• Ik weet niet echt of het bij dit onderwerp past, zoniet, sorry :$

    Een jongen wilt mij morgen middag ontmoeten. Ik ken hem alleen via ping. Hij is 15 en ik ben 12. Moet ik iemand meenemen? Of gewoon nee zeggen?


    I think the f*ck I give, went that way. ->

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Klopt, je moet die ping van die jongen van iemand gehad hebben.


    Ja toch? Nou moet ik wel zeggen dat ik vroeger op msn wel overal ping-nummers in de msn-naam zag staan.

    ontopic
    Ik zou het gewoon niet doen.


    Destroy what destroys you.

    Parcifal schreef:
    Tsja waarom niet, spreek gewoon in het winkelcentrum af/op een andere openbare plek en neem iemand mee (of desnoods meer) maar ik zou het wel aan je ouders doorgeven oid.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik zou nee zeggen, en anders zeker met nog mensen gaan :)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Als je gaat, neem in iedergeval iemand mee. Maar ik zou nee zeggen, als ik jou was.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Smalth schreef:
    Ik zou niet eens twijfelen. Nee.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Uneventful schreef:
    Nee, leeftijd verschil is te groot.


    Drie jaar is toch niet zó groot? Het kan later wat worden. Maarja, als twaalfjarige met iemand van vijftien lijkt me ook niet zo slim.
    Maar je kan altijd nog vrienden worden.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik zou nee zeggen.. Mijn klas genootje heeft ook iemand via twitter/ping leren kennen, die is toevallig ook 15.. Heet hij toevallig Rodney?

    Het feit dat je die vraag nog moet stellen, zegt denk ik wel genoeg over je vertrouwen in hem.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 18:23 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    GAAN YOLO.

    Neem toch maar iemand mee als je niet zeker weet of je hem kan vertrouwen.(krul)

    xlufjoetoexx schreef:
    Het feit dat je die vraag nog moet stellen, zegt denk ik wel genoeg over je vertrouwen in hem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    xlufjoetoexx schreef:
    Het feit dat je die vraag nog moet stellen, zegt denk ik wel genoeg over je vertrouwen in hem.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Creed schreef:
    Nee zeggen. Wie weet wat voor creep erachter zit?


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Een jongen wil, doe het toch eens goed mensen , is dat zo moeilijk? Maar nee, dat moet je niet doen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Niet gaan, het kan zijn dat je er achteraf echt vreselijk veel spijt van hebt. En wedden dat het van je ouders ook niet mag? Ze zouden je voor zot verklaren.


    Save me from myself.

    Euhm, misschien dat je er eens mee moet msn'n ofzo, of webcammen, dat je zeker weet wie deze persoon is. En als je hem echt wil ontmoeten moet je sowieso iemand meenemen.


    Olive