• Een vriendin van mij en ik zijn aan het denken om een lipdub te maken voor een andere vriendin van ons. Ze gaat in augustus namelijk voor een jaar naar Zwitserland om als au-pair te werken :[
    Als afscheid wilde we dus een lipdub voor haar maken (:

    We hebben nog geen concrete ideeën, het is nog allemaal erg vaag, maar we willen het idee wel proberen door te zetten (: We hadden in gedachte om een up-tempo nummer te nemen voor de muziek, misschien een nummer over vriendschap ofzoiets..
    Maaarr.. We hebben dus nog geen liedje ;/

    Heeft een van jullie een idee voor een leuk liedje? Of een nummer dat jullie op het moment veel draaien? (:

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 21:28 ]


    Inspiration can hit you any time

    RainbowShine schreef:
    Wat is een lipdub(cat)?

    Bij een lipdub maak je eigenlijk een soort videofilm. Je zingt met een groep(je) een liedje na of blaybackt het. Hierbij gaat de camera naar verschillende ruimtes. Bijvoorbeeld als je in huis filmt, begin je bij de slaapkamer, over de gang naar beneden, de woonkamer in, door naar de keuken, om vervolgens buiten te eindigen.

    Dit is een leuke lipdub, dan heb je misschien een beter idee wat het moet voorstellen, ik ben namelijk echt slecht in uitleggen (cat)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 16:21 ]


    Inspiration can hit you any time

    Miley Cyrus & Emily Osment- Wherever I go
    Het is een heel mooi nummer vind ik.. Vind het ook wel bij de situatie passen. Maar ik weet niet echt wat voor soort muziek je zoekt?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 16:07 ]


    Believe in yourself.