• Ik heb gesolliciteerd bij de Politieacademie en ik ben de sollicitatieronde gelukkig door! Nu ben ik bij ronde 2: de voorlichting en intakegesprek!
    Pff, ik ben super zenuwachtig voor het gesprek, die ik vandaag heb. (vanavond tussen 1800 en 2200 uur).

    Hebben jullie nog tips voor mij? :D Ik wil dit heel erg graag!

    xoxo- Jessica.


    Edit 22.24 uur.
    Ik ben door! Op naar ronde 3, whoee!

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 22:24 ]

    Blijf vooral jezelf & heel veel succes! (:

    Dank je wel!

    Zoals degene hierboven al zei, blijf jezelf.
    Ook niet gaat peuteren aan kleding ofzo omdat je zenuwachtig bent.
    Ik denk dat je beter gewoon een goede houding moet gaan aannemen als je moet gaan zitten ofzo, laat zien dat je interesse hebt, rechte rug etc.
    Succes. ^^

    Ja, dat is inderdaad ook wel een goede, dankje!

    rechtop zitten zelfverzekerd lijken en een lekker geurtje opdoen xD


    'wow' Thalia muttered. 'Apollo is hot.' 'He's the sun God' I said. 'That's not what I meant.'

    Hahahaha. Dat zal ik zeker niet vergeten(a)

    Niet zenuwachtig worden. Heb ik altijd en haat het!
    De eerste indruk is altijd belangrijk. Als je rekening houdt met wat ze hier boven allemaal gezegt hebben, Zal het zeker en vast lukken.
    Zeeeeer Veeel succes. Ik duim voor je ^^
    (Y)


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Persoon blijven aankijken.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Zeg anders aan het begin van het gesprek al lachend dat je wel een beetje zenuwachtig bent omdat je het zo graag wilt ^^


    Life is hard and then we die

    Smil3 schreef:
    Niet zenuwachtig worden. Heb ik altijd en haat het!
    De eerste indruk is altijd belangrijk. Als je rekening houdt met wat ze hier boven allemaal gezegt hebben, Zal het zeker en vast lukken.
    Zeeeeer Veeel succes. Ik duim voor je ^^
    (Y)


    Dat is het juist.. ik ben nu al zenuwachtig! En ik probeer niet zenuwachtig te zijn, maar mn gedachten dwalen steeds af naar het gesprek.

    Maar; dank je wel <3 :D



    PUKKELxDING schreef:
    Zeg anders aan het begin van het gesprek al lachend dat je wel een beetje zenuwachtig bent omdat je het zo graag wilt ^^


    He, dat is wel slim :P dankje!

    Ach dat is normaal, maak je niet te veel zorgen, het verloopt waarschijnlijk zeer goed, beter dan je verwacht.
    S.


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Alles wat ik zou kunnen bedenken is hierboven al gezegd, maar veel succes. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    heel veel succes :D
    is geen tip ofzo, maarja :P


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Haha geeft niet :P ik ben al heel erg blij dat jullie allemaal zo lief reageren <3

    Ik heb weinig tips, behalve gewoon eerlijk zijn, maar veel succes!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...