• Ik had net mijn muziek nogal hard opstaan en geen erg in de tijd. Kreeg ik een smsje van de buurvrouw. 'Je weet dat ik het nooit erg vind, maar ik heb heel erge hoofdpijn. Mag er niet een slaapliedje op?'
    Dus heb ik nu Bob Marley staan loeien op goed geluk en teruggestuurd 'Oke, eentje dan!' waarop ik een 'Bedankt! :)' terug kreeg.
    Dat vind ik dus een leuke actie van d'r. :'D

    Heerlijk mens. Sowieso al, maar zeker omdat ze inderdaad nooit klaagt over mijn muziek of wat dan ook!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 22:54 ]


    Til hug og blod.

    ZomerElf schreef:
    hoe komt jouw buurvrouw aan je nummer? (wbw)


    ik lig plat van het lachen.


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    nu ben ik jaloers, had vroeger kutte buren. Maar woon nu in een saaie buurt vol strenge regels dus een coole buurvrouw zoals die van jou kan ik wel vergeten.


    -

    Denk niet dat dat een goed idee is, aangezien ik in een buurt woon met aan de rechterzijde (als ik uit het raam kijk) een hele straat vol met kleine peuters, etc.
    En ik denk dat mijn moeder dat niet zo leuk gaat vinden :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    AHAHAHAH, dat is nu humor hebben! Geweldig hoe ze het ook zo brengt. [:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 7:27 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn muziek staat altijd hard, maar mijn buurman is bijna doof (cat)

    Hahah
    Mijn broer is dj en dan in de zomer draait hij met de raam open en dat moet zacht van mijn ma en dan de buurvrouw dat kan wel wat harder, kun je.... Opzetten gegheheh


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Frodo schreef:
    Haha, nu ben ik jaloers! Ik wil ook een awesome buurvrouw...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik woon midden tussen twee grote gezinnen met kleine kinderen, dus meestal zijn zij degene die herrie maken haha.


    Tell me about it, stud.

    You're lucky.
    Toen ik de vorige keer Slipknot aan deed (ik was alleen thuis) werden ze boos via de achtertuin. Veranderde ik het in Justin Bieber, moest het geluid aan. Queen vonden ze ook leuk btw.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Aragog schreef:
    Hahaha, awesome.
    Ik wou dat ik zulke buren had, die van mij zijn echt verschrikkelijk. :'D


    The odds are néver in our favor.

    Wat leuk
    Mijn buren zijn het tegenovergestelde
    Ik heb er opvallend veel en ik heb aan allemaal een hekel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Leuk voor je :').
    Ik heb nog nooit klachten gekregen van mijn buren of zo, maar jouw buurvrouw is echt geweldig! :'D


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Haha, wat een leuke vrouw zeg. Ik vind het heerlijk als mensen makkelijk zijn en niet zoveel zeiken. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Uneventful schreef:
    You're lucky.
    Toen ik de vorige keer Slipknot aan deed (ik was alleen thuis) werden ze boos via de achtertuin. Veranderde ik het in Justin Bieber, moest het geluid aan. Queen vonden ze ook leuk btw.

    Ah, Slipknot is awesome. Wat gemeen :c.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aahw, awesome :'D
    Mijn buren wonen gelukkig te ver om mijn muziek te kunnen horen. Dat zegt helaas niks over mijn familie :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.