• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 15:22 ]


    El Diablo.

    [|Thank you]


    El Diablo.

    [ah hij gaat haar niet volgen](huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Kurt.'zeg ik, en slik.
    'Santana heft een hartaanval gehad..' zeg ik zacht..


    El Diablo.

    Kurt

    Mijn adem stokt in mijn keel en ik sta op. 'Ik kom er meteen aan, ik ben er binnen een paar minuten.' zeg ik met trillende stem waarnaar ik op hang en naar buiten loop. Mijn hart klopt in mijn keel en ineens zie ik Rachel zitten op en bankje en loop ik naar haar toe, eerst wil ik haar iets duidelijk maken. 'Jij bent heus niet de enige die het moeilijk heeft, Rachel. Iedereen heeft zijn of haar eigen problemen. Jij bent zwanger en hebt nog een paar issues en dat is zwaar voor je. Maar jezus Rachel, leer het eens! Het draait niet allemaal om jou!! Denk je dat anderen geen problemen hebben?! Ik ben homo en ik mag niet eens overal knuffelen met mijn vriendje omdat ik dan in elkaar geslagen wordt. Ik werd daardoor heel erg gepest en hoor je mij daar om de seconden zielig over doen? Jouw buik is over een paar maandjes weg, maar ik moet mijn hele leven zo blijven! En omdat jij het zo moeilijk hebt, en niemand anders problemen kan hebben en alles alleen maar om jou draait besluit je om het enige geluk wat ik in handen heb af te pakken!! Weet je, Quinn had gelijk, je wilt blijkbaar alleen maar in de spotlights staan en ziek word ik daar van! Ik hoef je niet meer te zien, want je hebt het deze keer echt verpest bij mij. Nu ga ik naar iemand toe, die misschien wel dood aan het gaan is op dit moment en dat vind ik toch iets belangrijker dan mijn tijd te verdoen hier aan jou!!' zeg ik schreeuwend. De tranen lopen over mijn wangen en ik houd een taxi aan en kijk haar nog één keer boos aan en rijdt daarna naar het ziekenhuis toe. Ineens besef ik dat Santana een hartaanval gehad heeft en voel ik mezelf wit weg trekken..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik voel de tranen rollen over mijn wangen "het spijt me cht kurt" ik denk niet dat hijhet gehoord heeft. ik sta op en loop weer naar huis. Thuis zie ik finn nog op dezelfde plek zitten. SNel ga ik zitten en verberg mijn gezicht in zijn borst.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    ik leun tegen de muur en kijk naar de deur.
    Straks is ze dood..


    El Diablo.

    Kurt

    Al snel kom ik bij het ziekenhuis aan en loop ik zo snel als mijn benen dat toe laten en zie ik Sebastian tegen de muur aanleunen met een blik in zijn ogen die ik niet kan plaatsen. 'I-is er al meer nieuws?' vraag ik hijgend.

    Finn

    Rachel verbergt haar gezicht in mijn shirt en ik aai haar troostend over haar rug. 'Blijkbaar is het niet echt een goed gesprek geweest..' merk ik op.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "hij vind me egoïstisch en wilt me niet meer zien of spreken dus nee" murmel ik terwijl de tranen stromen.
    Ja ik was er kapot van datmijn beste oude vriend nu niet meer mijn vriend is.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik frons spijtig en wrijf haar even over haar rug. 'Geef hem even de tijd, het is niet niks wat er gebeurt is..' zeg ik om haar op te beuren.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik wil hun niet kwijt finn" snik ik zacht.
    Ik zucht even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Woehoe...Ik ben geslaaaaaaaagd!!!! Ik mag over naar het volgende jaar, ben echt zo blij...Ben net thuis, dus heb ik veel gemist?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [gf ik ben ook over gelukkig]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Santana heeft een hartaanval gehad, dus ze zijn allemaal de gang op gestuurd. Sebastian heeft Kurt gebeld dus die staat er nu ook bij. Rachel en Kurt hebben hele erge ruzie en tussen Finn en Rachel is het weer goed. En GEFELICITEEEERD!! :3]

    Finn

    'Ik praat morgen anders wel even met ze, maar ik kan niks beloven.' zeg ik in een poging om haar te troosten.

    [Ow, ben trouwens even de hond uitlaten.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    ik kijk hem aan "Ik vind het lief maar het heeft geen nut meer. Hij heeft het gezegdf en ik heb het verpest." zeg ik zacht en staar wat naar voor.

    [want santana en finn waren dronken en toen heben ze het gedaan en daar kwam rach achter. en toen bliane met haar wou praten ging ze hem zoenen enz. en daardoor is ie boos]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan