• Hi,

    Ik ben momenteel bezig met een story over One Direction: City Trip • One Direction, en ik heb nog een paar rollen nodig, maar heb geen inspiratie meer. Ik zou heel blij zijn moest ik hier wat ideetjes krijgen.

    Het Verhaal:

    Laureen reist de hele wereld rond omdat haar vader een zakenman is. Haar vader werkt in het management van One Direction en zo leert ze hen kennen. Ze leert ook nieuwe vriendinnen kennen waarvan de ouders ook voor de jongens werken. Natuurlijk speelt er ook romantiek tussen de meisjes en de jongens.

    Uitslag:

    - Vriendin Niall : Eevee
    - Vriendin Louis : Tarry
    - Vriendin Harry : Supahvisje
    - Vriendin Laureen : Faery
    - Vriend Laureen : Eevee
    - Beste vriendin Laureen : DINI
    - Beste vriend Laureen : Supahvisje
    - Vijanden Laureen : MissPayneeex & xMHoran
    - Gestoorde fans One Direction : Moringa & Supahvisje

    Ik wil iedereen die geholpen heeft superhard bedanken op de moeite te doen (:

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 23:10 ]


    You're nothing without a dream.

    Snowflakexxx schreef:
    Rol: Vriendin Liam
    Volledige Naam: Aymee Johnson
    Geboortedatum:
    Nationaliteit: 24 april 1996
    Uiterlijk (liefst bekend persoon):


    Karakter:Verlegen en onzeker,maar als je haar langer kent is ze eigenlijk heel druk
    Verleden:Ze werd vroeger gepest,en uitgescholden.Daardoor denjt ze dat ze dik is.Ze krijtt er zelfs anorexia van en begint zichzelf te snijden.
    Familie: Enigskind, en haar vader is overleden na een auto ongeluk
    Extra:Ookal is ze verlegen haar droom is om beroemd te worden,als zanGees of actrice
    Waarschuwen: JA!!!!!!graag

    ( ik had niet veel tijd sorry,ik hoop dat je er wat aan hebt)
    X

    Kzie nu dat het plaatje het niet doet......het is miley cyrus maar kga vanavond het plaatje er proberen op te zetten
    X


    •*• Lululu •*•

    Ik vul vriendin van Niall wel in. :Y)


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Rol: Vriendin le Harry Styles
    Volledige Naam: Destiny Hope Parker yess eerste twee namen zijn de echte namen van Miley Ray Cyrus maar ik vind ze zo mooi hihi
    Geboortedatum: 31 december 1995
    Nationaliteit: Ze is oorspronkelijk Amerikaanse maar is naar Ierland verhuist toen ze 5 jaar oud was.
    Uiterlijk (liefst bekend persoon en foto): Nina Dobrev <3
    Karakter: Destiny kan overkomen als een bitch omdat ze uitkomt voor waar ze in geloofd. Ze gaat veel liever met jongens om dan met meisjes, want meisjes moeten Destiny meestal niet zo. Destiny is een heel mooi meisjes en dat kan iedereen zien, ze zijn jaloers maar dat laten ze niet merken. Verder is Destiny iemand die altijd een lach op haar gezicht heeft, no matter what happens.
    Verleden: Haar moeder is omgekomen tijdens de bevalling van Destiny, haar vader zegt altijd dat ze een geschenk uit de hemel is. Dat het lot hem haar heeft toe vertrouwd. Vandaar dat ze Destiny heet. Hope is voor de hoop dat alles op een dag toch goedkomt.
    Familie: Ze heeft geen moeder meer, haar vader is inmiddels hertrouwd met een schat van een vrouw. Destiny heeft ook nog een grote broer Dave en een halfzusje Katie
    Extra: Destiny heeft een geheim en volgens haar mag niemand dit weten, ze kan zich nog 10 seconden herinneren van de bevalling ze heeft haar moeder zien sterven. Het is heel appart om dit je nog te herinneren omdat je nog maar zo klein bent maar toch kan Destiny dit, in de laatste ademhaal heeft haar moeder gezegd dat ze speciaal is en dat ze er wel komt. Sinds toen werkt ze stiekem aan haar zang"carriere" speciaal voor haar moeder maar als er andere mensen bij zijn doet ze net alsof ze niet kan zingen
    Waarschuwen: Ja is goed

    xx


    when I die, I wanna still be me

    DINI schreef:
    Wanneer wordt het bekend gemaakt?

    Morgenavond. Om hoe laat precies weet ik nog niet. Ik denk rond 20.00. Maar ik zal het nog laten weten ;D


    You're nothing without a dream.

    Oh ik ga er zo een voor Louis of Harry invullen x

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:38 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Rol: Vriendin Niall
    Volledige naam: Sienna Jones
    Bijnaam: Sien alleen haar beste vrienden mogen haar zo noemen
    Geboortesatum: 13 december 1993
    Nationaliteit: Iers
    Uiterlijk:


    Dianna Agron (toen ze nog lang haar had)
    Karakter: wispelturig, lief, naïef, af en toe erg in zichelf gekeerd (maar ze heeft absoluut geen bezwaar tegen gezelschap)
    Verleden: haar vader heeft haar moeder verlaten toen ze vertelde dat ze zwanger was. De beste vriend (homo) van haar moeder boodt aan om te doen alsof hij Sienna's vader is, zodat ze wel met een vader zou opgroeien. Toen ze 12 jaar was, heeft haar moeder het verteld. Ze was niet boos maar pakte het goed op. Haar 'vader' is ergens anders gaan wonen, maar ze hebben nog wel vaak contact. Door deze gebeurtenis is Sienna meer in zichzelf gekeerd dan dat ze als klein kind was.
    Familie: haar biologische vader heeft ze nooit gekend, maar ze beschouwd de (homo) vriend van haar moeder als haar vader, maar gewoon in een ander huis woont.
    Extra: ze heeft geen sterk Iers accent.
    Waarschuwing: Ja, graag

    Hoop dat je er iets aa, hebt. X.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 16:34 ]


    People change, memory's don't.

    Snowflakexxx schreef:
    Rol: Vriendin Liam
    Volledige Naam: Aymee Johnson
    Geboortedatum: 24 april 1996
    Nationaliteit: Amerikaans
    Uiterlijk (liefst bekend persoon):


    Karakter:Verlegen en onzeker,maar als je haar langer kent is ze eigenlijk heel druk
    Verleden:Ze werd vroeger gepest,en uitgescholden.Daardoor denjt ze dat ze dik is.Ze krijtt er zelfs anorexia van en begint zichzelf te snijden.
    Familie: Enigskind, en haar vader is overleden na een auto ongeluk
    Extra:Ookal is ze verlegen haar droom is om beroemd te worden,als zanGees of actrice
    Waarschuwen: JA!!!!!!graag

    ( ik had niet veel tijd sorry,ik hoop dat je er wat aan hebt)


    http://www.voetbal.be/files/voetbal_be/images/miley2.jpg voilá hopelijk doet hij het nu
    X

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:35 ]


    •*• Lululu •*•

    Rol: Vriendin Liam/Harry
    Volledige Naam: Cadence Alex Nash
    Bijnaam: Cade (Keet)
    Geboortedatum: 30 januari 1993
    Nationaliteit: Italiaans
    Uiterlijk (liefst bekend persoon en foto):


    Karakter: Stoer, maar aardig, slim, lief, lenig, druk, betrouwbaar.
    Verleden: Alex was vroeger anders, ze werd anders behandeld, voelde zich vaak alleen.
    Familie: Vader Jake, zusje Fay.
    Extra: Alex doet aan dansen en voetbal, is heel vaak bij Liam/Harry ;)
    Waarschuwen: Ja, graag!

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:30 ]


    Keep groovin'

    Rol: Vriendin Liam.
    Volledige Naam: Julie Miller.
    Geboortedatum: 2 december 1995
    Nationaliteit: Italiaans.
    Uiterlijk (liefst bekend persoon en foto): Vanessa Hudgens.
    Karakter: Julie is het aardigste meisje die je ooit tegen bent gekomen. Als iemand over d'r praat, over ruzie met d'r maakt kan ze wel een bitch zijn. En ook als iemand ruzie maakt met d'r vriendinnen of vrienden, en ze een gevecht beginnen, doet ze meestal mee.
    Verleden: Julie heeft geen slecht verleden, en woont nog gewoon bij allebei haar ouders thuis.
    Familie: Een moeder en vader met de naam, Georgia&Manuel. En een jonger zusje met de naam, Deveney.
    Extra: Julie is heel muzikaal en kan een hele dag op haar kamer zingen, en piano spelen.
    Waarschuwen: Graag.

    Rol: Vriendin Harry of Niall
    Volledige Naam: Sarah Lauren Chandler
    Bijnaam: Saar, het is gewoon een simpele versie van haar naam.
    Geboortedatum: 20 februari, ze is nu zeventien jaar oud.
    Nationaliteit: Ze is oorspronkelijk Engels. Door haar vader zijn werk heeft ze in bijna elk land gewoond.
    Uiterlijk:Hier de link want de foto doet het niet. Sarah heeft prachtige lange blonde haren met een kleine slag erin. Haar ogen hebben een prachtige blauwe kleur. Haar uiterlijk vindt ze erg belangrijk. Haar smaak qua kleren is meisjesachtig maar niet tuttig. Ze heeft het liefst jurkjes en rokjes aan. Haar make-up is naturel. Meestal alleen wat mascara en eyeliner. Haar haren draagt ze elke keer anders. De ene keer heeft ze haar haren los over haar schouders hangen en de andere keer heeft ze een knot in. Let niet op de neuspiercing, die heeft ze niet.
    Sasha Pieterse
    Karakter:Sarah is een meisje die altijd wel in is voor plezier. Je zult haar altijd zien lachen. Als ze eenmaal vertrouwt met je is, kom je niet van haar af. Ze is dan een goede vriendin en lief vriendinnetje. Ze zal er veel aan doen om die relatie te behouden. Toch heeft ze ook een gevoelige kant. Ze is erg onzeker en voelt zich vaak minderwaardig. Het doet haar zeer om gekwetst te worden maar verbergt dit door middel van grappen. Sarah vertrouwt mensen niet snel en wil mensen niet lastigvallen met haar problemen, terwijl ze soms echt hulp nodig heeft. Het vervelendste vind ze dat ze nog nooit een echt normaal leven gehad heeft en telkens afscheid moest nemen. Voor de buitenwereld lijkt ze een vrolijk meisje die van het leven geniet. Haar motto is dan ook: YOLO.
    Verleden:Sinds haar geboorte reist ze de hele wereld rond. Haar vader heeft een groot bedrijf dat veel vestigingen in het buitenland heeft. Ze heeft ook altijd thuis les gehad omdat het geen zin heeft om telkens van school te veranderen. De vrienden die ze heeft ontmoet in het buitenland of in Engeland zelf betekenen veel voor haar. Dat contact gaat via de telefoon en computer.
    Familie: Ze heeft een vader en moeder. Geen broertjes of zusjes. Haar ouders geven veel om haar en Sarah wordt daardoor veel verwend, ook omdat ze enigskind is. Haar vader, Broyd, heeft een eigen kledinglijn. Veel modeshows zijn in het buitenland waardoor ze vaak weg zijn. Ook doet haar vader wel eens de styling van One Direction Haar moeder, Cheryl, hoeft door het inkomen van haar man niet te werken. De hele familie Chandler loopt er goed gekleed en verzorgt bij. Ze wonen in een groot huis. Kortom het perfecte gezin.
    Extra: Sarah is dol op sporten. Het maakt niet uit welke sport ze doet, overal is ze goed in.
    Waarschuwen: Ja.

    Done! Hopelijk vind je haar leuk. :3

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 11:12 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Rol: vriendin Harry
    Volledige naam: Robyn Katlinn Beresford
    Nationaliteit: Haar vader is Engels, maar haar moeder Zuid-Afrikaans.
    Geboortedatum: 7 juli 1989 (23 jaar)
    Uiterijk:Robyn Katlinn Beresford (Candice Swanepoel). Robyn heeft blond haar en heeft een slank postuur. Ze is zo'n 1.80 meter lang en is hierdoor net iets kleiner dan haar vriendje Harry Styles. Ze draagt de duurste kleding, dankzij haar werk (zie Extra).
    Karakter: Robyn is een vrolijke, zorgzame, hardwerkende, jonge vrouw. Ze is altijd wel in voor een feestje. Ze let wel goed op haar eet-/drinkgedrag. Ze moet slank blijven voor haar werk, dat is belangrijk. In Harry vindt ze niet alleen haar ware liefde, maar ook haar beste vriend. Ze kan hem alles vertellen. De hoogtepunten, maar zeker ook de dieptepunten. Harry tilt haar altijd weer bovenop de negatieve commentaar, die ze soms krijgt van haar werkgevers. Robyn heeft veel vrienden/vriendinnen, maar ze weet wie om haar geven als Robyn Beresford en niet als dé beroemde Robyn Beresford.
    Verleden: Robyn is geboren in Engeland, waar haar vader en moeder tijdelijk woonden. Toen ze anderhalf jaar oud was, verhuisde de familie naar Zuid- Afrika, haar moeders thuis. Op haar vijftiende werd ze ontdekt als model, op straat en een jaar later verhuisde de familie terug naar Engeland. Robyn heeft nog veel contact met haar familie in Zuid-Afrika en reist er twee keer per jaar naar toe, om uit te rusten.
    Familie: Robyn is enigs kind. Ze heeft drie jongere nichtjes, twee oudere nichten en nog twee neven, die ook 23 jaar oud zijn en tevens tweeling. Ze kan goed over weg met haar nichten en neven en belt hen regelmatig. De ouders van haar vader leven beide nog, terwijl de vader van Robyn’s moeder enkele jaren geleden is overleden.
    Extra: Robyn is een topmodel, bij onder andere Victoria Secret, Dolce & Gabbana, Chanel, Tommy Hilfigger. Ze is vaak onderweg voor fotoshoots of fashionshows, maar wanneer ze tijd heeft, spendeert ze deze met Harry of haar beste vriendinnen.
    Waarschuwen: Ja, graaaaag.

    Ik hoop dat het wat is! (:


    Geen reclame, please.

    Rol: Vriendin van Liam
    Volledige Naam:Eloise Marie Contador
    Geboortedatum:17/08/1994
    Nationaliteit:Ze is engelstalig met spaans bloed.
    Uiterlijk (liefst bekend persoon en foto):Mila Kunis


    Eloise, heeft bruin krullend haar en is niet zo groot, 1.58 meter om precies te zijn. Ze draagt graag kleedjes maar stoere kleding staat haar ook. Ze is niet al te bleek en heeft van nature een tintje, dankzij het Spaanse bloed dat in haar aderen stroomt.
    Karakter: Eloise is een meisje met pit, ze durft haar mannetje te staan maar heeft ook rustige momenten. Ze is graag creatief bezig, dat doet ze door te schilderen en liedjes teksten te schrijven. Die ze daarna inzingt aan de hand van haar piano of gitaar. Als ze iets wil, dan gaat ze er helemaal voor. Als ze mensen aardig vind, zal ze er alles aan doen om met ze bevriend te worden maar moet ze je niet. verwacht dan maar niet dat ze al te vriendelijk is.
    Verleden:Eloise heeft nog niets speciaal meegemaakt, ze heeft een fijne jeugd gehad. Waarin ze enkele zangwedstrijdjes won.
    Familie:
    Ze woont met haar twee jongere zusjes en vader in hartje London.
    Extra:Haar moeder was Spaans waardoor ze half spaans is.
    Waarschuwen:Ofcourse x
    ____
    Okay, Ik ben slecht in rolletjes

    Rol: Vriendin van Niall/Zayn
    Volledige Naam: Scarlett Valentine (McLean) Haar achternaam zegt ze nooit omdat ze niet door haar ouders of andere bekende gevonden wilt worden. Dus gebruikt ze Valentine als haar achternaam.
    Bijnaam: Cupido (vanwege haar naam)
    Geboortedatum: 16-05-1995
    Nationaliteit: Fillepijns, Italiaans, Mexicaans, Iers, Brazilliaans
    Uiterlijk (liefst bekend persoon en foto): Jasmine V


    Karakter: schuw, lief, betrouwbaar, slim, speels maar als het moet erg volwassen
    Verleden: ze is ooit een keer zwaar bedrogen door haar beste vriendin en voormalige vriendje, daardoor heeft ze moeite om mensen in vertrouwen te nemen. Ook is ze van huis weggelopen maar niemand weet waarom. Zelfs Niall/Zayn niet. (ligt eraan wie het vriendje is) Hij weet alleen dat ze op 2 jarige leeftijd geadopteerd is.
    Familie: Voor iedereen onbekend
    Extra: ze kan redelijk zingen maar steengoed dansen, hoewel ze haar talenten zo goed mogenlijk verborgen houd omdat ze er niet van houd in de spotlight te staan. ook doet ze soms modellenklusjes. Haar adoptie ouders hebben haar als vermist opgegeven.
    Waarschuwen: Yes please Xxx

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 21:35 ]


    Belieber, Simpsonizer, Jasmineator, Taylor swift, The Beadles, Directioner

    Ik zal morten iets invullen alsh er nog pplaats is (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Vriendin Harry/Niall/Liam
    Volledige Naam: Jill(ian) Isabella Mccartney
    Geboortedatum: Leeftijd: 16 Verjaardag: 8 oktober
    Nationaliteit: Engels/Nederlands
    Motto: (Zelf bijgevoegd maar geeft haar karakter meer aan)
    I'm a bad influence... But damn I'm fun!
    Uiterlijk (liefst bekend persoon en foto):


    Ashley Benson
    Jill is een knap meisje, al vind ze dat zelf niet. Haar haren krullen af en toe maar als ze de kam er flink doorheen haalt kan het al weg zijn. Haar ogen zijn hemelsblauw, ze lijken net door je ziel heen te kunnen kijken. Stel je de ogen van Niall maar voor alleen dan op een meisje, kortom prachtig. Ze heeft hele lichte sproetjes om haar neus heen.
    Karakter: Jill is een vrolijk meisje dat ook wel als hyper kan worden gezien. Ze kan heel grappig zijn, door random woorden te zeggen. Sommige mensen vinden haar zelfs kinderachtig, hoewel zij liever zegt: Ik ben het kind zijn tenminste nog niet ontgroeid. Toch kan ze ook heel emotioneel zijn. Ze blijft haar vriendinnen altijd trouw en als ze iets belooft dan komt ze het ook na.
    Ze luistert nooit naar wat andere van haar denken en kan heel goed voor zich zelf zorgen. Natuurlijk heeft ze af en toe wel hulp nodig, maar iedereen kan wel eens een helpende hand gebruiken nietwaar?
    Jill heeft af en toe last van stemmingswisselingen, maar boos komt niet in haar woordenboek voor. Nou meestal niet, want als ze echt boos is kan ze een echte bitch zijn en je zo aan het huilen maken.
    Ze vertrouwt niet snel mensen, en kan daarom gemeen overkomen. Maar dit is ze absoluuut niet. Ze kan ook afstandelijk voerkomen maar dat is exact dezelfde reden als het eerste. Ze lacht meestal om alles, keihard maar een lief lachje. Ze is dol op eten in mooie restaurants en ook om zelf keukenprinses te spelen vind ze niet bepaald erg, ookal haat ze het dat ze het van haar vader heeft overgenomen het koken.
    Ze kan ook opeens verdrietig zijn, als een klein ding haar aan haar zusje herinnert kan ze in huilen uitbarsten.
    Ze doet zich heel sterk voor maar stiekem, is ze dat niet.

    Verleden: Haar zusje is op 12-jarige leeftijd overleden aan Kanker, ze geeft zichzelf nog steeds de schuld daarover.
    Familie: Alleen haar ouders nog, maar die spreekt ze niet meer.
    Extra: Harry/Niall/Liam heeft haar ontmoet toen ze huilend op straat zat, hij heeft haar overal doorheen geholpen. Jill doet aan kunstschaatsen en ballet, ze is hierdoor heel slank.
    Waarschuwen: Ja graag ;)


    En nu ga ik nog een beetje aan haar karakter en uiterlijk sleutelen :P
    (Jup ik verveel me best wel..)

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 21:32 ]


    A day without sunshine is like, you know, night.