• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:12 ]

    Kanade schreef:
    (...)
    Ja oké maar we zijn haar nu een beetje aan het afkraken. Lijkt me niet echt leuk voor haar als ze dit ooit ziet (niet dat dat echt gebeurt, maar stel).


    Dan moeten ze het niet online zetten, zo simpel ishet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dan moeten ze het niet online zetten, zo simpel ishet.

    Tja dat is waar

    Either way, ik vind het raar hoe ze op die laatste foto haar "broek" laat zien. :\
    Het draait hier eerder om haar figuur dan kleding.
    En je ziet ook nog zo mooi hoe ze haar buik inhoud.

    Kanade schreef:
    (...)
    Tja dat is waar

    Either way, ik vind het raar hoe ze op die laatste foto haar "broek" laat zien. :\
    Het draait hier eerder om haar figuur dan kleding.
    En je ziet ook nog zo mooi hoe ze haar buik inhoud.


    Ik zie eerder alleen de stapel was, die in de kamer ernaast ligt xD


    It's never gonna happen, Guys.



    Kom dit net tegen, omygod.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:



    Kom dit net tegen, omygod.

    O_____________o'

    Aria schreef:



    Kom dit net tegen, omygod.


    '--' Wuuuuuuuut.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    ^ oMG, hahahaha! Goede ouders zullen het worden. Dat kan ik je nu al zeggen. Ik vind de Duckfaces nog steeds het meest geniale :'D.



    The odds are néver in our favor.

    Endure schreef:
    (...)

    Die foto's staan online en zijn voor iedereen zichtbaar, hoezo geen toestemming? --''


    Officieel kan er een aanklacht op je worden gedaan als je zonder toestemming van de desbetreffende persoon een foto van hem/haar op inter net zet, en daarmee verspreid. Al staat het online door hem/haar zelf, weet ik niet of er veiligheidsmachten zijn vanuit de site zelf [denk aan Facebook, Twitter, Hyves e.d.] opdat er hiervoor rechten zijn. Maar ik weet het mijne er niet van, maar zoiets schijnt het te zijn. :x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    HAHA. Op die ene site staat een jongen die vlakbij mijn school woont. XD
    Luuuullig. Ik vraag me af of hij dat weet...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Beetje onzin om nu al die foto's hier te plaatsen en die mensen af te kraken. Denk niet dat je dat leuk zouden vinden mocht het ooit bij jou gebeuren. :') anyway, ik vind zulke foto's ook belachelijk.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Barnabas schreef:
    HAHA. Op die ene site staat een jongen die vlakbij mijn school woont. XD
    Luuuullig. Ik vraag me af of hij dat weet...


    Haha, serieus?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Die duckface vind ik ook irritant, maar ik en mijn vriendin hebben dat een keer tijdens scheikunde gedaan, met snorren op. Dan ziet het er toch niet zo erg uit? :'D Ik ben rechts btw


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Spontane foto's zijn gewoon het leukst (krul)


    As travars

    Endure schreef:
    (...)

    Haha, serieus?

    Ja. XD
    Zijn beste vriend staat er ook op. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Right... ik vind 't nou niet zo respectvol om hier foto's van andere mensen in 't topic te plaatsen en belachelijk te maken :W


    "I shut my eyes in order to see.'