• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Dana Lupores ~ LostDreamz

    District 4
    Kayo Partagon ~ LostDreamz
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira


    Rol:
    District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (met foto):
    Karakter:
    Krachten(niet iedereen hetzelfde):
    Zwakte (is een MUST HAVE):
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen):
    Goede & slechte eigenschappen:
    District aandenken:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:42 ]


    ~

    Rol: Mannelijke tribuut district 11
    District:11
    Naam: Matthew Oliver Parker
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk :



    Matthew heeft bruin haar en blauwe ogen. Zijn kaaklijn is straks en zijn haar licht vaak warrig op zijn hoofd. Matthew is 1.93 lang en is goed afgestraind door zijn werk op het land.
    Karakter:
    Matthew praat niet graag met mensen die hij niet kent. Als je zijn vertrouwen hebt is hij echter open, eerlijk en best sociaal. Hij heeft een goed hart maar kan zijn gevoelens en emoties totaal niet uiten tegenover anderen. Matthew is sportief en behoorlijk musicaal al weet niemand dat echt van hem. Hij is een nogal verbitterd persoon. Nog geen 2 maanden terug overleed zijn jongere zusje. Een hoverkraft vloog langs en raakte een boom. De boom viel om en raakte Sarah (zijn zusje) ze was opslag dood. Omdat Matthew bij het ongeluk aanwezig was heeft hij het gevoel dat het deels zíjn schuld is dat ze dood is.
    Krachten:
    Matthew heeft door het landwerk een goede conditie en is hij vrij sterk. Hij kan goed mikken doordat hij vaker gejaagt heeft.
    Zwakte:
    Matthew kan zich niet goed comoufleren. Hij kan niet stil door het bos lopen en is soms té opvallend.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen): Een rugzak met voedsel of iets anders erin.
    Goede & slechte eigenschappen:
    Matthew is soms wat achterdochtig. Hij vertrouwd mensen niet snel. Zodra je zijn vertrouwens hebt is hij echter zorgzaam enbetrouwbaar .
    District aandenken:


    Sarah gaf hem deze armband vlak voor ze overleed. Ze had een deel van haar salaris bewaard om hem te verassen.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 15:55 ]

    Het is vandaag niet echt mijn dag bijkt maar weer, ik wilde Julie uit elf laten komen, schrijf ik dat ze uit zeven komt. -dubbele facepalm-
    Is het goed al ik het verander?

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 20:29 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Awh I like Julie Chandler ;3

    Chaim schreef:
    Awh I like Julie Chandler ;3


    haha thankss. c:
    Matthew mag er ook wel zijn. -wbw-


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Moringa schreef:
    (...)

    haha thankss. c:
    Matthew mag er ook wel zijn. -wbw-


    Hehehe ^^

    Moringa schreef:
    Het is vandaag niet echt mijn dag bijkt maar weer, ik wilde Julie uit elf laten komen, schrijf ik dat ze uit zeven komt. -dubbele facepalm-
    Is het goed al ik het verander?


    Ik had het ook al gezien jaxD Maar ik dacht nja ze wil toch andere;) Ik zal het even aanpassen:)


    ~

    Rol: Vrouwelijke Tribuut
    District: 6
    Naam: Louise Emily Tornade
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk (met foto):


    Karakter: Louise is verlegen, maar weet wel goed wat ze wil. Ze wil het liefste niemand vermoorden, maar wil zelf ook niet dood. Verder is Louise gek op bloemen en dieren.
    Krachten(niet iedereen hetzelfde): Louise heeft geneeskracht voor dieren. Ze kan met dieren praten en die helpen haar dus ook vaak.
    Zwakte (is een MUST HAVE): Jongens en bijvoorbeeld een konijn die in een val vast zit, die moét ze losmaken dan.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen): Water en een slaapzak.
    Goede & slechte eigenschappen:
    Slechte eigenschappen: zwakte voor dieren & jongens & is snel jaloers
    Goede eigenschappen: Louise wil altijd maar iedereen helpen en kan goed luisteren.
    District aandenken: Een hangertje van een hertje.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 2:51 ]

    LovelyLonely schreef:
    District:2
    Naam:Flower Adrina Drea
    Leeftijd:17
    Uiterlijk (met foto):


    Karakter:-RPG-
    Krachten(niet iedereen hetzelfde):Ze kan zichezelf 10 meter verplaatsen Ze kan zichzelf ook naar een boom verplaatsen. En ze kam maximaal 1 mens mee teleporteren. Het kost haar wel energie. Als ze 2 mensen doet. Zouden mensen haar moeten optillen. Ze zou dan heel erg moe zijn
    Zwakte (is een MUST HAVE):Het duurt wel 5 a 7 seconden voordat ze zich verplaats. In die tijd kan ze gewoon rond rennen.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen):Messen en een tas met eten en een slaapzak.
    Goede & slechte eigenschappen:Ze is dan wel een beroeps. Maar speer en bijlwerpen kan ze niet. Integendeel is Messen werpen wel haar fovoriet. Pijl en boos is ook niet missend. Ze kan snel rennen en zich goed camoufleren
    District aandenken:

    Deze ketting heeft ze van haar vader gekregen.hij zij dat deze ketting geluk bracht. Ze heeft toen beloofd dat ze de hongerspelen zal winnen.
    Hij is klaar

    Zijn er nou wel of geen wapens, want er staat dat die krachten in plaats van wapens is, maar toch hebben mensen wapens? Anders wil ik ook wel wapens.


    Happy Birthday my Potter!

    VOOR DE DUIDELIJKHEID: GEEN WAPENS!!!! IEDER DIE WAPENS VAN DE HOORN WILT VIND ZE NIET!!! ZE ZIJN ER NIET!!

    mag ik een vrouwelijk tribuut reserveren uit 3 ? vul het morgen in.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Vandaag maak ik nog eeen mannelijke tribuut voor 2

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 11:05 ]

    Prisoner schreef:
    mag ik een vrouwelijk tribuut reserveren uit 3 ? vul het morgen in.


    prima :)zal hem morgen op gereserveerd zetten :)


    ~

    Chaim schreef:
    Vandaag maak ik nog eeen mannelijke tribuut voor 2


    prima :) ik zal hem morgen op gereserveerd zetten :)


    ~

    Wilt iedereen die wapens in zijn of haar tribuut beschrijving heeft gedaan die eruit halen!! Je tribuut vind die niet omdat er geen wapens zijn!! De krachten die je tribuut heeft zijn de wapens!!

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 11:15 ]