• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Dana Lupores ~ LostDreamz

    District 4
    Kayo Partagon ~ LostDreamz
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira


    Rol:
    District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (met foto):
    Karakter:
    Krachten(niet iedereen hetzelfde):
    Zwakte (is een MUST HAVE):
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen):
    Goede & slechte eigenschappen:
    District aandenken:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:42 ]


    ~

    13Oclock schreef:
    Okeej ^^
    Ik zou dan het meisje uit zeven willen,
    vul alles zo meteen in :)


    Gedaan:)


    ~

    NightVision schreef:
    Mag ik de jongen uit vier reserveren?
    En als dat niet mogelijk is, de jongen uit zeven alsjeblieft?


    4 is voor jou gereserveerd:)


    ~

    Is mijn jongen goed?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik zal nog even met Patrick overleggen voor de mensen die net hun rollen hebben ingevuld:) Dit is dus bespreken over de krachten. Tevens zal ik met hem overleggen of er mensen 2 tributen mogen invullen:) Ik zal dat zo snel mogelijk met hem bespreken en dan horen jullie het nog even:)


    ~

    Er staat in de regels van wel :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Khedira schreef:
    Ik zal nog even met Patrick overleggen voor de mensen die net hun rollen hebben ingevuld:) Dit is dus bespreken over de krachten. Tevens zal ik met hem overleggen of er mensen 2 tributen mogen invullen:) Ik zal dat zo snel mogelijk met hem bespreken en dan horen jullie het nog even:)


    Als je maar een Tribuut mag, wil ik graag het meisje houden die ik voor 5 heb gemaakt, want dat was de eerste (:
    En als je twee mag, hou ik ze gewoon allebei C:


    Billy Bob Bob Billy :P

    NiallsMofo schreef:
    Rol: Mannelijke Tribuut
    District: 10
    Naam: Florian James Jackson
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:



    Karakter: Florian heeft een sterke wilskracht. Hij laat niet zo snel met zich sollen. Hij en zijn moeder zijn in het verleden mishandeld, wat een gevoelig onderwerp voor hem is. Hij komt erg knorrig en chagerijnig over, maar als je hem eenmaal leert kennen, heeft hij een hart van goud.
    Krachten: Florian kan de emoties van andere mensen beïnvloeden. Hij kan iemand kalmeren die kwaad is, en iemand bang maken terwijl diegene erg zelfverzekerd is.
    Zwakte: Praten over zijn thuis maakt hem erg gevoelig. Dat laat hem zijn zwakte tonen, waar hij een hekel aan heeft.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds: Een rugzak gevuld met een slaapzak en een touw.
    Goede & slechte eigenschappen: Een goede eigenschap is dat hij weet waar hij mee bezig is. Hij is niet naïef opgesteld. Een slechte eigenschap is dat hij snel kwaad wordt.
    District aandenken:


    Dit heeft zijn opa voor hem gemaakt, toen hij nog maar net was geboren. Dit zal hem altijd herrinneren waar hij vandaan komt, District 10, en hij is er trots op.



    Ik heb niet alleen Liam Payne gekozen omdat ik een Directioner ben, ik vind hem ook erg goed bij hoe ik Florian in mijn hoofd zie passen (:


    Je rol is verder goed. Alleen dat van mensen bang maken moet je even veranderen naar ze bijvoorbeeld laten schrikken. Anders kun je iemand volledig in zijn macht krijgen zonder dat die andere nog iets kan:)


    ~

    13Oclock schreef:
    Rol: Meisjes Tribuut
    District: 7
    Naam: Heather May Autumn
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk (met foto):


    Heather heeft golvend lang bruin haar, wat ze nooit vast doet. Ze heeft sprekende bruinen ogen die je vrolijk aan kunnen kijken. Maar in de arena zal dat anders zijn, als je haar kwetst of boos maakt staan ze kil. Haar huid is bruin getint door de zon.
    Karakter: Heather is een vrij kil meisje. Het maakt haar niets uit wat anderen van haar vinden en of ze anderen kwetst. Ze blijft altijd kalm en beheerst en wilt alles tot de bodem uit zoeken. Ze zal in de arena haar prooi zoeken en zich op die gene gefocust houden. Ze zal die gene kleineren en bang proberen te maken. Wel denkt ze goed na voor ze dingen doet en ze laat zich niet snel uitlokken. Ook weet ze zo geruisloos als mogelijk te lopen en slimme routes te nemen waardoor ze minder opvalt.
    Krachten(niet iedereen hetzelfde): Heather is in staat de wind op te wekken of te laten verdwijnen. Ze kan de wind hard laten waaien op een bepaalde plek, in een heel gebied lukt haar niet. Maar in een straal van tien meter om haar heen kan het dan hevig waaien. Ook kan ze de wind een andere richting op laten waaien. Dit kan een voordeel zijn om bijvoorbeeld harder te rennen.
    Zwakte (is een MUST HAVE): Door de wind kan ze het aardig koud krijgen en ziek worden aangezien de kleding er niet erg geschikt voor is. Ook zal ze snel uit geput raken als ze haar krachten te lang zal gebruiken. Als ze de wind te krachtig maakt zal dat niet in haar voordeel werken. Prut en aarde maken de lucht donker en het zal in haar ogen komen.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen): Eten en een warme cape.
    Goede & slechte eigenschappen: Ze denkt goed na voor ze iets doet en blijft altijd kalm en beheerst. Ze kan zich snel woedend van binnen voelen. Ze onderdrukt haar emoties altijd en vertrouwd niet snel mensen.
    District aandenken:

    Goed?


    Ik heb even met Patrick overlegt. Je rent niet met de wind mee maar vliegt dan;) Je mag de straal van 10 meter houden, maar dan moet je iets van het opwekken of verwijderen weg doen. Anders moet je de afstand verkleinen.:)


    ~

    Aragog schreef:
    Ik hoop dat 'ie goed is!


    Hij is goed hoor:)


    ~

    Doe de straal dan maar kleiner ^^
    hoeveel wordt het dan en hoe zat het met een tweede rol?


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Whoeh, Florian en Ayden zijn hotties! :3

    District:=1
    Naam:Tyler Brandon Swit
    Leeftijd:18
    Uiterlijk (met foto):


    Karakter:-RPG-
    Krachten(niet iedereen hetzelfde):Hij kan iemand gedachten lezen. op 15 meter afstand. Dat is goed om te weten wanneer iemand hem dood wil hebben. Dan kan hij zich alvast voorbereiden
    Zwakte (is een MUST HAVE):Als het ook maar 15,1 meter is lukt het hem niet. Als hij dan een stap dichterbij zet lukt het hem ook niet.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen):Een tas met eten drinken en een slaapzak. En camoufleespullen
    Goede & slechte eigenschappen:/
    District aandenken:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 15:50 ]

    Ehm no offence maar Ayden heeft District 3 al die is dus een soort van al bezet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Wow, de jongens zijn wel knap die meedoen xd
    That sucks, omdat de meesten van hen doodgaan(huil)


    Billy Bob Bob Billy :P

    Als jullie komende week overigens beginnen, ik ben in Londen tot en met donderdag. Dat jullie dat weten ;)


    Happy Birthday my Potter!