• Ik had net mijn muziek nogal hard opstaan en geen erg in de tijd. Kreeg ik een smsje van de buurvrouw. 'Je weet dat ik het nooit erg vind, maar ik heb heel erge hoofdpijn. Mag er niet een slaapliedje op?'
    Dus heb ik nu Bob Marley staan loeien op goed geluk en teruggestuurd 'Oke, eentje dan!' waarop ik een 'Bedankt! :)' terug kreeg.
    Dat vind ik dus een leuke actie van d'r. :'D

    Heerlijk mens. Sowieso al, maar zeker omdat ze inderdaad nooit klaagt over mijn muziek of wat dan ook!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 22:54 ]


    Til hug og blod.

    Ik wou dat ik zo'n buren had!


    Life is all about having a good time.

    Freerunner schreef:
    Aahw, awesome :'D
    Mijn buren wonen gelukkig te ver om mijn muziek te kunnen horen. Dat zegt helaas niks over mijn familie :')


    Haha, mijn ouders zijn er ook een stuk minder van gediend over het algemeen hoor.


    Til hug og blod.

    Mijne buren zijn dus halfdoof, ghehehe.
    Maar ik vind dat echt een geniale manier om zoiets op te lossen :')

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 14:01 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ah wat lief! Haha, mijn buren hebben nooit last van mijn muziek omdat ik nooit zo geweldig hard zet. Maar ik speel wel elke dag piano en dat horen ze wel, maar vinden ze niet erg geloof ik. Ik speel nooit te vroeg of te laat dus ik ben heel netjes (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Haha ik wil ook zo'n buurvrouw, maar onze durft niet eens aan onze deur te komen wat eigenlijk ook best komisch is :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wij mogen onze muziek zo luid zetten als we willen. Wij wonen in een alleenstaand huis. En als ze klagen, moeten ze maar klagen. Yeah, moeten ze maar niet beginnen te snoeien om 7h 's ochtends of op hun kinderen tieren tijdens de examens (weg concentratie).


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Echt geweldig :)
    M'n buren zijn nooit thuis xD


    Everything has its beauty, but not everyone sees it.

    bij mij is het omgedraaid; mijn buren zijn gestoord, en niet prettig ofzo.


    Swag,♥ Van Inge(L)