• Een vriendin van mij en ik zijn aan het denken om een lipdub te maken voor een andere vriendin van ons. Ze gaat in augustus namelijk voor een jaar naar Zwitserland om als au-pair te werken :[
    Als afscheid wilde we dus een lipdub voor haar maken (:

    We hebben nog geen concrete ideeën, het is nog allemaal erg vaag, maar we willen het idee wel proberen door te zetten (: We hadden in gedachte om een up-tempo nummer te nemen voor de muziek, misschien een nummer over vriendschap ofzoiets..
    Maaarr.. We hebben dus nog geen liedje ;/

    Heeft een van jullie een idee voor een leuk liedje? Of een nummer dat jullie op het moment veel draaien? (:

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 21:28 ]


    Inspiration can hit you any time



    Ik ben momenteel hier aan verslaafd, al heb ik geen idee waarom aangezien het normaal gezien niet echt mijn genre is.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:


    Ik ben momenteel hier aan verslaafd, al heb ik geen idee waarom aangezien het normaal gezien niet echt mijn genre is.

    Het is niet waar ik naar opzoek ben voor de lipdup, maar het is wel een mooi nummer!


    Inspiration can hit you any time

    Weet je ook ongeveer in wat voor een genre je het wil?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Weet je ook ongeveer in wat voor een genre je het wil?

    Nee niet echt, we weten nog niet zo veel :') Maar ik denk gewoon pop ofzo? Of van die latina-nummers. Maar andere genres mogen ook hoor (:


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)
    Nee niet echt, we weten nog niet zo veel :') Maar ik denk gewoon pop ofzo? Of van die latina-nummers. Maar andere genres mogen ook hoor (:


    Nouja je kunt natuurlijk in de top 40 kijken. En je had zo'n nummer van de Black eyed Peas (geen idee hoe je het schrijft aangezien zwart beoogde erwten me enigszins raar lijkt, haha) en dat is wel echt typisch zo'n nummer voor een Lipdub. Voor de rest heb ik niet echt nummers die toepasselijk zouden zijn..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ojaa, I gotta feeling was dat. En de naam van hen klopt dus wel, dan is het dus gewoon een aparte naam(cat)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Ojaa, I gotta feeling was dat. En de naam van hen klopt dus wel, dan is het dus gewoon een aparte naam(cat)

    Ohja, dat is inderdaad een leuk nummer (:


    Inspiration can hit you any time

    Verder niemand die nog leuke nummers heeft? :3


    Inspiration can hit you any time

    Nee, sorry, op dit moment kan ik niet op een nummer komen.
    Het is wel een leuk idee! (:


    Destroy what destroys you.

    We are young - Fun (of de cover van Glee)
    Call me maybe - Carly Rea Jepsen
    Wild Ones feat Sia - Flo rida
    Lion in the morning sun - Will and the people
    Little Talks - Monsters and Men

    Is het niet lipdub?

    Party Rock Anthem - LMFAO
    of Sexy and I Know It (cat)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Luhan schreef:
    Is het niet lipdub?

    Party Rock Anthem - LMFAO
    of Sexy and I Know It (cat)

    Het is inderdaad lipdub, dankjewel! :3

    Oh en bedankt voor het advies, jij ook he NeverEnough! Er zitten leuke liedjes tussen!
    Maar ik heb net met mijn vriendin gebeld, we hebben een mix gemaakt van bepaalde nummers, en voor ons is 'ie zo ver af.

    * Luhan, ik heb inderdaad na zitten denken over Sexy and i know it, gnegne :Y) Maar hij paste niet bij de rest van de nummers, hoewel we nu wel een stukje van Sorry for party rocking erin hebben ^^


    Inspiration can hit you any time

    Wat is een lipdub(cat)?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    I'm only me when I'm with you van Taylor Swift?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Leuk! Wij hebben er afgelopen mei met havo/vwo 4 van onze school eengemaakt op het nummer 'We are who we are"


    Tell me about it, stud.