• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 15:22 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik glimlach even. "tsja"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik zucht omdat het me toch niet lekker zit, misschien kan ik het gesprek beter nu meteen doen, ben ik er tenminste van af. Ik kijk even naar Blaine, no way dat ik Rachel nu in de buurt van Blaine wil hebben. 'Ik ga even naar de Starbucks, praten met Rachel. Ik kom zo terug, kies jij anders maar een film uit die jij leuk vindt.' zeg ik waarna ik mijn lippen op de zijne druk en ter voet naar Starbucks ga en tegelijkertijd Rachel sms't. 'Ben nu onderweg naar Starbucks. Kunnen we dat gesprek nu doen?' verstuur ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    ik las zijn sms "ik ga nu praten oke ik zie je straks"ik druk een kus op zijn lippen en loo naar de starbucks. Snel zi e ik hem zitten en ga ik ernaast zitten "ehm hoi"zeg ik utieindlijk.

    [pop de helft]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Laten we er niet om heen draaien,' zeg ik boos zonder haar aan te kijken. 'Wat was je aan het denken? Je wist dat ik moeite had met wat er gebeurt was tussen mij en Blaine. De enige persoon die ik wel vertrouwde was jij, en dat ga jij hem zoenen.' zeg ik boos tegen haar. 'En niet eens één keer, maar meerderen keren en je wilde verder gaan dan dat!'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ben er]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik voelde mijn tranen branden en ik keek naar de grond.
    "Ik weet het niet kURT ik was mezelf niet meer ik werd gek van de pijn. Ik weet dat het geen smoes is maar ik weet gewoon niet wat me bezielde" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Dat is inderdaad geen excuus.' zeg ik waarna ik haar ongelovig aan kijk. 'Een paar dagen geleden stond ik in jouw schoenen. Ik weet precies hoe het voelt om bedrogen te worden. Maar denk je serieus dat ik jou zoiets aan zou kunnen doen ook al had ik zelf zoveel pijn?' vraag ik aan haar waarna ik mijn stem begin te verheffen. 'Maar blijkbaar vind jij het maar al te leuk, om je de vriendjes van je beste vrienden af te pakken. Blaine en ik hebben al genoeg drama gehad de komende dagen, en als we eindelijk gelukkig zijn wil jij er tussen komen! Mijn beste vriendin.' roep ik boos tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "Kurt je begrijpt me niet" zeg ik zacht.
    Great. "Jij had zoiets n ooit gedaan omdat jij zou nadenken, denk je dat ik me niet kut voel nu mijn twee beste vrienden me niet meer willen spreken of zien, ik hoop alleen 1 ding en doe dit niet voor mij maar voor je ouder, Finn en je nichtje. IK hoop dat je gewoon goed contact met ons houd voor je nichtje. Ik weet dat ik mega stom bezig geweest ben, dat ik het niet had moeten doen, maar ik kan het zelf amper besefen wat ik gedaan heb." zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Rachel, het is niet moeilijk om even na te denken!' zeg ik waarna ik boos op sta. 'Denk je dat ik voor niets jaloers was op die meiden vanmiddag? Dat had een reden! En nu doe je me zoiets aan, mijn beste vriendin!' zeg ik met tranen in mijn ogen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "Ja het eerste wat ik doe als ik mijn vriendje met iemand naakt vind is nadenken hé dat ben jij Kurt. Ik ben niet perfect zoals sommige denken, ik ben ook maar een mens ja. Oke ik had het niet moeten doen, ik leer ook van mijn fouten. Als ik jou kwijt raak en Blaine voel ik me nog heel lang kut. Nou nu weet je wel gelijk dat ik niet perfedct ben zoals sommige denken" roep ik wat harder. Ik merk dat er mensen omkijken die ik boos aankijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Waarom moet dit hele gesprek nou weer om jou draaien?!' vraag ik hard. 'Ik weet ook wel dat niemand perfect is! Maar dat jij als beste vriendin aan mijn vriendje kom noem ik geen 'misverstandje' dat is puur bedrog! Het voelt als een mes in mijn rug!' roep ik hard terug.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "denk je dat ik daar nog niet achter ben en je weet het dus het is geen bedrog. Ik ga het hier niet uitruzieeën" mompel ik erachter aan en loop naar buiten naar het parkje waar het rustiger is.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik kijk wat rond, en hoor opeens het apparaat naast Santana sneller piepen.
    Verschrikt sta ik op, maar er komen al gelijk allemaal dokters.
    Ze duwen mij, quinn en damon uit de kamer en doen de deur dicht.
    Ik bel Kurt..


    El Diablo.

    [goeide timing sebas]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik kijk haar boos na en plof weer neer op mijn stoel. Ik merk dat iedereen om me heen me aan kijkt, maar ik negeer het. Ineens gaat mijn mobiel af en neem ik op. 'Ja, met Kurt.' mompel ik een tikje chagrijnig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.