• Ik had net mijn muziek nogal hard opstaan en geen erg in de tijd. Kreeg ik een smsje van de buurvrouw. 'Je weet dat ik het nooit erg vind, maar ik heb heel erge hoofdpijn. Mag er niet een slaapliedje op?'
    Dus heb ik nu Bob Marley staan loeien op goed geluk en teruggestuurd 'Oke, eentje dan!' waarop ik een 'Bedankt! :)' terug kreeg.
    Dat vind ik dus een leuke actie van d'r. :'D

    Heerlijk mens. Sowieso al, maar zeker omdat ze inderdaad nooit klaagt over mijn muziek of wat dan ook!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 22:54 ]


    Til hug og blod.

    Haha dat is cool, fijn als je lekker kunt ouwehoeren met je buren ;P


    I love you Tim

    Dat is echt chill. Ik woon -Goddank- in een vrijstaand huis. :)


    Bad decisions make good stories.

    Wij hebben regelmatig last van de muziek van de buren - wij wonen naast een stamcafé - en aan de andere kant wonen Chinezen, die meestal ook voor veel overlast zorgen. Dus ik kan gewoon de hele dag muziek afspelen, zo hard als ik wil. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    hahah ooh dat is leuk! Ik heb ook leuke buren, en daar ben ik echt blij mee. En ze hebben ook sinds kort een kindje, echt superschattig :3


    As travars

    Barnabas schreef:
    Wij hebben regelmatig last van de muziek van de buren - wij wonen naast een stamcafé - en aan de andere kant wonen Chinezen, die meestal ook voor veel overlast zorgen. Dus ik kan gewoon de hele dag muziek afspelen, zo hard als ik wil. ^^


    Ja, naast mij is ook een café. Schuin tegenover me ook een. En op beide hoeken aan verderop in de straat, etc. Rijtjeshuizen, hurray. Meestal houd ik er rekening mee, maar zet hem ook niet al te zacht.


    Til hug og blod.

    Geen idee of mijn buren mijn muziek horen/leuk vinden. En eerlijk gezegd maakt me dat ook helemaal niks uit (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Ja, naast mij is ook een café. Schuin tegenover me ook een. En op beide hoeken aan verderop in de straat, etc. Rijtjeshuizen, hurray. Meestal houd ik er rekening mee, maar zet hem ook niet al te zacht.

    Nou ja, ik kan meestal de volumeknop niet helemaal opendraaien, aangezien mijn speakers dan raar beginnen te doen. Dus ik houd wel een klein beetje - onbewust - rekening met de buren, haha. :'D
    Deze zaterdag is er weer een groot feest, dus dat wordt weer met oordopjes slapen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Hehehe. Ook zeker de moeite van jaloezie waard! :Y)

    Dat zijn van die echte ras katten. Heel duur maar zooooo mooi. Ze mogen ook niet buiten komen, alleen in zo'n kooi ding wat er staat :'D


    -

    Aragog schreef:
    Hahaha, awesome.
    Ik wou dat ik zulke buren had, die van mij zijn echt verschrikkelijk. :'D


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Aragog schreef:
    Hahaha, awesome.
    Ik wou dat ik zulke buren had, die van mij zijn echt verschrikkelijk. :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    80% van de tijd zijn mijn buren tussen 8 en 6 niet thuis, dus denk ook niet dat ze er erg veel last van hebben.

    Aan de linkerkant woont een ouder echtpaar, die nu geloof ik op vakantie zijn voor twee maanden (ik ben echt jaloers op ze, ik wil ook twee maanden vakantie) en aan de rechterkant woont een oude mevrouw. Dus daar heb ik niet zoveel last van, die op de hoek (waar ik dus twee huizen vandaan woon, eerst mijn oude buurrvrouw en dan ik) daarin tegen maken het soms wel eens te gezellig. Mijn ouders en ik hebben ons wel eens af gevraagd of onze buurvrouw niet d'r bed uit trilt dankzij de beat.


    Physics is awesome

    Frodo schreef:
    Haha, nu ben ik jaloers! Ik wil ook een awesome buurvrouw...


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Genius schreef:
    (...)
    Dat zijn van die echte ras katten. Heel duur maar zooooo mooi. Ze mogen ook niet buiten komen, alleen in zo'n kooi ding wat er staat :'D


    Ook zielig voor die beestjes. :'D Maar wel logisch. Sommige raskatten zwijmel je echt bij weg! :9~


    Til hug og blod.

    Mijn ene buren zijn cool, de andere ook wel maar dat kind is een aso huppel.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo