvloeden bedoel ik weersomstandigheden besturen en planten kan laten groeien.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 17:04 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Moringa schreef:
    Oh oeps, ik heb er bij allebei overheen gelezen. -facepalm-
    Dan een meisje uit elf graag, ik ga nog even nadenken over de gave. :3

    Edit: Ik heb twee ideeën maar ik weet niet welke beter is. Zal ik kiezen dat ze pijn kan laten afnemen of geven of de natuur beïnvloeden? Met natuur beïnvloeden bedoel ik weersomstandigheden besturen en planten kan laten groeien.


    Zijn beide heel leuk bedacht :) zeg ik eerlijk, Naomi en ik hebben het even goed doorgenomen en kwamen tot de conclusie dat de weeromstandigheden beheersen te krachtig is :/ want wat je dan krijgt is dat jij alles wat in de arena zit beheerst. Als je een element gewoon kiest kan het :)
    Hoewel dat pijn wegnemen en geven weer heel leuk en goed bedacht is :) Naomi en ik vinden die allebei goed :) Dus het is aan jouw of je een element neemt of de pijn geven/afnemen doet :)

    Rol: Vrouwelijke tribuut district 4

    District: 4

    Naam: Odina Lupe Araluen (Lupe)

    Leeftijd: 16

    Uiterlijk (met foto):



    Karakter: Lupe is een heel dromerig en zachtaardig meisje. Ze heeft meestal moeite met concentreren en begint soms uit het niets te neuriën of te zingen. Ze is ook heel schuw en angst is ook het enige wat ervoor kan zorgen dat ze haar concentratie niet verliest. Verder zie je wel in de RPG.

    Krachten(niet iedereen hetzelfde): Water sturen in alle vormen.

    Zwakte (is een MUST HAVE): Lupe kan niet goed tegen droogte. Ze zal uitdrogen. Hitte versterkt dit. Ook kunnen hele hoge temperaturen haar water verdampen. Ze kan het dan nog wel sturen in damp vorm, maar zal het eerst uit de hitte moeten krijgen om nog iets te kunnen.

    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen): Nachtbril en waterzak riem ding geval dingetje (Ik weet niet precies hoe het heet, maar Katara uit Avatar heeft er eentje, zodat ze altijd water bij zich kan dragen)

    Goede & slechte eigenschappen: Lupe is supersnel in het water en kan ook heel lang onderwater blijven, omdat ze luchtbellen kan creëren door het water te sturen.
    Lupe heeft echter geen idee wat ze bij hoge temperaturen moet doen, behalve zo snel mogelijk het water ingaan. Verder is ze best schuw, dus ze zal een persoon niet snel vertrouwen, waardoor het heel moeilijk gaat woorden en bondgenootschap te sluiten.

    District aandenken:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:17 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Is het zo goed?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Is het zo goed?


    Ja hij is zo goed :)

    Rol: Vrouwelijke tribuut district 11.
    District: 11.
    Naam: Julie Chandler.
    Leeftijd: 16.
    Uiterlijk:


    Karakter: Ze is een vrolijk en gezellig meisje die nooit een gesprek uit de weg gaat. Ze lijkt hierdoor zelfverzekerd maar is dit totaal niet. Ze voelt zich vaak juist minderwaardig. Ze is slecht in het verbergen van haar gevoelens, hoe hard ze ook probeert die te verbergen. Julie is ook erg naïef, te erg bijna. Ze zal alles geloven wat je zegt. Ook hecht ze snel waarde aan mensen, en wilt ze dan ook niet verliezen. Ze zal zichzelf opofferen om dat persoon te redden, al kent ze diegene pas een paar dagen. Julie kan ook een enorme bitch zijn als je onterecht onaardig tegen haar doet, maar als je sorry zegt, is ze de ruzie al snel vergeten.
    Krachten: Julie kan pijn beïnvloeden. Ze kan je ernstige pijn geven maar kan ook de pijn laten afnemen. Dit kan ze niet bij zichzelf doen.
    Zwakte: Ze is doodsbenauwd voor bloed. Als ze het ziet of zelf heeft is ze zichzelf niet meer. Ze raakt helemaal in paniek en zal domme dingen doen. Hierdoor zal ze haar kracht niet optimaal gebruiken, om bloed te voorkomen. Ze heeft namelijk geen idee of haar kracht bloed veroorzaakt en wilt dit ook niet uittesten.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds: Flesje water en een kleine rugzak.
    Goede & slechte eigenschappen: Ze zal gevechten uit de weg gaan, wat niet moeilijk voor haar is. Julie is namelijk erg snel en heeft een snel reactievermogen. Het liefst is ze in de buurt van bomen, hier kan ze zich in verstoppen. Als het op een gevecht aan komt zal ze het ook niet goed doen. Ze is helemaal niet sterk dus zal zonder twijfel verliezen. Ze moet de arena doorkomen met haar plantenkennis, jagen kan ze niet. Ook is Julie een slim meisje, dit is niet meer het geval als ze angstig is, wat snel het geval is.
    District aandenken: Als aandenken heeft ze een kleine bedel van zilver. Oorspronkelijk zat hier een ketting bij. Deze hebben ze moeten verkopen om eten te kopen.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 11:18 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Goed zo? :)


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Moringa schreef:
    Rol: Vrouwelijke tribuut district 7.
    District: 7.
    Naam: Julie Chandler.
    Leeftijd: 16.
    Uiterlijk:


    Karakter: Ze is een vrolijk en gezellig meisje die nooit een gesprek uit de weg gaat. Ze lijkt hierdoor zelfverzekerd maar is dit totaal niet. Ze voelt zich vaak juist minderwaardig. Ze is slecht in het verbergen van haar gevoelens, hoe hard ze ook probeert die te verbergen. Julie is ook erg naïef, te erg bijna. Ze zal alles geloven wat je zegt. Ook hecht ze snel waarde aan mensen, en wilt ze dan ook niet verliezen. Ze zal zichzelf opofferen om dat persoon te redden, al kent ze diegene pas een paar dagen. Julie kan ook een enorme bitch zijn als je onterecht onaardig tegen haar doet, maar als je sorry zegt, is ze de ruzie al snel vergeten.
    Krachten: Julie kan pijn beïnvloeden. Ze kan je ernstige pijn geven maar kan ook de pijn laten afnemen. Dit kan ze niet bij zichzelf doen.
    Zwakte: Ze is doodsbenauwd voor bloed. Als ze het ziet of zelf heeft is ze zichzelf niet meer. Ze raakt helemaal in paniek en zal domme dingen doen. Hierdoor zal ze haar kracht niet optimaal gebruiken, om bloed te voorkomen. Ze heeft namelijk geen idee of haar kracht bloed veroorzaakt en wilt dit ook niet uittesten.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds: Flesje water en een mes om zichzelf te verdedigen.
    Goede & slechte eigenschappen: Julie is slecht in de omgang met wapens. Hier kan ze niet goed mee omgaan. Ze zal gevechten uit de weg gaan, wat niet moeilijk voor haar is. Julie is namelijk erg snel en heeft een snel reactievermogen. Het liefst is ze in de buurt van bomen, hier kan ze zich in verstoppen.
    District aandenken: Als aandenken heeft ze een kleine bedel van zilver. Oorspronkelijk zat hier een ketting bij. Deze hebben ze moeten verkopen om eten te kopen.


    Ja:)


    ~

    Mag ik de vrouw van 6 reserveren? :3

    Meireles schreef:
    Mag ik de vrouw van 6 reserveren? :3


    Ja:)


    ~

    Ik reserveer een jongen voor district 12

    Rol: Mannelijk Tribuut District 12

    District: 12

    Naam: Shadow Repaer

    Leeftijd: 18

    Uiterlijk (met foto):



    Karakter:

    Bij Shadow zijn geboorte waren beide ouders overleden, de dokters zeggen dat het its mysterieus was en onverklaarbaar maar sinds Shadow alle details heeft gehoord op zijn 14de weet hij wel beter. Het is een geheim wat die alleen met Amelia heeft gedeeld.
    Voorderest is Shadow een myterieuze jongen, hij vertrouwt alleen Amelia doordat ze samen opgegroeid zijn en elke dag met elkaar speelde.
    Amelia is daarom ook Shadow's beste vriendin, als ze tijd hadden gingen ze altijd voorbij de hekken om hun krachten te oefenen.

    Krachten(niet iedereen hetzelfde):Schaduw {Word duidelijk in RPG}

    Zwakte (is een MUST HAVE):Zijn eigen krachten zijn Shadow's ergste zwakte, doordat die soms geen controlle erover heeft en tegen iets vecht wat van binnen uit controlle probeert te krijgen.

    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen): Rugzak met erin een slaapzak

    Goede & slechte eigenschappen:
    Shadow vertrouwt niemand behalve Amelia, het is een goed en slecht eigenschap van hem. Doordat die alleen Amelia vertrouwt hoeft die geen risico te nemen een slecht bondgenootschap te beginnen, hoewel een bondgenootschap beter is.
    Shadow vertrouwt zijn eigen krachten ook niet, hoewel hij ze wel gebruikt zal het niet vaak zijn. In de avond word Shadow dan ook een heel ander mens.

    District aandenken:



    Een speciaale outfit die acter gelaten was door zijn ouders speciaal voor hem.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 20:06 ]

    Chaim schreef:
    Ik reserveer een jongen voor district 12


    Sorry die is al bezet door andere Spelmaker:Y)


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    Sorry die is al bezet door andere Spelmaker:Y)


    District 11 it is ;D

    Chaim schreef:
    (...)

    District 11 it is ;D


    Donee:)


    ~