• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 15:22 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik negeerde zijn vraag en trok mijn handen los.
    Ik begon hem ruw te zoenen.
    Wat verdriet wel niet met je kan doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ze trok haar handen los en begon me ruw te zoenen. Ze was zwanger Blaine, hoe kan je haar duidelijk maken, dat dit niet de oplossing was en haar geen pijn te doen. Ik pak haar nu stevig vast, maar dat het niet pijn deed en zet haar op haar bed neer, terwijl ik een paar stappen achteruit doe. Ik kijk haar streng aan. 'Rachel, dit is niet de manier hoe je je verdriet moet verwerken' zeg ik streng maar een beetje boos. Wat zal Kurt wel niet denken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik schrik een beetje van Blaine. Hij was bijna nooit boos.
    Ik voel mijn tranen werer branden "ga blaine alsjeblieft ga weg"zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    "Ga Blaine alsjeblieft ga weg" zeg ze zacht. Ik kijk haar onderzoekend aan. 'Weet je wel wat je gedaan hebt. Je doet hiermee Kurt pijn en Finn. En ook tegenover mij' zeg ik toch redelijk boos en loop naar Finn's auto toe.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel [lolz zit hier zelf ook bijna te luisteren rara welk nummer staat op i have nothing ahha]
    Ik begin weer te huilen.
    Dit keer heb ik het echt verpest.
    Ikbesluit Kurt een afscheids sms te sturen aangezien hij straks toch niet meer met me zou willen omgaan.
    Lieve Kurt, bedankt voor alle steun in deze jaren. Het spijt me wat ik je aangedaan heb en ik verzend hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Net nadat ik een slok had genomen, kreeg ik een sms'je van Sebastian.
    Ik las het snel en fronste even om uiteindelijk een sms'je terug te sturen.
    'Nee, wat dan? x'


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    Santana ligt in het ziekenhuis verstuur ik.
    Ik kijk eve naar de apparaten, en weer naar mijn telefoon..


    El Diablo.

    [OMG, die luister ik ook op het moment XD]

    Kurt

    Ik zucht overdreven en kijk even naar Sebastian, ook hij heeft zijn mobiel in zijn handen. 'Ik word gek van het niks doen.' zeg ik waarna ik ineens mijn mobiel voel trillen in mijn broekzak en zie dat ik een sms'je heb. Ik lees het over en frons daarna. Waar heeft ze het in hemelsnaam over. 'Rach, waar heb je het over? Moet ik naar je toe komen??' verstuur ik terug naar haar waarna ik het sms'je nog een paar keer over lees. Ik snap er niets van..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht even tuurlijkl Blaine was er nog niet. Blaine zal het je uitgebreid vertellen Als ik merk dat het doodstil is besef ik pas echt dat ik alleen ben. IK pak mijn badjas en simpele kleding en ik ga douchen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik reed weer terug naar het ziekenhuis en ik was nog steeds boos, maar ook verdrietig wat ze had gedaan. Ik stopte voor het ziekenhuis en ik smste naar Kurt. 'Kurt, ik moet je spreken. Er is iets gebeurd.. x B' verstuur ik hem en ik zuchte.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Verbaasd staarde ik naar het schermpje en voelde het bloed uit mijn gezicht trekken.
    'Wat? Hoe? Wat is er gebeurd? x'
    Met trillende vingers zette ik mijn beker weer neer en beet afwachtend op een antwoord.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik lees Rachels sms'je even en net als ik haar wil bellen ontvang ik een sms'je van Blaine. Ik voel meteen een steek door mijn hart gaan.. Wat was er gebeurt..? Blijkbaar is het iets heel ergs. 'Ik ben zo terug.' zeg ik tegen Sebastian en Finn en loop de kamer uit en sms Blaine terug. 'Waar ben je? x'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik las het smsje van Kurt en zuchte. Ik stap uit en ga op een bankje zitten. 'Ik ben voor het ziekenhuis. Zit op een bankje, je kan me zo zien x' verstuurde ik en staar voor me uit.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Toen ik klaar was trok ik mijn kleding aan. Ik zuchtte en keek un de spiegel.
    Ik had nu naast bleek gezicht en rode ogen ook rodige wangen van het huilen en dikke wallen merkte ik op.
    Ik liet het maar zo.
    Benenden pakte ik een bak chips en sap en zette mtv hard aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Iets met longen en drugs..' sms ik terug.
    Ik kijk naa santana..


    El Diablo.