• Hi,

    Ik ben momenteel bezig met een story over One Direction: City Trip • One Direction, en ik heb nog een paar rollen nodig, maar heb geen inspiratie meer. Ik zou heel blij zijn moest ik hier wat ideetjes krijgen.

    Het Verhaal:

    Laureen reist de hele wereld rond omdat haar vader een zakenman is. Haar vader werkt in het management van One Direction en zo leert ze hen kennen. Ze leert ook nieuwe vriendinnen kennen waarvan de ouders ook voor de jongens werken. Natuurlijk speelt er ook romantiek tussen de meisjes en de jongens.

    Uitslag:

    - Vriendin Niall : Eevee
    - Vriendin Louis : Tarry
    - Vriendin Harry : Supahvisje
    - Vriendin Laureen : Faery
    - Vriend Laureen : Eevee
    - Beste vriendin Laureen : DINI
    - Beste vriend Laureen : Supahvisje
    - Vijanden Laureen : MissPayneeex & xMHoran
    - Gestoorde fans One Direction : Moringa & Supahvisje

    Ik wil iedereen die geholpen heeft superhard bedanken op de moeite te doen (:

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 23:10 ]


    You're nothing without a dream.

    ik ga morgen voor je de vriendin van Niall invullen.
    x

    Rol: De vriendin van Niall.
    Volledige Naam: Amore
    Geboortedatum: 12 september 1996.
    Nationaliteit: Spaans.
    Uiterlijk (liefst bekend persoon): Jasmine V.
    Karakter:
    Verleden:
    Familie:
    Extra:
    Waarschuwen: Ja graag.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 21:23 ]


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Hey het zou leuk zijn als ik mee mocht doen.
    Vriendin niall,
    Gabriëlle May Halliwel
    30-07-1993
    Tsjechies, spaans, nederlands
    Lijkt op Selena Gomez
    Lief, behulpzaam, geek, dromer en een goede vriendin
    Geadopteerd en vaak gepest
    Een oudere broer genaamd Ruben en een moeder genaamd Louisa
    Heel muzikaal en dol op dansen
    Ja graag
    Alvast bedankt.


    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

    Supahvisje schreef:
    Mag ik vriendin Harry reseveren? :P

    Ik kan nog niets beloven, maar je mag de rol wel al invullen natuurlijk ;]


    You're nothing without a dream.

    Rol:Vriendin Laureen of Vriendin Zayn
    Volledige Naam: Dilan Alexandra Larock
    Geboortedatum: 26 december 1993
    Nationaliteit: Brits, Italiaans
    Uiterlijk (liefst bekend persoon):


    Karakter:Dilan is erg opgewekt persoon. Altijd vrolijk. Hoe erg de situatie ook is, ze zoekt alitjd het positieve op. Ze is erg aardig, en gaat met iedereen wel goed. Ze helpt graag mensen, en houdt er gewoon van om grapjes uit te halen. Ze is een beetje aan de wilde kant. En laat graag van zich horen. Maar bovenal kun je op haar rekenen. Ze staat voor iedereen klaar.
    Verleden: Haar vader heeft haar aangerand, en is daarvoor in de gevangenis gegaan. Ze heeft geen contact meer met hem, en het liefst wil ze dat zo houden. Haar moeder is over toen ze vier jaar oud was. Nu woont ze samen met haar oudere broer Dion.
    Familie: Haar oudere broer Dion, en oma Larock.
    Extra: Ze heeft echt een hekel aan de kleur roze, en alles wat te meisjeachtig is. Ze is dol op gitaar spelen, en is dol op vanille yogurt.
    Waarschuwen: Ja graag.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:21 ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Rol: vriendin Liam of Harry.
    Volledige Naam: Rosie
    Geboortedatum: 30 december 1994
    Nationaliteit: Italiaans, maar geboren in Engeland.
    Uiterlijk (liefst bekend persoon en foto):

    Jessica Szohr
    Karakter: Druk, over enthousiast, betrouwbaar, niet op haar mondje gevallen.
    Verleden: Haar vader sloeg haar vroeger, en woont sindsdien bij haar moeder nadat haar ouders zijn gescheiden.
    Familie: Een jonger broertje, hij is 10 en betekend alles voor haar. Hij heet Jamie.
    Extra: Rosie houdt van dansen, en doet dat het liefst de hele dag lang. Ze is niet op haar mondje gevallen en komt graag voor iedereen op, maar is diep van binnen heel onzeker en bang om gekwetst te worden gezien haar verleden.
    Waarschuwen: Jaa!


    Keep your head, heels and standards high.

    Rol: vriendin Liam of Harry.
    Volledige Naam: Rosie
    Geboortedatum: 30 december 1994
    Nationaliteit: Italiaans, maar geboren in Engeland.
    Uiterlijk (liefst bekend persoon en foto):

    Jessica Szohr
    Karakter: over enthousiast, betrouwbaar, niet op haar mondje gevallen. Wanneer ze iemand voor het eerst ontmoet is ze erg verlegen. Ze is een familiemens, familie betekend alles voor haar.
    Verleden: Haar vader sloeg haar vroeger, en woont sindsdien bij haar moeder nadat haar ouders zijn gescheiden.
    Familie: Een jonger broertje, hij is 10 en betekend alles voor haar. Hij heet Jamie.
    Extra: Rosie houdt van dansen, en doet dat het liefst de hele dag lang. Ze is niet op haar mondje gevallen en komt graag voor iedereen op, maar is diep van binnen heel onzeker en bang om gekwetst te worden gezien haar verleden.
    Waarschuwen: Jaa!

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:21 ]


    Keep your head, heels and standards high.

    ik ga het zsm in vullen als ik weer op de computer zit!

    xx


    Rol: vriendin Liam
    Volledige Naam: abbey laura montreal
    bijnaam: ab of laura, maar laura wordt alleen gebruikt door haar beste vrienden. want zij zijn de enige die haar tweede naam weten
    Geboortedatum: 13-09-1995
    Nationaliteit: engels
    Uiterlijk (liefst bekend persoon en foto): dianna agron. sorry ik zit op mijn ipod, ik kan geen foro toevoegen
    Karakter: ze is rustig en is graag op zichzelf. Vrienden heeft ze niet veel, maar degene die ze heeft koestert ze met haar hele hart. Een standaard typetje dus. Als ze liam en de rest leert kennen bloeit ze open en word steeds brutaler en vervelender. Ze is zichzelf niet meer. ( Je kunt haar zo ver laten doordraaien als je zelf wilt)
    Verleden: Niet echt iets speciaals, behalve dat ze al 2 x een rondreais over de wereld heeft gemaakt en het geweldig vind om te reizen.
    Familie: een vader, een moeder, 2 jongere zusjes en een oudere broer
    Extra: Toen ze vroeger klein was had ze een crush op haar broer. Daar is ze overheen gegroeid maar fa en toe kun je merken aan haar gedrag/reactie op haar broer dat ze soms weer gevoelens krijgt.
    Waarschuwen: yes please.

    xxx

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 16:05 ]


    Never forget who you are

    Ik verzin nu wat terplekke ;p

    Rol; Vriendin Harry (maakt eigenlijk niet uit van wie [:)
    Naam; Camilla
    Geboortedatum; 26 Augustus 1995
    Nationaliteit; Italiaans
    Uiterlijk; Ariana Grande
    Karakter; Af en toe brutaal, behulpzaam, staat altijd voor je klaar
    Verleden; Ouders gescheiden woont nu bij moeder & broer
    Familie; Broer & Moeder (vader woont ergens anders)
    Extra;-
    Waarschuwen; Jaa, heel graag

    Alstublieft (:
    X


    Let's start with infinity.

    Rol: Vriendin Laureen
    Volledige Naam: Kylie Aaliya Young
    Geboortedatum: 16 - 10 - 1995
    Nationaliteit: Half Amerikaans, half Italiaans.
    Uiterlijk (liefst bekend persoon en foto):

    Karakter: Lief meisje, maar vertrouwt niet snel mensen. Maar als je dan eenmaal door haar muurtjes heen bent gekomen is het de beste vriendin die je je maar kan wensen. Hoe verweg je ook bent. Ze is er altijd voor je 24/7
    Verleden: Toen ze 10 was zijn haar ouders met veel ruzie uit elkaar gegaan. Nog steeds heeft ze hier trauma's van.
    Familie:
    Extra:
    Waarschuwen: Ja, graag. ;D

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:26 ]


    If there comes a day, we can't be together. Keep me in your heart I'll stay there forever. ~ Winnie the Pooh

    Goed, ik was van plan om een vriendin voor Louis te 'maken', maar ik ben veel te lui. Wel vind ik stiekem dat haar bijnaam Bloody Mary moet zijn. Geen idee waarom, doe het maar gewoon ;D


    Intersectional feminist

    Hey

    Rol:
    Vriendin Louis
    Volledige Naam:
    Amber Muna
    Geboortedatum:
    7 maart 1995
    Nationaliteit:
    Nederlands, maar woon(de) in Frankrijk
    Uiterlijk (liefst bekend persoon en foto):


    Karakter:
    Lief, gek, behulpzaam
    Verleden:
    Is heel erg depressief geweest omdat haar vader alcoholist was en haar moeder bij een aanslag om het leven is gekomen.
    Familie:
    Alcoholistische vader, geen moeder, jaloerse zus.
    Extra:
    Ze vertrouwd iemand niet zo snel. & Ze haat haar achternaam.
    Waarschuwen:
    Yes please.

    xxx


    Het orakel van Delphi.

    Wanneer wordt het bekend gemaakt?


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Rol: Vriendin Niall
    Volledige naam: Sienna Jones
    Nationaliteit: Iers
    Uiterlijk: ik weet niet of de link het doet...


    Dianna Agron (toen ze nog lang haar had)
    Karakter: wispelturig, lief, naïef, af en toe erg in zichelf gekeerd (maar ze heeft absoluut geen bezwaar tegen gezelschap)
    Verleden: haar vader heeft haar moeder verlaten toen ze vertelde dat ze zwanger was. De beste vriend (homo) van haar moeder boodt aan om te doen alsof hij Sienna's vader is, zodat ze wel met een vader zou opgroeien. Toen ze 12 jaar was, heeft haar moeder het verteld. Ze was niet boos maar pakte het goed op. Haar 'vader' is ergens anders gaan wonen, maar ze hebben nog wel vaak contact. Door deze gebeurtenis is Sienna meer in zichzelf gekeerd dan dat ze als klein kind was.
    Familie: haar biologische vader heeft ze nooit gekend, maar ze beschouwd de (homo) vriend van haar moeder als haar vader, maar gewoon in een ander huis woont.
    Extra: ze heeft geen sterk Iers accent.
    Waarschuwing: //

    Hoop dat je er iets aa hebt. X.


    People change, memory's don't.

    Rol: Vriendin Liam
    Volledige Naam: Aymee Johnson
    Geboortedatum:
    Nationaliteit: 24 april 1996
    Uiterlijk (liefst bekend persoon):


    Karakter:Verlegen en onzeker,maar als je haar langer kent is ze eigenlijk heel druk
    Verleden:Ze werd vroeger gepest,en uitgescholden.Daardoor denjt ze dat ze dik is.Ze krijtt er zelfs anorexia van en begint zichzelf te snijden.
    Familie: Enigskind, en haar vader is overleden na een auto ongeluk
    Extra:Ookal is ze verlegen haar droom is om beroemd te worden,als zanGees of actrice
    Waarschuwen: JA!!!!!!graag

    ( ik had niet veel tijd sorry,ik hoop dat je er wat aan hebt)
    X


    •*• Lululu •*•