• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 15:22 ]


    El Diablo.

    Kurt

    Met lood in mijn schoenen loop ik naar buiten en zie ik hem meteen zitten. Ik bijt op mijn lip omdat ik hier geen goed gevoel over heb en ga naast hem zitten. 'Wat is er..?' vraag ik onzeker. Rachel deed ook al zo vreemd.. Ze had er erover dat ze me iets had aangedaan..? En Blaine zegt ook dat er iets is gebeurt.. Oh nee.. Zeg niet dat dit waar is! Ik bijt hard op mijn wang en kijk Blaine aan omdat ik al een vaag vermoeden heb en voel mijn ogen vochtig worden. Dat zouden ze nooit doen, toch? Ik ben vast weer te achterdochtig net zoals in de Starbucks..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Santana en drugs?
    Het was iets wat ik amper kon geloven, ik wilde het niet geloven.
    'Ik kom er aan, welke kamer? x'
    Ik stond op en wilde naar mijn auto gaan, maar wanneer ik besefte dat die nog steeds op school stond, slaakte ik een paniekerige zucht.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    '313' verstuur ik.
    Ik leun tegen de muur..


    El Diablo.

    Rachel
    Op de chips kauwend lag ik onderuit gezakt met mijn handen op mijn buik in bank.
    "ik hoop dat ze jou nooit zo'n pijn zullen doen" praatte ik richtinmg mijn buik.
    Ja ik begon gek te worden denk ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zie Kurt naar me toe lopen en gaat naast me zitten. 'Wat is er..?' vraag Kurt onzeker. Ik kijk hem aan en haal een hand door mijn haar. 'Kurt, je moet me geloven' zeg ik streng en kijk hem aan. 'Het moet' zeg ik met tranen in mijn ogen. Ik wil hem niet kwijt, dalijl geloofd hij me niet.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Wat is er gebeurt, Blaine?' vraag ik waarna ik wazig voor me uit kijk. 'Rachel deed ook al zo vaag..' zeg ik zachtjes en ik hem weer aan kijk. Vertel het gewoon.. Maak dit niet pijnlijker dan het al is.. Laat mijn vermoedens er naast zitten..

    Finn

    Ik zucht gefrustreerd en loop uiteindelijk weg uit de kamer. Ik kan hier toch niet zo machteloos blijven zitten terwijl Rachel kapot gaat aan die pijn die ik haar bezorgd heb?! Ik pak mijn mobiel en sms haar. 'Rachel, alsjeblieft. Kunnen we praten? Laat het me weten..'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik hoor mijn mobiel, vast Kurt die contact wilt breken.
    Ik pak mijn mobiel en zie Finns naam. Ik begin weer te huilen en gooi hyet mobieltje door de woonkamer.
    Geen idee of die nou kapot is of nietxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Rachel heeft me gezoend' zeg ik spijtig en kijk hem aan. 'Ze had mij gebeld en daarna opgehangen, waarnaar ik haar terug belde. Eerst nam ze niet op en later had ze me gesmst. Ze ging naar huis en ik voorstelde om haar op te halen en haar naar huis te brengen, omdat ze natuurlijk een zware koffer had. Zo gezegd zo gedaan, ik had haar opgehaald en we waren in haar kamer, omdat ik de koffer daarneer legde' vertel ik en staar voor uit. 'Toen gingen we praten over Finn en ze zoende me opeens uit het niets. Ik duwde haar voorzichtig van me af, omdat ik haar geen pijn wil doen. Toen zei ze dat ze het haar speet en ik zei: dat het niets uit maakte' vertel ik en kijk hem weer aan. 'En toen ging ze me weer zoenen en liet haar handen onder mijn shirt gaan. Ik duwde haar op bed en keek haar best boos aan en toen zei ze dat ik weg moest en toen hem ik nog iets boos tegen haar gezegd en liep ik weg' vertel ik zuchtend en sla even mijn ogen neer. 'Kurt, dit is de waarheid. Ik hou van je' zeg ik en kijk hem met tranen in zijn ogen aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Ik sloeg bijna per ongeluk mijn drinken van het tafeltje en probeerde mezelf te kalmeren zodat ik helder kon denken.
    "Kan je me naar het ziekenhuis brengen?" Wist ik er nog redelijk kalm uit te brengen. "Santana ligt in het ziekenhuis."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik voel tranen over mijn wangen rollen, maar ik zeg niets. Waarom gebeurt dit toch telkens weer? Net nu het eens een keer goed gaat tussen ons komt er weer iemand tussen. En deze keer niet zomaar iemand, deze keer is het mijn beste vriendin die hem zoent! Ze wist hoeveel pijn ik had, de afgelopen dagen. En nu ze hetzelfde heeft moeten doorstaan besluit ze om mijn vriendje maar te zoenen?! 'I-ik geloof je..' zeg ik zachtjes, maar ik blijf voor me uit staren. Hoe kan ze dit doen? Ik begrijp dat ze gekwetst is, maar ik zou haar zoiets nooit aangedaan hebben.. Ik heb mijn nek voor haar uitgestoken en dit is haar dank? Ik kijk Blaine aan en veeg mijn tranen uit mijn gezicht.. Ineens voel ik iets van twijfel.. Wat als Blaine haar terug gezoend heeft? Nee, Kurt hou op. Geloof hem nou gewoon. Ik wend mijn blik even van hem af om even na te kunnen denken. Geloof hem..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ik ga eten en entene halen. ikkom nog ff daarna maar kwart over sta ik bij een vriend op de stoep om daarna te gaan skydiven. we zijn om kwart over 7 aan de beurt en ik heb geen idee of ik nog kom e hoelang dat lallemaal duurt]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zie hem nadenken en kijk hem aan. Hij geloofd me, maar ergens wist ik dat hij nog twijfels heeft. Kan niet anders, want de vorige keer ben ik vreemdgegaan. Ik trek hem op mijn schoot en sla mijn armen stevig om mij heen. 'Kurt, ik smeek je. Ik heb haar niet gezoend. Ik heb haar weggeduwt, natuurlijk zachtjes, vanwege dat ze zwanger was. Maar ik heb haar echt niet gezoend, ik ga je weer geen pijn doen. Ik hou van je' zeg ik klein beetje in paniek en kijk hem met tranen in mijn ogen aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    Ik knik en loop naar mijn auto, ik stap in.
    Ik wacht op Quinn..


    El Diablo.

    [typen is moeilijk met kunstnagels..]


    El Diablo.

    Quinn

    Met kleine, haastige pasjes liep ik Damon achterna en stapte ik ook in.
    "Sorry dat het zo moet eindigen," Zei ik en sloeg mijn ogen even neer. "Bedankt."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.