• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 15:22 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik knikte en pakte zijn autosleutels. Mijn auto stond er ook nog bij hun, maar ik kan die altijd wel weer later weghalen. 'Is goed' zeg ik en loop met Finn naar zijn auto. We stappen in en ik rijd naar het ziekenhuis.


    One Who Travels A Higher Path.

    [ah jammer ik dacht dan kunnen ze elkaar net tegen komen ofzo]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Al snel lopen we naar de balie toe en vraag ik waar Santana Lopez ligt, daarna worden we naar haar kamer geleid en schrik ik als ik haar zie liggen.. Ik zucht en zie dan dat Sebastian er ook is. Ik besluit mijn mobiel te pakken om Rachel te sms'en. 'Er is zoveel wat ik wil zeggen tegen je.. Maar dat doe ik niet over de sms, maar persoonlijk.. Kun je het aangeven wanneer je wilt praten? Ik hou van je.. Finn.' verstuurd ik naar haar..

    Kurt

    Dan zie ik Finn en Blaine binnen komen en sta ik op en laat ik me in Blaines armen vallen. Het was vreselijk om Santana zo te zien, en het is nog vreselijk.. Wat ben ik blij dat Blaine er nu bij is..

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 10:20 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zie dat er nog een grote troep is maar dat is niet mijn probleem. Ik ontvang een sms van Finn en lees het door. Ik voel de tranen branden. Ik wist dat hij spijt had maar dit kon ik hem toch niet 1 2 3 vergeven. Ik had hem nog gewaarschuwd dat hij geen rare dingen moest doen. Ik liep naar boven en begon weer te snikken,.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Finn vraagt waar Santana ligt en we lopen beiden naar haar kamer. Eenmaal daar zien we haar liggen en zie ik Kurt naar me toe lopen en in mijn armen vallen. Ik sla gelijk mijn armen rond hem heen en hou hem stevig tegen me aan gedrukt. 'Kurt, is alles verder met jou goed?' vraag ik bezorgd en kijk hem aan en streel zijn wang liefdevol.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Met mij gaat alles goed,' zeg ik terwijl ik mijn gezicht begraaf in zijn shirt, omdat het zo'n veilig gevoel geeft. 'Santana alleen is geopereerd en ligt nu in coma..' zeg ik zachtjes tegen hem.

    [Ik moet gaan! Ik ben vanmiddag weer terug.. Tot vanmiddag!
    Ow, en als het nodig is, mogen jullie best mn personages besturen.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Veel plezier! Tot vanmiddag! Oke, is goed. ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik voelde me hopeloos.
    Hoe heeft hij dit kunnen doen?
    Blaine had het ook gedaan, misschien moest ik maar eens met hem praten over hoe ik dit het best kan oplossen.
    Ik pakte mijn mobiel enbelde naar blaine


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Met mij gaat alles goed,' zegt Kurt en hij begraaft zijn gezicht in mijn shirt. 'Santana alleen is geopereerd en ligt nu in coma..' zegt hij zachtjes tegen me. 'Oke' zeg ik zachtjes en wrijf troostend over zijn rug heen. Ik voelde mijn mobiel opeens trillen en ik pak verbaast mijn mobiel. Ik laat Kurt een beetje los en neem het op. 'Hallo, u spreekt met Blaine' zeg ik zacht.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    IK hoor dat hij opneemt "met rachel" zeg ik zacht.
    Ik bedacht me opeens dat hij waarschijnlijk bij Kurt was.
    " sorry laat maar" zeg ik snel en hang op.
    Ik verpeste hun m,omenten altijd.
    Van binnen had ik altijd al geweten dat ik niet goed genoeg voor Finn was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Verbaast kijk ik naar mijn mobiel. Het was Rachel en hing daarna op. Voorzichtig duw ik Kurt op een stoel en druk een kus op zijn voorhoofd. 'Ik kom terug' fluister ik lief en kijk hem doordringend aan. Waarnaar ik de kamer uitloop en Rachel terug ga bellen. Er was iets met haar aan de hand en ik ga helpen ook.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik slik even, misschien was het wel beter als ik een tijdje terug naar mijn ouders ging. Elke keer dat hij zei dat ik perfect en knap was, dat ik niet onzeker moest zijn was gelogen. Diep van binnen wist ik het. Ik hoorde mijn mobiel afgaan, vast Finn, daar had ik geen zin in. Ik legde mijn mobiel onder de kussen.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 10:52 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Blaine belt Rachel. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [ow ik dacht dat ie dat nog moest doen]:$


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik krijg haar voicemail, gefrustreerd ging ik mijn hand door mijn haren halen. Rachel neem op, het zal vast wel zijn vanwege Finn. Dat ze hem niet wilt spreken. Ik belde weer naar haar, nu moet ze echt opnemen.


    One Who Travels A Higher Path.