• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 15:22 ]


    El Diablo.

    Finn

    'Ik kan het toch op zijn minst proberen?' vraag ik aan haar.
    'Niet geschoten is altijd mis, en misschien luisteren ze wel naar mij.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "als jij er gelukkig van word"zucht ik en kijk hem aan.
    Ik zou er wel voor zorgen dat ik toevallig iets moest doen ofzo

    [ff afwassen]:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Natuurlijk, Kurt is mijn stiefbroertje en Blaine is een hele goede vriend. Ik kan op z'n minst een goed woordje voor je doen.' zeg ik lief tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "ik vind het lief maar het heeft gee nut meer, hij heeft gezegd hoe hij over me denkt"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Rach, wat heeft hij dan gezegd?' vraag ik terwijl ik haar niet-begrijpend aan kijk. 'Volgens mij niet alleen dat je egoïstisch bent, want anders was je niet zo overstuur.' concludeer ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht even "dat ik alleen aan mezelf denk met mijn zwangerschap enzo. Dat hij homo is en niet eens zijn vriendje kan knuffelen zonder in elkaar geslagen te worden en dat Quinn gelijk had. Dat ik alle aandacht wil en egoïstisch ben. En daarna zij hij me nooit meer te willen spreken" zeg ik en staar richting de tv.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ow,' mompel ik waarna ik ook naar de tv staar en zie dat de aftiteling begint van de film. Niet wetende wat ik nog meer moet zeggen hierop.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "dus beter laat ik hem en Blaine met rust. Ja ik vind het kut maar het is mijn fout geweest". Ik wist dat Kurt gelijk had, ik deed dit zodat ze niet merkte dat ik onzeker was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Wat jij wilt,' mompel ik waarnaar ik achteruit gezakt ga zitten op de bank. 'Laten we ons gewoon richtten op ons toekomstige gezin.' mompel ik. 'Hoe gaan we dat eigenlijk doen? Gaan we samenwonen? Dan bedoel ik samenwonen bij onze ouders zoals we nu doen, want we kunnen ons nog geen eigen huis veroorloven.' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik even "Ik denk wel dat dat het makkelijkste is dat we zeker in de begin periode samenwonen want anders is diegene echt kapot met al dat opstaan. En daarna zien we wel weer" zucht ik. Ik zapte naar mtv waar muziek bezig was. Ik hoopte vurig dat Finn niet met kurt of Blaine hierover ging pratne.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Bij wie dan?' vraag ik. 'Ik zat te denken, nu Kurt bij Blaine woont kunnen we beter bij mij blijven, we kunnen de logeerkamer inrichtten als babykamer en we hebben meer ruimte over in mijn kamer.' stel ik voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "vinden je ouders dat dan niet erg, ik bedoel nu zijn we ook constant bij hun" ik keek hem aan "ik vind het wel een goed idee maar andders overbelasten we straks jou ouders"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ze zouden het vast niet erg vinden, ik bedoel het is hun kleindochter. En we kunnen altijd een soort rooster maken, dat ze af en toe bij jouw vaders logeert, in het weekend bijvoorbeeld.' stel ik voor.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 18:02 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik ben er weer.. Heb echt een lange schooldag gehad. -.- Heb ik wat gemist?)


    One Who Travels A Higher Path.

    [blaine is ern u kunnen we eventueel dat gesprek doen ofzo]
    Rachel
    Ik knik "goed idee. EN als ze er last van krijgen gaan we gewoon naar mij toe." ik glimlach even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan