• Hi,

    Ik ben momenteel bezig met een story over One Direction: City Trip • One Direction, en ik heb nog een paar rollen nodig, maar heb geen inspiratie meer. Ik zou heel blij zijn moest ik hier wat ideetjes krijgen.

    Het Verhaal:

    Laureen reist de hele wereld rond omdat haar vader een zakenman is. Haar vader werkt in het management van One Direction en zo leert ze hen kennen. Ze leert ook nieuwe vriendinnen kennen waarvan de ouders ook voor de jongens werken. Natuurlijk speelt er ook romantiek tussen de meisjes en de jongens.

    Uitslag:

    - Vriendin Niall : Eevee
    - Vriendin Louis : Tarry
    - Vriendin Harry : Supahvisje
    - Vriendin Laureen : Faery
    - Vriend Laureen : Eevee
    - Beste vriendin Laureen : DINI
    - Beste vriend Laureen : Supahvisje
    - Vijanden Laureen : MissPayneeex & xMHoran
    - Gestoorde fans One Direction : Moringa & Supahvisje

    Ik wil iedereen die geholpen heeft superhard bedanken op de moeite te doen (:

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 23:10 ]


    You're nothing without a dream.

    AAAH ik ga wat invullen, momentje :')


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Nog 40 min, dat lukt wel, denk ik (:


    ' Nyctophilia '


    Rol: Vriendin van Laureen/Niall/Louis
    Voornaam: Sara
    Achternaam: Calder
    Volledige naam: Sara Roxanne Calder
    Leeftijd en geboortedatum: Sara is achttien jaar oud, geboren in de winter op 24 november.
    Nationaliteit: Sara Calder komt oorspronkelijk uit Frankrijk.
    Karakter: Sara woont misschien wel in een rijke buurt, maar ze verafschuwt het vaak. Ze gaat vaker om met de mensen die het minder hebben en doet vrijwilligers werk, ze is meer weg dan dat ze thuis is.
          Sara is een heel open persoon, ze is vrolijk en spontaan en is altijd wel in voor een grapje. Ze is een meisje die geen grenzen kent en deze al snel overgaat, waardoor ze wel eens in de problemen komt. Ze praat vrij weinig, maar asl ze praat dan voornamelijk over oplossingen en ze luistert goed naar anderen. Ze komt vaak aanzetten met adviezen waar niemand om gevraagd heeft, maar ze helpt graag.
          Sara erg moederlijk en maakt ze zich snel zorgen om iemand, ze kan nadat iemand bijvoorbeeld valt nog uren doorblijven zeuren of het echt wel gaat. Ze is dan ook iemand die snel ergens in gelooft en mensen misschien iets te snel vertrouwd. Sara staat erom bekend wel eens gebruikt te worden door ‘vrienden’.
    Hobby's: Sara probeert graag nieuwe dingen uit. Verschillende kledinggenres, verschillende kapsels, verschillende sporten. Op dit moment houd ze het bij een girly maar toch stoere kledingstyle, een bruin, golvend kapsel en doet ze aan hardlopen. Een simpele sport maar ze doet het dagelijks.
          Sara is niet weg te slaan bij haar camera. Ze neemt er dagelijks foto's mee. Ook is ze een persoon die niet zonder comunicatie middel kan. Ze zit veel achter haar mobiel, maar ze kan hem wél weg leggen als ze dat wilt. Het is niet dat ze er 24/7 aan gekluisterd zit.
    Familie: Sara heeft haar beide ouders nog en woont samen met hen en haar jongere broertje Kevin van twaalf thuis. Haar moeder, Mabel, en haar vader, Josh, werken allebij in een hotel in de buurt. Ze hebben een goed betaalde baan en willen dat hun zoon en dochter ook zo'n goede baan krijgen. Ze kunnen het niet uitstaan dat Sara graag de minderbedeelden helpt.
    Extra: Sara helpt ze minder bedeelden en andere mensen die bijvoorbeeld boodschappen nodig hebben en er zelf niet om kunnen. Zo kwam ze ook bij het leidersteam.
    Uiterlijk: Selena Gomez



    ' Nyctophilia '

    Ik vul morgen de beste vriendin van laureen in


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xEques schreef:
    Ik vul morgen de beste vriendin van laureen in

    morgen zal het te laat zijn, want ik beslis deze avond s:


    You're nothing without a dream.

    Rol: Wat jij er het beste bij vind passen, bij voorkeur vriendin van de jongens of vriendin Laureen.
    Volledige Naam: Leah Amana Griffin
    Bijnaam: Lee
    Geboortedatum: 17-11-1994
    Nationaliteit: Engelse.
    Uiterlijk (liefst bekend persoon en foto):


    Leah heeft jaloersmakend blond haar, dat krullend over haar schouders valt. Ze is er trots op en laat het altijd los hangen hoewel dat best wel vervelend is omdat het altijd in haar ogen hangt. Daarom heeft ze de befaamde Leah-hairflip ontwikkelt die ze uitvoert als er weer eens zo'n plukje in haar grijs-blauwe ogen valt. Leah neemt 's morgens altijd ruim de tijd om zich op te maken en gaat nooit onverzorgd de deur uit. Ze is gek op accessoires en heeft er ook enorm veel van. Leah is niet vreselijk lang en draagt daarom vaak hakken.
    Evanna Lynch.
    Karakter: Leah is een dromerig typje dat op het eerste gezicht nooit zo opvalt. Bij vreemde mensen kijkt ze altijd liever eerst de kat uit de boom voordat ze een gesprek met iemand aanknoopt. Als ze voorbij dat punt is kun je niet meer geloven dat ze ooit zo stil is geweest, als je Leah kent klept ze maar door en door. Leah is af en toe een beetje ontactisch en direct, maar zal nooit met opzet gemeen zijn of iemand vernederen.
    Verleden: Leah heeft een gelukkige jeugd gehad. Ze is thuis opgegroeid in een redelijk rijk gezin met een vader, moeder en broertje waar ze zielsveel van houdt. Leah heeft nooit te klagen gehad aan vriendinnen of belangstelling van het andere geslacht en heeft eigenlijk altijd wel gehad wat haar hartje begeerde, hoewel ze daar niet echt verwend door is geworden.
    Familie: Leah's ouders (Lily en Matt Griffin) zijn beide drukke mensen in het zakenleven, die een aardig zakcentje verdienen beiden. Leah heeft een broertje, Luke, die met zijn zes jaar behoorlijk goed situaties in kan schatten en de spijker op z'n kop kan slaan.
    Extra: Leah is een hopeloze romanticus en is verslaaft aan zoetsappige romannetjes en slechte liefdesfilms. Hoewel ze meerdere malen al te prooi is gevallen aan een 'player' heeft ze de moed niet opgegeven om te wachten op de 'ware', al gaat ze nu wel wat voorzichtiger te werk. Leah houdt er ook van om mensen te koppelen al gaat dat niet altijd even goed.
    Waarschuwen: Doe maar ;3

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 21:36 ]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Niet op mij letten hoor, ik ben heel veel dingen bij mijn personage aan het zetten. Omdat ik me verveel.. Kan ik je nog helpen emt een rol?


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Supahvisje schreef:
    Niet op mij letten hoor, ik ben heel veel dingen bij mijn personage aan het zetten. Omdat ik me verveel.. Kan ik je nog helpen emt een rol?

    ja, graag. de rol van de beste vriend of vriend van Laureen is nog niet ingevuld en ook de rol van de moeders van de vriendinnen niet.


    You're nothing without a dream.

    De moeders is wel een beetje moeilijk omdat je niet weet wie de vriendinnen van de jongens worden.. X


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Ik ga de vriend van Lau wel even invullen ;)


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Supahvisje schreef:
    Ik ga de vriend van Lau wel even invullen ;)

    Ok ;D


    You're nothing without a dream.

    Rol: Vriendin Harry/Niall
    Volledige naam: Chelsea Casey Suprèdee
    Geboortedatum: 16 juni 1995
    Nationaliteit: Brits/Amerikaans
    Uiterlijk: http://weheartit.com/entry/23332451 Maar dan met bruin haar.
    Karakter: Verlegen bij mensen die ze niet kent. Erg onzeker. Ze bloeit wel snel open en is best wel druk als ze zich ergens op haar gemak voelt. Maakt snel vrienden en is erg bijdehand. Vrienden zijn erg belangrijk voor haar, ze is erg bang dat ze ze kwijtraakt door wat er vroeger gebeurd is. Word niet snel boos maar kan heel geïrriteerd raken als je iets te langzaam of fout doet volgens haar.
    Verleden: Ze is vroeger in de steek gelaten door haar 'vrienden'. Waarom weet ze niet maar ze willen niet meer met haar praten. Dat raakte haar enorm. Ze is daarom naar een andere stad verhuisd en naar een andere school gegaan. Het duurde haar een jaar om er over heen te komen en is daardoor erg onzeker geworden of mensen haar wel aardig vinden.
    Familie: Haar vader is Brits en haar moeder Amerikaans. Ze zijn constant aan het reizen en vieren hun 'liefde' de hele tijd. Wat ze echter vergeten is hun dochter en zoon. Chelsea heeft een 20 jarige broer die veel betekent voor haar. Ze zou echt niet zonder hem kunnen.
    Extra: Heeft een bijzondere passie voor muziek en piano spelen. Waar ze bijzonder goed in is. Iedereen die haar hoort spelen is verbluft door haar talent alleen ziet ze het zelf niet.
    Waarschuwen: Yes, please (:

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 22:02 ]


    The truth past away.

    Rol: beste vriend Laureen.
    Volledige Naam: Matthew Storm Jameson
    Bijnaam: Matt, Mattie, Storm.
    Geboortedatum: Leeftijd: 18 Verjaardagsdatum: 3 Juni
    Nationaliteit: Engels/Nederlands? Geen idee waar Lau vandaan komt.
    Uiterlijk (liefst bekend persoon en foto):

    Zaccie Efron ;)
    Karakter: Matt heeft een groot hart, dat zorgt ervoor dat hij goed met Laureen om kan gaan. Ook heeft hij veel humor in zich en kan hij om de meeste dingen wel lachen. Als Laureen verdrietig is en even hulp nodig heeft geeft hij alles voor haar op om bij haar te gaan zitten en haar te omhelzen, dit zijn de beste momenten die ze samen delen.
    Verleden: Matt is een normale jongen met een normaal leven, nou ja als je zijn broer niet meetelt die in de gevangenis zit. O ja en zijn zusje die deperessief is ook niet natuurlijk.
    Familie: Zijn ouders, en zijn broer en zusje.
    Extra: Matt kan heel ageressief zijn, hij wil niet zo overkomen maar soms kan hij er niks aan doen. Het enige wat je dan hoeft te doen is hem eventjes met rust laten, voor zo lang het nodig is.
    Waarschuwen:

    Een beetje een faal?


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Supahvisje schreef:
    Rol: beste vriend Laureen.
    Volledige Naam: Matthew Storm Jameson
    Bijnaam: Matt, Mattie, Storm.
    Geboortedatum: Leeftijd: 18 Verjaardagsdatum: 3 Juni
    Nationaliteit: Engels/Nederlands? Geen idee waar Lau vandaan komt.
    Uiterlijk (liefst bekend persoon en foto):

    Zaccie Efron ;)
    Karakter: Matt heeft een groot hart, dat zorgt ervoor dat hij goed met Laureen om kan gaan. Ook heeft hij veel humor in zich en kan hij om de meeste dingen wel lachen. Als Laureen verdrietig is en even hulp nodig heeft geeft hij alles voor haar op om bij haar te gaan zitten en haar te omhelzen, dit zijn de beste momenten die ze samen delen.
    Verleden: Matt is een normale jongen met een normaal leven, nou ja als je zijn broer niet meetelt die in de gevangenis zit. O ja en zijn zusje die deperessief is ook niet natuurlijk.
    Familie: Zijn ouders, en zijn broer en zusje.
    Extra: Matt kan heel ageressief zijn, hij wil niet zo overkomen maar soms kan hij er niks aan doen. Het enige wat je dan hoeft te doen is hem eventjes met rust laten, voor zo lang het nodig is.
    Waarschuwen:

    Een beetje een faal?


    Nee, helemaal geen faal, heb je nog tijd voor andere ?


    You're nothing without a dream.

    Ja hoor, wat kan ik nog doen?

    X


    A day without sunshine is like, you know, night.