• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging, penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging, penaltyreeks)
    Duitsland - Italië.

    Finale
    Spanje - ???



    The footie girls
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 10:45 ]

    Pfff, ik ga Day 3.1 schrijven.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Zal ik mijn verhaal nu al online zetten of is dat te vroeg? Hij begint pas midden/eind juli. Maar dan kunnen mensen al een abo nemen misschien? Wat vinden jullie?

    I've no idea. Ik heb vandaag sowieso geen ideeën, over niets.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bisous schreef:
    heeft iemand misschien nog een leuke gif van Nando?


    Van Fernando? Ik kan wel voor je kijken :3.


    The odds are néver in our favor.

    Boutella schreef:
    (...)

    Je mag hem hebben :') Ze zijn veel te vermoeiend.

    Ik heb geen leuke neefjes haha, dus geef maar

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 16:01 ]

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 16:01 ]

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik heb geen leuke neefjes haha


    Ik had eerst ook alleen maar een neef (nu 18) en een nicht (16) en toen opeens kwamen er twee bij. Een neefje van nu vier en een nichtje van twee. En waarschijnlijk, hopelijk, misschien, binnekort komt de derde eraan maar ze heeft net een miskraam gehad dus het nog even voorzicht. Ik zie ze allemaal alleen nooit :') Mijn neef nog het meeste met hem kan ik ook het beste praten en lachen altijd gezellig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cadentium schreef:
    (...)

    Van Fernando? Ik kan wel voor je kijken :3.


    Dankje (: Het liefste eentje zonder tekst a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik had eerst ook alleen maar een neef (nu 18) en een nicht (16) en toen opeens kwamen er twee bij. Een neefje van nu vier en een nichtje van twee. En waarschijnlijk, hopelijk, misschien, binnekort komt de derde eraan maar ze heeft net een miskraam gehad dus het nog even voorzicht. Ik zie ze allemaal alleen nooit :') Mijn neef nog het meeste met hem kan ik ook het beste praten en lachen altijd gezellig.

    Ik zie mijn neefjes en nichtje ook nooit, alleen als we een verjaardag hebben ofzo, en de laatste tijd ga ik niet meer mee
    alleen vorige maand toen een bbq hadden bij mn tante

    Wie opent het volgende topic ??

    Ik post die GIF's wel in het volgende topic, want het worden er denk ik meer dan 3. ^^


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Ik post die GIF's wel in het volgende topic, want het worden er denk ik meer dan 3. ^^


    haha, dankjee (;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cadentium schreef:
    Ik post die GIF's wel in het volgende topic, want het worden er denk ik meer dan 3. ^^

    Is wel handiger ja c:

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik zie mijn neefjes en nichtje ook nooit, alleen als we een verjaardag hebben ofzo, en de laatste tijd ga ik niet meer mee
    alleen vorige maand toen een bbq hadden bij mn tante


    Ik heb eerlijk gezegd een hekel aan kleine kindjes dus naar die verjaardagen ga ik sowieso niet. Bij mijn nicht drinkt die zichzelf helemaal lam dus dat ik ook niet mijn stijl en mijn neef viert het de laatste jaren altijd op onmogelijke tijden, hahaha. Maar ik ga aankomende week nog zijn cutie hondje bekijken dus dan zie ik hem sowieso weer!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Woehoe. Papa is ook thuis. Wat vroeger eten dan normaal want vanavond diploma-uitreiking. _O_


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt