• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Dana Lupores ~ LostDreamz

    District 4
    Kayo Partagon ~ LostDreamz
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira


    Rol:
    District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (met foto):
    Karakter:
    Krachten(niet iedereen hetzelfde):
    Zwakte (is een MUST HAVE):
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen):
    Goede & slechte eigenschappen:
    District aandenken:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:42 ]


    ~

    Florian is lekker. :"DD


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Florian is lekker. :"DD


    Hahaha xd Het eerste wat ik zie als ik de topic opstart xd


    Billy Bob Bob Billy :P

    NiallsMofo schreef:
    (...)

    Hahaha xd Het eerste wat ik zie als ik de topic opstart xd

    Ghehe, sawrrrry, ik kan me niet inhouden x'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Ghehe, sawrrrry, ik kan me niet inhouden x'D


    Hij is ook gewoon lekker:X


    Billy Bob Bob Billy :P

    Rol: mannelijk Tribuut
    District: 3
    Naam: Ayden Samuel Bright
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:


    Karakter: Ayden Is een lieve gevoelige jongen die erg slim is. Hij doet het liefste geen mensen pijn of vermoord deze, maar het moet. Hij wilt graag naar huis om zijn familie. Zijn kleine zusje van 5 is daar en zijn moeder is dood gegaan. Zijn vader heeft nauwelijks tijd zodat Zijn zusje bijna zonder hulp behalve met geld opgroeit. Ayden is ook erg gesloten en laat je niet snel iets weten over hem of zin district. Hij gebruikt alleen zijn gave als het hoognodig is. Hij is niet bepaald sociaal of macho. Hij is liever zichzelf. Je zult hem of onder de grond vinden of hoog in een boom. Ook kan hij bij de hoorn blijven aangezien hij dan dicht bij metaal is.
    Krachten: Hij kan alle soorten metalen besturen ook edele metalen. Hij kan ook een beetje vuur sturen, maar niet echt super goed. Hij word snel moe. Hij kan heel weinig vuur sturen, maar wel heel goed de warmte maken om bijvoorbeeld metalen te smelten waar hij makkelijk nieuwe vormen in kan maken. toch kan hij wel een beetje vuur sturen, maar niet erg goed. Hij kan door deze gave wel altijd warm blijven. Hij kan niet onderkoelen ook kan hij tegen welke warmte dan ook. Hij zou in de lava kunnen liggen zonder dat hij verbrand.
    Zwakte: Hij is niet goed met water. Hij kan niet erg snel zwemmen wat in deze arena heel moeilijk is en hij echt iets moet bedenken zoals stukken metaal (dan de platen) laten drijven. Dat gaat hem heel veel kracht kosten.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds: Een waterfles en eten
    Goede & slechte eigenschappen: komen we achter in de RPG
    District aandenken:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 0:26 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    NiallsMofo schreef:
    (...)

    Hij is ook gewoon lekker:X

    True story!
    Wat vind je van Melrose? ~vorige pagina :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Of zal ik Zayn doen? Ik kon namelijk niet kiezen :S


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Geen van beiden. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Niall is ook ontzettend lekker c:
    Hou Niall xd
    En Melrose is awesome :3


    Billy Bob Bob Billy :P

    HurtedHeart schreef:
    Of zal ik Zayn doen? Ik kon namelijk niet kiezen :S


    Neee, niet Zayn. c:


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lol, als ik zou moeten kiezen, Zayn. Juist Zayn. Hij heeft een perfect uiterlijk voor zoiets, Niall is zo.. Mja.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Als Ayden zo blijft gaat iedereen dood van zijn schattigheid(nerd)(Y)


    Billy Bob Bob Billy :P

    Meh, ik vind blonde jongens leuker. hihi


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Rol: Tribuut
    District: 8
    Naam: Ayson Text
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk (met foto):


    Karakter: Ayson is een heel verlegen jongen. Hij durft nauwelijks actie te onder nemen maar als het er op aan komt en iemand maakt hem echt bang, dan probeert hij zich uit alle macht te verdedigen. Hij zal graag een bondgenoot willen, zodat hij zich veiliger voelt. Maar eerst moet hij die gene kunnen vertrouwen.
    In zijn eigen district hield hij er van om foto's te maken van landschappen. Uren tijd heeft hij daar aan besteed. Hij kan daar door een gebied beter in zich op nemen.
    Krachten(niet iedereen hetzelfde): Hij kan dingen van een afstand optillen en weggooien. Dit doet hij met zijn gedachten. Hij kan redelijk grote stenen op tillen maar bomen en grote dingen lukt hem moeilijker, er is dan te veel inspanning en tijd voor nodig. Zijn gave is handig want hij kan er mensen mee afleiden of dingen van een veilige afstand oprapen.
    Zwakte (is een MUST HAVE): Zijn krachten zijn beperkt, hoe groter en sterker het voorwerp hoe moeilijker het voor hem wordt. Hij zal dan heel snel uitgeput raken en er verschrikkelijk lang over doen. Ook moet hij zich eerst compleet concentreren voordat hij zijn gave kan uitvoeren. Als hij plotseling gestoord wordt, valt het voorwerp op de grond.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen): voedsel, slaapzak
    Goede & slechte eigenschappen: Hij vertrouwt mensen niet snel en is heel verlegen. Maar als hij eenmaal iemand vertrouwd zal hij met die gene door willen blijven vechten. Hij geeft het nooit snel op en probeert alles positief in te zien. Wel wordt hij redelijk snel bang.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    wat zijn er toch weer knappe jongens. :Y)


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”